Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

PA QX 751

2009.03.19. 14:32 idelle

Ha valamiről, akkor a német (szlovák, román, stb.) rendszámú, de magyar tulajdonú autókról igazán nem kívánok értekezni. Ha valaki olyan csóró, hogy a hőn áhított, amúgy teljesen fölösleges - leszámítva a szomszédok, ismerősök és az ácsingózó pórnép előtti melldöngetést - városi terepjáróját néhány misi megtakarítás miatt külföldön veszi, hát tegye. (Érdekes módon ilyen autót még nem láttam teleragasztgatva Nagy-Magyarország matricával, na az lenne a paradoxon...)

De azért ugye az nem lenne óriási elvárás, hogy egy ekkora és ilyen drága - kizárólag a magyar átlagfizetést és véletlenül sem az adott társadalmi csoport anyagi helyzetét figyelembe véve - autóba azért már illene kihangosítót szereltetni???

A kép ma dél körül a pesti felső rakparton, a Margithídnál készült, a sofőr vidáman telefonált kézben tartott mobilján (a mozdulat a képen kivehető).

2 komment

Címkék: telefonálj paqx751

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr201012040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaBigMeyow 2009.04.21. 14:05:09

Hehe... Én láttam már nagy-magyarországos-matricás X5-öst, német rendszámmal, nem ritka az ilyen. A kihangosító meg olyan szerintem, hogy nyugodtan csavarodjon fel a fára az ilyen hóhányó, én inkább a két gyerekkel maga mögött mobilozó citroenes anyukától kérdezném meg, hogy akkor most csináljak neked újat? Vagy most miért csinálja ezt?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.04.21. 14:20:47

@DaBigMeyow: akkor ezentúl jobban fogok figyelni rájuk. a "vesztesekre". :-))) amúgy is terveztem már egy bejegyzést és sorozatot róluk.

a miértet én sem tudom. sem az általad említett példában, sem pl. azokban az esetekben, amikor még ül is valaki az idióta sofőr mellett és nem szól rá telefonálás, gyorshajtás, stb. miatt...
süti beállítások módosítása