Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Bréking - 2010.09.02 17:08

2010.09.02. 17:09 idelle

 

Tisztelettel tájékoztatom olvasóimat, hogy "libsi fajvédő geci" lettem.

 

 

2 komment

Címkék: szolgálati

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr892267138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frusztra 2010.09.02. 22:04:07

Idelle, nem hiszem, hogy érdemes egymást hergelnetek. Se észérvekkel, se humorral nem jutsz a közelükbe, csak a gyűlöletük nő. Szar, hogy ide jutottunk. Azért maradj csak meg liberálbolsinak, jó az.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.09.03. 08:24:43

Gusztustalan dolog a saját blogot reklámozni (elnézést!, de nem tudom ennél jobban kifejezni, mit gondolok:

ultimaratio.blog.hu/2009/03/11/nylt_level_rasszista_fajtarsaimhoz

Egyébként egyetértek az előttem szólval: szarni reá. Majd ha tényleg lágerekekbe visznek embereket, én rejtegetem fogom őket, vagy, ami még jobb, nyíltan ellenállok, vagy ami legeslegjobb, bemászok én is a vagonba. Leállni (magyar)idiótakkál vitatkozni butaság, hidd el. Ez olyan, mint sakkozni a láncfűrészes gyilkossal...
süti beállítások módosítása