Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Miért leszek Jobbik-szavazó?

2009.05.31. 11:45 idelle

 

"Hülyeséggel szemben hülyeséget kell felvonultatni" - tanította mentorom, idézve édesapját.

Hogy a kedélyeket megnyugtassam, kiegészítem a címben feltett kérdést: ...egyetlen napra. (Ahogy a Sárdobáló blog szerzője viszont nem lesz.)

Miért e döntésem:

1) Őrült világban élünk, ahol csak némi alkohol és dohánytermék hozhat felvidulást, no meg a röhögés. És politikai értelemben jelenleg nincs annál nagyobb gyönyör, mint amikor egy EU-, multi-, idegen-, stb.-ellenes párt az EP-be törekszik. Én már most visítok a röhögéstől. (Senkit ne frusztráljon, hogy mit fog szólni John/Philip/Jürgen Eju, leszarják a dolgot.)

2) A Jobbik tör előre a segghülye eszméivel, mint a hadsereg, csak nem a fehérek partvidékén, hanem a vörösökén fehérként, de ezt a vonalat inkább hagyom. A lényeg, hogy most nem lehet őket megállítani, és ha már így alakult, akkor célszerű a saját fegyverükkel elindítani őket a megállás útján: azaz nem túl komoly, de számonkérhető pozíciót kell adni nekik. Milyen szellemi gyönyör lesz majd megkérdezni - drukkolok, hogy bejusson - a seggidióta Szima Juditot, hogy "kiskegyed mit is tetszett csinálni Brüsszelben az elmúlt egy-két évben"? Már most reszket a rekeszizmom.

3) Mivel kis hazánkban idióta-túltengés van, a lehető legtöbb (veszélyes) idiótát kell eltávolítani az országból. Ennek kiváló módja, hogy kiküldjük őket Brüsszelbe.

4) Szegény Morvai Krisztina be van kattanva az agyába az ENSZ-állás elvesztése (meg nem szerzése) óta, esztétikai értelemben - no meg a 3. pontban leírtak miatt! - viszont megérdemel egy kis kárpótlást, hátha a terápia pozitív változást hozhat elmeállapotában. Ki tudja, próbáljuk ki. (Morvai az egész hajcihőt egy nemzetközi állásért csinálta, ilyen értelemben sikeres ember lehet most.)

5) Végül, de nem utolsósorban: egy mostani jó EP-választási szereplés a honi politikai életben is elindíthat (jó esetben) olyan folyamatokat, amelyek a Jobbik amortizálódásához vezethetnek (pl. mert a Fidesz felismeri, hogy tényleg nem jó nekik a Jobbik).

Egyebekben az egész Jobbik eltakarodhat a picsába. We don't get fooled again, hülyegyerekek.

409 komment · 7 trackback

Címkék: alapvetés polifika mókabóka néddmán

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr111150660

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kettős Mérce 2009.06.01. 10:04:00

Miért nem leszek Jobbik-szavazó?1. Mert segget mosok szarás után.2. Mert voltam már külföldön.3. Mert tudok írni-olvasni.4. Beszélek idegen nyelveket.5. Késsel és villával eszem.6. A nyálamat nem kifelé, hanem a nyelőcsövön át vezetem el.7. Nem szoktam me…

Trackback: MALAC NEWS 2009.06.01. 08:58:45

Ki legyen a harmadik erő?Mottó: Imádom a negatív kampányt, mert vagy valami disznóságot tudok meg belőle, vagy visszájára sülve a mocskolódók fejére hull vissza... (sün!malac, 2009. május 22.)   Horn Gábor a Napkeltében 2009

Trackback: MALAC NEWS 2009.06.01. 08:58:16

Vona a Napkeltében Mottó: Szívesen mondanám, hogy a választás egy tisztességes verseny, tehát győzzön a Jobbik! De ezt mindenki félreértené... (Paszternak, 2009. május 14.) A Malac News nem csak azért jött létre, hogy benne elmondjam, amit a politiká…

Trackback: MALAC NEWS 2009.06.01. 08:46:35

Játszani is engedd! Mottó: Június 7-e után június 8-a jön. (Göncz Kinga, az MSZP EP-listavezetője, 2009. május 25.) Mielőtt nekikezdenék ennek a rövid posztnak, lássunk egy tegnapi hírt: "A pozsonyi

Trackback: Tudtad? 2009.06.01. 08:28:36

Morvai egy könnyűvérű némber?Igazándiból nem tudom pontosan, hogy van e arra valamiféle kimutatás, hogy melyik pártnak hány óriásplakátja fut, az EP választások kapcsán. Nekem úgy tűnik, hogy talán a Jobbik erősített be leginkább, az óriásplakát fronton.…

Trackback: Sárdobáló 2009.05.31. 21:42:57

Nem, én nem vagyok Jobbik-szavazó.Ma reggel a postaládámban színes, nyomtatott üzenetet találtam, mely a Jobbik Magyarországért Mozgalomtól érkezett. Mondanám, hogy egyszerű szórólap volt, de hát megszólított, beszélgetést folytatott le velem. Még azt is…

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.05.29. 17:13:04

ÁrukapcsolásEgy oldalon ajánlják a JOBBIK-ot, a neonácik kedvenc ruhamárkáját, és a Mein Kampfot. Ez a képernyőkép mindent elmond a kurucról, és a mögöttük álló pártról. Nagyításhoz katt a képre Persze több kérdés is felmerül:Hogy lehet, hogy ez a Mein K…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fingerbangs 2009.06.01. 09:19:41

én a kalóz pártra szavaznék
de nem vagyok svéd
szóval inkább nem megyek el, nyalják ki a seggem

Tomi from There · http://fotobolt.blog.hu 2009.06.01. 09:21:08

@Sgt. Hitman: Ez így van, ahogy Sgt. írta...


idelle, azt meg remélem, hogy téged napokon belül agyonvernek egy utcasarkon, mondjuk a cigányok, de nekem az is jó, ha egy ultraradikális Jobbik-szimpatizáns teszi. Miért? Mert megfogod érdemelni. De nagyon....

Tomi from There · http://fotobolt.blog.hu 2009.06.01. 09:24:33

@Tudtad?: Még mindig jobb, minth anyádat néznénk egész nap.

kranführer 2009.06.01. 09:29:02

Index címlapon egy komcsi blog, ez normális.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 09:30:55

Egy "magyaridióta" számonkéri a "cigánybűnözés" szót.

Muhaha.... a szerző télleg egy képviselője a blogja címének:o))

ARK-10 2009.06.01. 09:31:50

@Tomi from Space: Ezeknek az anyjuk egyben az apjuk is... :-)
http://barikad.hu/index.php?q=img_assist/popup/28608

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.06.01. 09:32:59

Ezek már az utolsó rúgások a magukat baloldalinak és liberálisnak hazudóktól?

petrocelli111 2009.06.01. 09:34:01

Azért leszek jobbik szavazó, mert neked az fáj, és ha neked fáj az nekem jó:) Gyökérke!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 09:35:14

Az bizzonyos, h a szerző gondolati rekettyésében igen sok vadhajtás burjánzik.

Magyarnak nem magyar, azt a blog neve mutatja. Cigánynak sem cigány, ez is lejön.
Akkor mi? Van egyáltalán identitása? Esetleg kettős, hármas, hányas?

big_mike 2009.06.01. 09:37:46

HA-ha, kedves cikkiró. van aki azért lett kormánypárti szavazo mert nem szeret dolgozni, a pénzt szereti és nem ért semmihez - mi mást csinalna ? :) méyponton a magyar bértollnokság...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 09:41:47

@big_mike:

Szavazzon mindenki az mszp-re és az szdsz-re, h továbbra is lehessen a közúton lincselni, és ezt az ügyvédeknek ekképpen lehessen kimagyarázni:

"a cigány elkövetők az értelmetlen pusztításra igencsak hajlamosak, és ha sok cigány van együtt, rendkívül bátrak".

A bodzatermelést is fel kéne virágoztatni:
szavazz az mszp-szdsz helyes politikájára ez ügyben is!

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.06.01. 09:42:19

Kissé vicces, hogy sokan a Hitler-féle náci páthoz hasonló veszélyt vizionálnak a Jobbik EP-be jutásával.

Mert akkor mi történik majd? Újrafűtik Auschwitz kemecéit? Beindul a cigányok, zsidók deportálása? Lerohanjuk Lengyelországot?

Érdekes, Szlovákia vezetéséről és a magyarokról alkotott "véleményükről" nem nagyon esik szó, annak fényében lenne érdekes elemezni a helyzetet.

2009.06.01. 09:42:26

"Jó kis blog" gratulálok hozzá.

A jobbik léte, és erősödésének üteme jól példázza, hogy az embereknek a faszuk kivan mindennel. És ezt már nem lehet véka alá rejteni. Drogosokkal, buzikkal, cigányokkal, hazugságokra csalásra épített gazdasággal és közélettel nem megy tovább ez a bicikli.

A jobbiknak szerintem teljesen korrekt programja van. Az unalmas "rendbetesszük a gazdaságot adunk a nyugdíjasoknak elveszünk a bélától" típusu mindenki által köztudott hazugságok helyett, a jobbik egy kis magyarságot, rendet adna identitászavaros országunknak. Akinek ez fáj, és szúrja a szemét, az vagy hülye, vagy tényleg elfelejtett magyarnak lenni.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 09:46:06

Meg kjell állapítanom, h nem sokan értik meg a blogszerző egészen finom, irónikus, és végtelenül cizellált sorait. Lelkének belső enteriőrjéből fakadó mélyenszántó gondolatiságot.

Nem is értem, miért;-))
Cúna, gonosz kommentezők. Mind nácifaszista egytől-egyig!

Kivlov 2009.06.01. 09:51:57

Nem a Jobbiknak, hanem az antimagyar szadesznak kellene régesrég elhúznia a vérvörös brébe. Meg azoknak, akik rögtön nácizni, fasisztázni kezdenek ha az ember büszke a magyar zászlóra, vagy esetleg (hangosan) meri énekelni a Himnuszt egy nemzeti ünnepen. És nem is sok van már nagyorrú pártunknak hátra! :)

Thulsa Doom (törölt) 2009.06.01. 09:52:15

Öröm látni a hazátlan kutyákat, hogy be vannak szarva egy öt százalékos párttól is.
Mi lesz veletek később? Itt csak rosszabb nektek!
Fogalmatok sincs milyen folyamatok indultak az Országban. Hülyemagyarozzatok csak a Nagykörúton belül szerencsétlenek! Remélem minél hangosabban csináljátok, mert így rendkívül hatékonyan szítjátok a gyűlöletet magatok ellen.

Ti vagytok a Jobbik első számú kampánycsapata és jól csináljátok! Ha lehetne még több magyargyűlöletet és cigány vagy zsidófényezést...
Hahaha!! Így tovább, ti szerencsétlen szarok!

BLovi 2009.06.01. 10:00:24

Ha az irasodba beleirnad párszor, hogy "szerintem" akkor nem lenne vele semmi baj. Ez csak egy vélemény az x millióból. Ugyanannyit számit mint az enyém, vagy bárkié. A te szavazatod is csak 1-et fog érni, bárhogy erőlködsz :)

Egyébként pont az ilyen szánalmasan egyoldalú "anti-irasok", "anti-plakátok" miatt nő folyamatosan a Jobbik-szavazótábora.

Morvai Krisztinát meg gondolom személyesen ismered és minden részletét ismered a magánéletének, hogy mit miért tesz, vagy mond. :)

fehér liliom (törölt) 2009.06.01. 10:01:18

Teljesen egyetértek eugenikával,csak így tovább agyatlan buta zsidók!! Nemsokára jön az új hollókoszt...

BLovi 2009.06.01. 10:02:41

Ugy látom itt megjelent a hozzászólásom, nem úgy mint a Tóta W blogjában. Ezek szerint onnan ki vagyok moderálva, amolyan liberális-demokratikus módon...Úgy könnyű blogot vezetni, hogy az ellenvélemények többségét blokkolja az illető és csak elvétve hagy bent olyan hsz-t ami neki nem tetsző állásponton van.

pandacsökiboborján 2009.06.01. 10:02:59

Ismét csak annyit tudok hozzászólni,hogy az arcok mint a cikkíró két dologgal nincs tisztában:hogy hol van és mi történik körülötte.
Mi az amit a legkevésbé szeretnél hallani egy cigánytól:jó reggelt szomszéd!
Szerintem az ilyenek cigányt is csak zenekarban láttak.
faszkalap

nyergibergi 2009.06.01. 10:03:18

Ja és még néhány gondolat! Te soha nem leszel Magyar! Idióta meg már vagy, úgyhogy kinyalhatod a seggemet! Büdös állat!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.01. 10:07:28

@óóóó: neked válaszolok, de a kommentek alapján több tíz-száz kollégának szól.

1) először olvasd el ezt: http://magyaridiot.blog.hu/2009/02/01/politika_35

2) valóban itt tartunk a politika felfogásában? valaki mond három szép mondatot, amiben benne van a "haza" és ti már a karjaikba omoltok? mondjon valaki a történelem során egy olyan rendszert, egy olyan országot, egy olyan eszmét, ami szép új világot ígért, és a közember számára nem a könnyeket és szenvedést hozta el?

3) a politika érdekharc és érdekviszonyok sűrű szövedéke. vagy majd a Jobbik támogatói nem kérnek cserébe semmit? de fiúk, az már korrupció nem? és újra és ismét ugyanazt a kört futnánk a mókuskerékben...

4) akik örömködnek, hogy a "balosok" itt nyüszítenek, azoktól megkérdezném: ti minek örültök? ti kik lesztek az új rendben? vagy azt hiszitek, hogy ha egy rendpárti államban éppen a ti pofátok nem fog tetszeni valamelyik gárdistának, akkor elég lesz azt mondani: "ne bántsatok testvérek, én is veletek vagyok"? idióták.

5) nehogy már azért szenvedtek őseink ezer éveken keresztül, kiharcolva a szabadságjogok széles körét, hogy a XXI. szzadban megint a rendpártiság győzzön. jaaa, hogy a képviseleti demokráciával és -ban dolgozni is kell? értem, szóval ez a baj...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.01. 10:11:35

@Hans Régenkurt: "Minek ir blogot aki sik hulye??"

mert lehet. majd ha hatalomra kerültök, és betiltájátok, akkor nem fogok... :-D

Kivlov 2009.06.01. 10:17:49

@idelle: A balosok (szadeszosok) irigyek (v. féltékenyek) azokra, akiknek van értékrendjük. Főleg ha abban valamilyen vonatkozásban szerepel a magyar szó. Mert ők csak egy kamuliberális bagázs. De hiába náciznak, hiába fasisztáznak. Végük van / lesz!

nyergibergi 2009.06.01. 10:19:30

@idelle: Ne keverj baromarc! A ti őseitek nem a MI ŐSEINK! Mi, Magyarok büszkék vagyunk a származásunkra mert van mire! Mert értéket teremtettek Európában és a .... törekvés ellenére SOHA nem adjuk föl ISTVÁN álmait! Meglesz az, csak idő kérdése! Nem is túl sok idő!

nyergibergi 2009.06.01. 10:20:56

@idelle: anyád az idiot ! jaj de szívesen találkoznék veled...

pandacsökiboborján 2009.06.01. 10:23:22

@idelle: az a probléma,ha nem vetnek véget a cigányok szaporodásának,magyarországnak nem lesz még 100 éve sem.
Nyugat-Európa maximum 60 évig lesz keresztény többségű.Szerinted az jó hogy majd az unokádnak csadorban kell majd járnia,magyarországon meg csak gyorsan átutaznak a külföldiek,nehogy a cigányok-ősi szokásuknak megfelelően-lerabolják őket.Egy diktatúrát mindig könnyebb lerombolni,mint ezt a mocskos cigánycsűrhét elkergetni máshová.

Páneurópai Harci Kos 2009.06.01. 10:23:50

tetszik a post:)
nanáhogy.
viszont ha "ezek" közül bárki külföldre szakad, csak szégyent hoz az Országra és a Magyarokra.
Igy talán mégsem kellene őket kiküldeni.

Nazareus 2009.06.01. 10:44:00

@idelle:

1. Igen, ez a probléma, ezen kell(ene) változtatni.

2. Egy csomó van, amiben a közemberek többsége nem szenvedett. Adjak történelemkönyvet?

3. Ha igy lesz, akkor a Jobbikot se fogom támogatni. De addig igen. Sajnálom, nekem többet ér az, hogy "Lehet, hogy korrumpálódni fognak" annál, hogy "Már korrumpálódtak". Nevezd naivitásnak, de ha választani kell a kettö közül, akkor inkább az elsö verziót választom.

4. Nem is tudom, ha szembejön velem az utcán 4 gárdista nem ijedek meg, nem gondolok semmit. Ha szembejön 4 cigány, akkor lehet, hogy átmegyek az út túloldalára. Ha a szomszédomba gárdista költözik, nem gondolok semmit. Ha egy átlagos (!) cigánycsalád, akkor elkezdek félni, hogy mikor lesz konfliktus. Sajnos ezt eredményezi a rossz tapasztalat.

5. Sajnálom, pont ez elözö pont miatt fog elöretörni a rendpártiság. Mert az elmúlt 20 -70 évben ezzel a problémával nem törödtek.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 10:44:16

@idelle:

Ecsém, vagy hugom, vagy y-nal... hát te kevered a devianciák dicsőítését a szabadsággal; kevered a törvények betartása melletti kiállást a rendpártisággal.

Baszki, te olyan dolgot művelsz, mint a legtöbb IQ-light balliberális:

felfest magának egy ördögöt, és vadul elkezdi lövöldözni. Szerencsére a társadalom többsége már átlát a bácsfidiabázásokon, meg a szabólalbertozásokon..

Inkább gondolkozz azon, miket mondanak a cigány baráti elited tagjai. Itt elolvashatod:

szenzor.freeblog.hu/archives/2009/05/21/A_humor_nagyagyui/

Tengertánc (törölt) 2009.06.01. 10:45:51

@nyergibergi: na, a hozzád hasonlók miatt volt ennek az országnak ilyen a XX. századi történelme...arra lehetsz is büszke. Ha neked a gyűlölet, meg a köpködés az érték, akkor gratulálok.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 10:46:31

Szavazzuk meg:

Ki, milyen szomszédot akar magának?

a) a család Jobbik szavazó
b) a család Kolompár feltétlen híve

Tengertánc (törölt) 2009.06.01. 10:47:10

@sün!malac69-nek már csak 7-et kell aludni:

"Baszki, te olyan dolgot művelsz, mint a legtöbb IQ-light balliberális:

felfest magának egy ördögöt, és vadul elkezdi lövöldözni. "

Ez mekkora röhej!:DDD Mondja ezt a széljobbos, akinek az egész világképe "ördögök" keresésére épül. Nevetséges vagy.:DDD

Tengertánc (törölt) 2009.06.01. 10:51:41

@Jankove: és mégis mi a jobbik programja? Mármint van benne bármilyen konkrét gazdasági, társadalmi intézkedés??? Hol is? Várnám a valós javaslatokat. Ja, hogy olyan nics.

nem is tudtam, hogy zászlólengetéssel, meg mellcsapkodással is be lehet kerülni az EP-be.

@sün!malac69-nek már csak 7-et kell aludni: oszt' miért is? Mert nem szimpatikus neki a jobbik? Ja, ha nem vagy velünk, akkor ellenünk vagy?? Na, hát ezért tart itt ez az ország...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 10:52:54

@Blazzo:

Ti gyakorlatilag, amikor a rendpártiságot ostorozzátok, bűnözést támogattok!

Ti a bűnözés pártján álltok. Mentegetitek Szögi Lajos, Pénzes Henriette, és a többi áldozat gyilkosait. Rendpártiság ellenszóltok, miközben az van az országban, ami van.

Íme a barátod, puszilgasd:

adysokk.freeblog.hu/files/fuxos12.jpg

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 10:54:51

A te liberális politikai felfogásod uralkodik évek óta.
A dolgozó magyarok eltartják a te barátaidat, aztán felnőnek, és ilyenek lesznek:

adysokk.freeblog.hu/files/fuxos10.jpg

Nazareus 2009.06.01. 10:55:12

@Blazzo: Van programja, konkrét intézkedésekkel. Olvasd el a honlapjukon.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 10:56:46

Nem kell a rend, egyáltalán ne!

Verjétek a tanárokat, kedves cigány barátaink. Szegény gyerek, hát nézzetek rá. Ő is a mocskos, magyar identitású tanárok áldozata:

adysokk.freeblog.hu/files/fuxos9.jpg

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 11:02:22

@Blazzo:

"Rólad beszéltem."

Rólam te ne beszélj, mert kb. fingod sincs rólam, meg fingod sincs arról, h én már mit tettem a _normális_dolgozni_és_tanulni_ akaró_cigányokért.

Te integrálni akarod a cigányság erkölcsit, én pedig asszimilálni. Tudod, te akarod azt, h toleráljuk a cigányok heves vérmérsékletéből adódó autós lincseléseket, brutális gyilkosságokat, én meg nem akarom.
Én rendet akarok, te pedig bűnözést.
Ez itt a választék, és szerintem a többség nem a te álláspontodon van, tehát te vagy a szélsőséges.
Ráadásul fasiszta is, mert diktátumokban gondolkodsz az elveidet illetően.
Mocskos liberális fasizmus az, amit itt néhányan művelnek ebben az országban.

Most örülsz?
Nesze még kép a haverjaidról, akik nyilván jó adófizetők, hiszen látszik, h becsületesen megdolgoztak a gazdagságukért:

adysokk.freeblog.hu/files/fuxos7.jpg

hurvinyek 2009.06.01. 11:03:29

A cikk írója vagy egy közönséges provokátor, vagy pedig a tipikusan üvegbúra alatt élő korlátolt, szintetikus "értelmiségi".

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 11:04:20

@Blazzo:

Íme, megmutatom neked, mi az a szélsőséges:

Elsőként Kolompár Orbánnak adom meg a szót:

„Aki a roma út elé fekszik, azon át kell taposni, könyörtelenül!”

"Én úgy gondolom, ha valaki azt mondja magáról, hogy szeret dolgozni, az hazudik!"

2009.06.01. 11:05:16

Én is a Jobbikra fogok szavazni! Hogy miért?
- Mert elegem van a hazudozásból, amit a politikai pártok a parlamentben müvelnek,
-Hogy ellopták az ország vagyonát, és azt hazudják hogy feléltük. Ki élte fel? A minimálbéres, a közalkalmazott,a kisnyugdijas?
-Mert szeretném, ha unokáim nyugodt körülmények között élnének, és nem ilyen anarchiában-mint ami most van
- Mert szeretném ha a magyar fiatal nem kiszolgáltatott, megtürt lenne otthonában,
-Mert a szoci-szdsz bagázs elszámoltatása --miként a többi parlamenti párt és képviselöé is-megtörténne
-Mert szeretném, ha az ellopott vagyon nem az szdsz-szoci holdudvar szük körét, családját gazdagitaná, hanem az államot

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 11:08:47

Kedves Szerző!

Miért nem írod ki a blogodra, amelyben a rendpártiságot, magát a rendet támadod:

"Ha a BŰNÖZÉSBŐL energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk."

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2009.06.01. 11:16:37

Ha az ember el tud vonatkoztatni a szájkaratétól, egész szórakoztató ez a jobbikos hörgés.

Sok agyatlan barom pont a kommentekkel igazolja a postot, de tökéletesen elégedett magával, hogy most jó megvédte a jobbikot.

A leglátványosabb persze az agresszív, de a többi se kutya.

Tengertánc (törölt) 2009.06.01. 11:20:17

@sün!malac69-nek már csak 6-ot kell aludni: Én kb. ugyanezt mondhatom neked, öcsisajt! Milyen alapon merészeled azt leírni, hogy ÉN a bűnözést támogatom? ismerjük egymást? Ki vagy te, hogy ilyeneket írogtsz?? Amúgy normális vagy? Szerintem nem...

Elnézést, ha nem gondolom úgy, hogy le kell gyilkolni minden cigányt! Abben biztos vagyok, hogy többet foglakoztam a cigánysággal, mint te és több cigányt ismerek, mint te. Ez nem büszkeség, csak a miheztartás végett írom.

"Ez itt a választék, és szerintem a többség nem a te álláspontodon van, tehát te vagy a szélsőséges." Te végeztél közvéleménykutatást??? Ja, neeeem. Akkor miről beszélsz? Én vagyok a szélsőséges, mert nem gyűlölök senkit, faji/vallási hovatartozása miatt? ÚRISTEN! Baszki, te hol élsz? Hány éves vagy? 12?

És meg vannak sértődve a jobbikos majmok, ha csőcseléknek, meg szellemileg alulkvalifikáltnak tartják őket...Bazz, nem a cigányok az ország fő baja, hanem TI! Szégyen.

Tengertánc (törölt) 2009.06.01. 11:23:38

@jános515: a jobbik egész léte a hazudozást igazolja. jó lenne végre észrevenni, hogy a jobbik vona gábor személyes üzleti vállalkozása. a gyűlöletből kovácsol tőkét. az nem fura senkinek, hogy annyira ki akarnak jutni az EP-be? A jobbik minden megmozdulása szöges ellentéte annak, amit az Eu képvisel! Minek akarnak akkor ezek oda kijutni? Ja, hogy jól jön az a havi 2 millás képviselői tiszteletdíj, meg az ilyen-olyan támogatás. Igaz?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 11:25:02

@flugi_:
A szerző írja:

"valóban itt tartunk a politika felfogásában? valaki mond három szép mondatot, amiben benne van a "haza" és ti már a karjaikba omoltok?"

Valójában mit mond ezzel?
Aki nemzetben, hazában, hazaszeretetben gondolkodik, az minde hülye, és másra nincs is tekintettel, csak csorda módra szavaz jobbra.

Nos, a szerző, bár maga osztotta ki az "idióta" jelzőt, de nyugodtan magára veheti, mert a jobboldalra, azon belül a Fideszre vagy a Jobbikra szavazni ennél sokkal összetettebb ideológia, túl azon, h az elmúlt 7 év eredménytelensége bebizonyította, h a szerző védencei alkalmatlanok.

Mivel a poszt nem a gazdaságpolitikáról szól, hát ne várd, h bárki azt fogja itt elmagyarázni, h miért szavaz a jobboldalra gazdaságpolitikai okok miatt.

nyergibergi 2009.06.01. 11:29:14

@Blazzo: A hozzád hasonlóktól, így tőled is ezt dícséretnek veszem! Nem a gyűlölködést favorizálom azt megtették az őseid Jézussal! Én a MAGYAR TÖRTÉNELMET dicsőítem, mert igen is van mit, még ha ez neked nem is tetszik!

Rá Dios 2009.06.01. 11:29:26

Ha csak és kizárólag ezt az egyetlen blogot, illetve a kommenteket olvasnám, akkor is föltűnne, mennyivel agresszívabb a magát (tévesen) jobboldalnak tudók hangvétele, mint az alig létező másikaké. Minek, ha annyira igazuk van?
Azon vitatkoztok, hogy hány millió volt az "állítólagosan" megölt zsidók száma? Hogy erőszakos-e a Gárda? Nincs a kezükben fúvóshangszer, ezért bizony dac áraa sikerült jelmeznek, nem tűnnek fúvószenekarnak. A Jobbik annyiban valóban a Fidesz teremtménye, hogy ők maguk is vonzódnak a két háború közötti - általuk sem igazán értett, fel nem dolgozott, a mai körülményeken át nem szűrt - ideákhoz.
Ez egy kis ország, ha tetszik, ha nem. Ha jók vagyunk, vonzó példa leszünk, ha acsarkodunk, a környzete és tágabb külvilág joggal viszolyog. Nem lehetne, hogy mindenki előbb a maga dolgát végezze el rendesen, aztán követeljen mástól?
Jobboldali világ lesz itt, de jobb is lesz-e vajon?

Nazareus 2009.06.01. 11:30:23

@Blazzo: Na akkor segitek, hogy mit akar a Jobbik az EU-ban. Kétségkivül a Jobbik EU-szkeptikus, azonban realista is. Nem örül neki, hogy a jelenlegi feltételekkel lett Magyarország az EU tagja, de ha már az lett, akkor igyekezni akarja a lehetö legjobban képviselni Magyarország érdekeit az EU-n belül. Igazán akkor lenne komolytalan, ha durcásan megsértödne, hogy "Én nem akartam, hogy EU tagok legyünk, ezért nem is küldök képviselöt beee.."

nyergibergi 2009.06.01. 11:30:30

@joungen: Mitől is újfasiszta a JOBBIK? Elmagyaráznád?

Nazareus 2009.06.01. 11:31:13

@Rá Dios: a mostaninál mindenképp jobb világ lenne...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 11:31:15

@Blazzo:

Jajj, Istenem, gereblyézd már el a feltúrt agyadban meglévő orbitális baromságokat miniseggarc!

Ki akarja itt a cigányokat gyilkolni?

A tatárszentgyörgyi áldozatokat és a többit én is sajnálom, de egylőre nincs meg az elkövető. Majd ha kiderül, akkor förcsögj te bűnözőpárti.

Ámbátor Szögi Lajos főgyilkosa, aki most kapott 30 évet elsőfokon, etnikai alapon gyilkolt, "Öljétek meg a magyart! felkiáltással. Ez bizony rasszista gyilkosság volt, a magyar rassz ellen.

Nos, ha a cigányok nem probléma ebben az országban, akkor nem probléma a 80%-os cigánymunkanélküiség sem, és az sem, h többségük segélyen él. Továbbá nem probléma, h Siófokon az enyingi cigánymaffia vonul fel megfélemlítve a helyi szolgáltató egységeket

nyergibergi 2009.06.01. 11:34:22

@sün!malac69-nek már csak 6-ot kell aludni: SZAVAZOK! JOBBIK! DDD! Lssan beáll a fosás a ballib oldalon úgy látszik! Itt az ideje!

nyergibergi 2009.06.01. 11:38:20

@sün!malac69-nek már csak 6-ot kell aludni: Eltűnnek már néhány hónap maximum! Tudod a legszelídebb állat is vérengző fenevaddá változik ha érzi a vég kezdetét! Ezek meg soha nem voltak szelídek csak nagyon-nagyon aljasul ravaszok! 1% maximum és még mindig jártatja a pofáját! Na ez a pofátlanság és a na cinizmus!

nyergibergi 2009.06.01. 11:41:37

@flugi_: Agyatlan! Hörögni a halódó szokott! A JOBBIK most születik és ha az fölsír akkor örülünk! Ja, neked nincs gyermeked? Buzi-e vagy?

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2009.06.01. 11:55:08

@sün!malac69-nek már csak 6-ot kell aludni:

neked, ahogy követem a tótablogon is az aktivitásodat, nem erősséged a szövegértés. Most is ez lehet a probléma.

""valóban itt tartunk a politika felfogásában? valaki mond három szép mondatot, amiben benne van a "haza" és ti már a karjaikba omoltok?"

Valójában mit mond ezzel?
Aki nemzetben, hazában, hazaszeretetben gondolkodik, az minde hülye, és másra nincs is tekintettel, csak csorda módra szavaz jobbra."

Valójában természetesen nem ezt mondja, hanem (, ahogy a magyar szavakból alkotott mondatából kiderül,) azt, hogy aki mindezt gondolkodás nélkül, pusztán a hívószavak jelenléte alapján eldönti, az hülye. És ebben igaza van.

És a kommentek java egyébként jellegzetes, hasonló gondolkodásmentességről tesz tanúságot. Ezzel igazolva a postot.

Ahogy te is.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2009.06.01. 11:59:15

@nyergibergi: igazán klassz, ahogy illusztrálod a mondandómat.

És tényleg nem érted, hogy ezt teszed.

nyergibergi 2009.06.01. 12:07:28

@flugi_: Válaszoltál a neked fontos részére a kérdésnek! Illusztrálhatom is ha úgy szeretnéd forgatni, de ez a lényegen mit sem változtat! Hörögj, hörögj! Zene füleimnek!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.01. 12:15:40

@nyergibergi: köszönöm, hogy ezzel a hozzászólásoddal - bár felfogni nem tudod - a posztomban leírtakat erősíted.

nyergibergi 2009.06.01. 12:17:57

@idelle: és még van pofád egy "MAGYAR" portálon MAGYARUL postolni? Beszarok. Nektek minden belefér? Nem is. Inkább így: nektek minden belefér!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.01. 12:21:20

@TD223: "Magyaridióta" - a szerző biztos nem hazaáruló tetves idióta köcsög."

nem.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.01. 12:22:17

@ARK-10: nem kérdés volt, kijelentés.

"Úriember nem zsidózik, a többieknek meg tilos."

nyergibergi 2009.06.01. 12:23:22

@idelle: használd ki a hátralévó néhány hónapot. Barom.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.01. 12:27:45

@nyergibergi: mivel ilyen ugribugri, csupasz idegvégződés vagy, előbb fogsz feltűnni a rendcsinálóknak. scak szólok... ;-))))

(kiröhöglek, te idióta... ;-)))

nyergibergi 2009.06.01. 12:39:10

Hú denagyon örülök, hogy ilyen rendes vagy! Köszi! Ha lehet ne szólj többet!

nyergibergi 2009.06.01. 13:14:51

@idelle: Hogy ez hogy jön ide nem tudom, de biztos jó neki. Szeretnélek egy hasonlóképpen értelmetlen választ adni, ezért megírom, hogy a XI. kerület szép hely! pl.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 14:13:18

@flugi_:

Valójában te nem érted a magyar nyelvet, amin spec. nem is csodálkozom...

"valóban itt tartunk a politika felfogásában? valaki mond három szép mondatot, amiben benne van a "haza" és ti már a karjaikba omoltok?"

A szerző még véletlenül sem teszi mellé, h kismillió dolog miatt szavaz az ember jobboldalra. Valójában nem próbál distinkciót tenni, hanem általánosít:

azt mondja, hogy "ti", mármint a Jobbik vagy a jobboldal szavazói, olyanok vagytok (annyira hülyék), h elég nektek pár hívó szó a hazával kapcs. és már birkaként lökitek is a voksot.

Hát tudod, ez mélységesen primitív és gyűlölködő.

Ráadásul a blog szerzője nyilván nem magyarszívű ember, mert magyarszívű ember nem adja a blogja nevének a "magyaridiot" kreálmány szót.

Azonkívül, ha elolvasom itt a balliberális hozzászólókat, azok csak címkéket és negatív minősítéseket tartalmaznak, érveket semmit. Maga a poszt sem érvel, nem ragad ki a Jobbik programjából semmit, nem cáfol programpontokat, csak a saját fixaideái mentén tolja a szabványos ballibbant közhelyeket.

Az, amikor az egyik alkotmányos párt a másik alkotmányos pártot nácizza, az ezzel vagy azt állítja, h az Alkotmány szar, mert enged náci pártokat; vagy ha nem az , akkor az állító nem demokrataként viselkedik egy pártrivalizálásban.

Továbbá:
mikor írja már le egyetlen ballibbant hozzászóló, h Szögi Lajos meggyilkolásában etnikai motívumok is nagyon súlyos szerepet játszottak. És ez nem találgatás, ez jegyzőkönyvek által rögzített tény.

De baszki, ti még ennyit sem bírtok kimakogni. Az egész cigánykérdést hótt egyoldalúan szemlélitek, amivel gyakorlatilag a bűnözést támogatjátok.

Jelzem ott, ahol megtörték a romaPC agyatlanságát, ott történtek is intézkedések, és jutni is fognak az 5-ről a hatra, de talán még a 7-re is.
Miskolc, Kiskunlacháza, Monok példája mutatja, h igenis lehet tenni a bűnözés visszaszorítására úgy, h nem arról szól a történet, h "cigánygyilkolás" meg egyéb ilyen őrületek, amiket ti itt vizionáltok rendre.

Az egyik legmocskosabb tevékenység, amit ti tesztek (szerző+hasonlók), h provokáljátok azt a társadalmat, amelyik elszenvedi a cigányok által elkövetett bűncselekményeket, miközben még el is tartja őket.
Aztán meg ha a felheccelt jobber beír nektek, hát hörögtök, h mi megmondtuk, hát ilyen köcsögök vagytok ti bazemg.

Sekélyes és színvonaltan.
A nép, a nép okos, és a ti eszméitek súlyosan meg fognak bukni pár nap múlva, és akkor majd kereshetitek a választ arra, h az egyoldalúan magyarellenes cigánypolitikátok hol rontotta el úgy, h a Jobbik szét tudta csipázni kedvenc pártotokat.

A nép jó, a nép igazságos. Én hiszek a döntésében, és ez meg fog történni, és ti csak nyalogathatjátok a saját magatokba vájt sebet.

Áldott Pünkösdöt elvtársak!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 14:17:55

@idelle:

"Úriember nem zsidózik, a többieknek meg tilos."

Úriember nem magyaridiótozik, a többieknek meg tilos.

Tanuljál meg fiacskám kettős mérce nélkül gondolkodni, aztán ülj le, és írj egy higgadt posztot erről az átalakulásról!

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2009.06.01. 14:58:43

@sün!malac69-nek már csak 6-ot kell aludni:

:DD

Nyugalom, most nem sikerült eltalálni egy mondat jelentését, emiatt kár volt ekkorát magyarázkodni. Értem én, hogy ha te látsz valahol egy ilyen mondatot, amiből néhányszoros asszociációval el tudsz jutni a nemzetvesztő "idegenszívű" stb ármánykodásig, akkor beindul a lelkesedés, de ez felesleges.

Az külön vicces, hogy a végéig épp hogy nem jutsz el odáig, hogy én személy szerint örülök Szögi Lajos meggyilkolásának. Mindezt abból, hogy úgy értelmezek egy mondatot, ahogy oda van írva, és nem úgy, hogy hozzáképzelek még nyolc válogatott fóbiát :D

Ha jó lennél szövegértésből, akkor kb arról érvelnél, hogy a jobbik kommunikációja hol több, mint üres duma szép szavakból. Erről viszont nincs mit, még Novák Előd is gondosan odafigyel az OVB-ben, hogy kizárólag dumáljon, nehogy tegyen is bármilyen jogi lépést..

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.01. 15:22:12

@sün!malac69-nek már csak 6-ot kell aludni: "a blog szerzője nyilván nem magyarszívű ember, mert magyarszívű ember nem adja a blogja nevének a "magyaridiot" kreálmány szót."

a "magyarszívű" egy baromság. abban az értelemben, ahogy te használod, azt jelenti, hogy ájultan heverünk a tény előtt, miszerint fehér bőrű magyarként Magyarországra születtünk. ez ÖNMAGÁBAN nem jelent semmit.
mint ahogy önmagában az sem jelent semmit, ha valaki németnek, franciának, bantu négernek vagy pápuának születik.
az a baj, hogy te a magyarnak születéssel el is intézed a magyarságodat.
míg én úgy gondolom, rengeteg tennivalónk van még ahhoz, hogy ez az ország élhető legyen.
és ebben nem a "cigánybűnözés" az első probléma, nem a komcsik, nem a fidesz, és általában nem azok az álproblémák, amikkel tele van tévé, rádió, újság.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.01. 15:27:03

@sün!malac69-nek már csak 6-ot kell aludni: a különbség az, drága bar(át)om, hogy a zsidókkal semmi dolgom. egyrészt fogalmam sincs, kik azok a zsidók, másrészt a problémát nem ők jelentik.

magyarként a magyarok idiotizmusára (egymásra nem figyelésére, egymással szembeni önzésére, stb., olvasgasd a blogomat) koncentrálok. ez jelenleg mindennél nagyobb probléma.

a hozzáállásotokból úgy látom, nektek Móricz Zsigmond is idegenszívű, pedig "osztotta" rendesen a magyarokat.

ARK-10 2009.06.01. 16:07:13

@idelle: S te őseidnek az én őseimhez semmi köze mincs, icig!!!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 16:07:52

@flugi_:

"én személy szerint örülök Szögi Lajos meggyilkolásának"

Nem, nem állítom, h örülsz, de ebben a hsz-ben sem bírtad beírni, h Szögi egy cigányok által elkövetett rasszista gyilkosság áldozata lett.

Szövegértés:
Bocs, de nem az a lényeg, h mindek szánja a szerző a szövegét, hanem hogy - ha azt nem elég egyértelműen fogalmazza meg - miképp jön le. Az inkrimált szövegrész egyszerűen hülyének nézi a jobber szavazót, akinek semmi sem kell, csak pár nyálas szó a hazáért. Nem azt írta, h "vannak olyan hülyék", hanem azt hogy "ti", mármint ti jobberek. Kár magyarázni a szar megfogalmazást.

Ahogy egy adott vers se ugyanazt jelenti neked, mint nekem, mint egy harmadiknak, úgy ezek a sorok sem. Pont.

@idelle:

"magyarként Magyarországra születtünk. ez ÖNMAGÁBAN nem jelent semmit."

Neked nem, és többek között éppen ezért nem vagy magyarszívű. Nemzetét szerető ember nem magyaridiótozik, ezt bírd felfogni. Az, h Móricz is bírált néhány magyar mentalitást, az egészen más. Nem hiszem, h ha ma élne, ilyen erőszakoltan kreált szóösszetétellel vigéckedne a neten.

Egyébként beleolvasgattam néhány dolgodba, és megerősödtem benne:
semmi nincs benned, ami arra utalna, miszerint te egy picit is büszke lennél arra, h magyar vagy. Ugyan már, azért, mert vki Magyarországon született, attól még lehet büszke arra, h magyar. Sőt, sztem ez kívánatos is. Ez belőled teljesen hiányzik. Ezért én téged ezennel kinevezlek "nem magyarszívűnek"

Mellesleg Magyarország legnagyobb problémája, h lassan 3 millió létminimumon vagy az alatt élők országa lettünk, amiben egyre nagyobb hányaqd a mélyszegény

"a "magyarszívű" egy baromság. abban az értelemben, ahogy te használod, azt jelenti, hogy ájultan heverünk a tény előtt, miszerint fehér bőrű magyarként Magyarországra születtünk."

Nem, az a baromság, hogy te azt gondolod, h a magyaszívűség ezt jelenti, amit fentebb leírsz.

Hát lófaszt! Pl. azt jelenti, h nem pakolom ki a cégem Cipruba azért, h kihúzzam magam a közteherviselésből. És tudnám sorolni, de nehezen értenéd. Neked a jobboldali szavazó egy fasz, aki vagy buta, vagy gonosz.

Okos és normális ember nem szavaz a jobboldalra - szerinted. Ez jön áta soraidból, bárhogy védekezel.

Na pá! Ennél többet nem érdemeltek tőlem.

ARK-10 2009.06.01. 16:08:50

@idelle: Menjél és irtsd tovább az arab gyermekeket és nőket - hisz' te vagy a világ közepe!!!

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.01. 17:15:48

@sün!malac69-nek már csak 6-ot kell aludni:

"A nép jó, a nép igazságos. Én hiszek a döntésében, és ez meg fog történni...."

Ritkán szólok bármihez de itt dobta le agyam a szíjat.
Bármi érthető/védhető volt hozzászólásaidban, ezzel kigyomláltad, pontosabban gyomirtóztad.
Próbáld meg értelmezni amit írtál és vetítsd ki légyszi mindenkire, akár ennek a blognak szerzőjére és támogatóira (is).

A "nép". Beszarás. A nép szarik rád. Szarik bárkire. Aki tetszetősebbet (avagy épp többet) igér, nos - nagyobb része - azt választja.

Vagy nem itt éltél az elmúlt 20 évben?

ps: egyik kutya másik eb, mégha két farok csóválja is... :-/

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.01. 17:35:55

@sün!malac69-nek már csak 6-ot kell aludni: nézzél már utána, hányan bírálták a saját népüket: Széchenyi, Petőfi, Ady, KOssuth, Mikszáth, Móricz, hogy csak olyan neveket írjak, akiket legalább utcanevekből és hallomásból ismerhess.

tévedés ne essék, nem mérem magamat hozzájuk, csak példaként írom: nem olyan ördögtől való az önkritika Magyarhonban...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.01. 17:36:43

@sün!malac69-nek már csak 6-ot kell aludni: "Neked a jobboldali szavazó egy fasz, aki vagy buta, vagy gonosz.

Okos és normális ember nem szavaz a jobboldalra - szerinted. Ez jön áta soraidból, bárhogy védekezel."

akinek nem inge...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 18:43:23

@idelle:

"nézzél már utána, hányan bírálták a saját népüket: Széchenyi, Petőfi, Ady, KOssuth, Mikszáth, Móricz, hogy csak olyan neveket írjak, akiket legalább utcanevekből és hallomásból ismerhess."

Úúúúúúúúúúúúú, ez nagyon fájt!

Te oktatsz szövegértésről, kedves .....!?
Nem bírod felfogni, h itt nem azzal van baj, ha vki bírál egyfajta magyar mentalitást, hanem azzal, ha
a) csak bírál, de semmi pozitív;
b) olyan jelzővel összekapcsolt szerkezetet használ, amit az általad megidézettek sosem használtak volna;
c) bírálatában nem a konstruktivitás a hajtóerő, hanem a beszólhatnék és a l' art pour l'art fikatúra.

Anno nem volt net és blog, viszont volt könyv.
Mondj egy olyan könyvcímet a fenti nagyjainktól, ami kb. analóg a "magyaidióta" szóval.

És ugyan már, ne hasonlítgassátok pöcsnyi mivoltotokat a nemzet nagyjaihoz, akik le is tettek vmi nagyot a hon asztalára, ami mintegy felkente őket a konstruktív bírálatra.

Szted, ha egy politikus mondjuk "magyaridióta" blogot indítana a valódi nevével, merthogy ő egy ilyen fasza csávó, aki faja bírálatokat fogalmaz meg a nemzet érdekében, azzal mit érne el?
Azt, amit ti: semmi érdemlegest, csak ellenszenvet.

-----------------------------

@úriparaszt:

A Magyar Alkotmány második paragrafusában benne van, " (2) A Magyar Köztársaságban minden hatalom a népé, ...."

Mondjuk eléggé izgalmas egy demokráciában kétségbe vonni a nép szavazással érvényesített döntéseit. Ha jobbról teszik, ha balról, mindegy.

A népet lebecsülni, ezt a fogalmat ignorálni a közbeszédből, a népet hülyeként, birka mód megvezetettként tárgyalni nem deokrata mentalitás. Egyébként is többször bebizonyosodott, h nagyobb történelmi távlatban nem tudnak érvényesülni azok, akik a népet csak egy átbasznivaló, hatalmat legitimálni való szerencsétlenséghalmaznak fogják fel.

Ilyen párt volt nálunk a végelgyengülésben kimúlni készülő szdsz.

Még kicsit vergődik, még kicsit kapálózik ez az elitista, bolsevikmentalitású gittegylet, de a vég elkerülhetetlen...

Szép napot, kedves antidemokrata uram!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.01. 19:09:39

@sün!malac69-nek már csak 6-ot kell aludni: "Húdefaszákvagyunk"-ozni ott vagy te, meg a többi melldöngető magyar.

kritizálni meg itt vagyunk mi. ez így munkamegosztásnak is jó, mert ezáltal nektek nem kell tenni semmit, csak ülni, aztán büszkének lenni a természetre, hogy ide dobott benneteket...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.01. 20:26:57

@idelle:

Butuka vagyol, kistesó!
Én és minden normál jobber gyakran kritizáljuk a mi oldalunkat is, de te ezt bizonyára el sem tudod képzelni. Az előbbi beírásodból is látszik, h valami irdatlan mélyről jövő, beképzelt ostobaság fészkelte be magát szellemi enteriőröd legrejtettebb zugaiba, ami nem enged szabadulni attól a kényszerképzetedtől, h a jobber, az hülye, ostoba, mucsai, akinek csak a másikkal van baja, de a sajátjai felé semmilyen kritikát nem fogalmaz meg.

Hát kb. ilyen egy tájékozatlan fajankó véleménye.
nem tudsz te semmit a valódi jobboldalról, csak ugatod a holdat, mert azt hiszed sajt, és nem tudod megenni.

Pihenj öreg, mára már elég ostobaságot írtál le jól motivált tájékozatlanságoddal nyakon öntve.

Bye

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.01. 20:31:48

örülök, hogy ennyire elégedett vagy magaddal... :-)

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2009.06.01. 23:21:48

idelle, tényleg nem szúrnál be egy részletet a statisztikákból a hivatkozókból? (admin/statisztikák/hivatkozók, az első tucat)

Nagyon kíváncsi vagyok, meg volt-e hirdetve valamelyik tematikus oldalon is, vagy elég az indexcímlap egy ilyen busás felhozatalhoz.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.02. 07:53:48

@flugi_: elég :-)

index.hu 14570
magyaridiot.blog.hu 3064
blog.hu 399
other 245
google.hu 6
google.com 2

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.06.02. 09:06:12

@sün!malac69-nek már csak 6-ot kell aludni:

hmm, az pedig elképzelhetetlen, hogy vannak emberek, akik veszik a fáradtságot és átolvassák az összes párt jelenleg (online) elérhető 'programját' és _arra_ (is) alapozzák a véleményüket?
Az amit mondasz az a tiéd, amit egy párt, avagy a _te_ pártod mond, az pedig a 'program'.
Ha az semmit nem ér, avagy csak egyszerűen nem szimpatikus, akkor az van, lehúzza a mezei kommentelő. Ez is _egy_ vélemény.

Csak érdekességképp, az elmúlt 20 évben nem láttam használható programot és lassan tanulom az igazság kihámozását a nagy szavak közül. A jobbiknál, mint bárki másnál, csak nagy szavak vannak. Semmi megvalósítható, számonkérhető.

Ha a jobbik publikálna egy értelmes, jól használható és _számonkérhető_ programot, akkor rájuk szavaznék, így biztosan nem fogok.

mokas_gizi 2009.06.02. 23:11:37

@Blazzo:

Törölték a kommentárt...nem csak az enyémet
Nem vagyok buta csak igazat írtam...!!!
Ha törlik akkor nem lesz igaz vagy mi szánalmas amit ez a index és a blog írói megengednek maguknak...


A másik elég feltűnő dolog hogy egyre több hasonló blog jött létre a zsindexen ami egyértelműen hazudik és provokálni akarja az embereket...
Sok a hülye és könnyen befolyásolható ember az országban igaz,de már olyan dolgokba hazudoztok hogy még egy FULL hülye is látja hogy hazudtok...!!!

mokas_gizi 2009.06.02. 23:13:14


Azért az szomorú hogy tényleg értelmes hangnemben váltakoztunk levelezettünk emberekkel mert tényleg normális hangvételben történt minden...

Semmi olyan dolgot nem írtunk ami sértő lett volna vagy elítélendő cenzorok meg törlik ami nekik nem tetszik ami nekik kényes...!!!

és nekem mondod hogy buta vagyok...?!

mokas_gizi 2009.06.02. 23:16:23



Ezekkel a törlésekkel meg éppen az ellenkezőjét éritek el amiket szeretnétek...nem tűnik fel, mert elég feltűnő...!!!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.03. 08:13:46

@mokas_gizi: nem tudom, milyen törlésről írsz, nyilvánvaló, hogy nem itt történt.

én nem törlök kommentárt, pusztán a tartalma miatt, mert hozzátartozik a képhez az utolsó idegenszívűző, zsidózó, vagy anyázó komment is.

(egyet akartam törölni, az SzerelmesDolgok kommentje volt, mert ő mindenhova beír egymondatos semmiségeket, csak hogy propagálja a blogját. de aztán azt is hagytam... ;-)

üdv: idelle

NRG44 · http://althir.org 2010.02.06. 02:30:36

Azért leszek Jobbik szavazó, mert rühellem tótát, és a gyenge utánzatait is.

reakcio.wordpress.com/2010/01/23/van-e-a-jobbiknak-programja/

Személyeskedni, fröcsögni minden buta ember tud. Saját érdekeit felismerni viszont már nem képesek. Pedig a Jobbik nem az ellenségük, az ellenségképet a fidemszp-s média gyártotta, ők meg szépen átvették öntudatlanul. Hát szép.
süti beállítások módosítása