Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Polt az i-re

2010.12.07. 17:12 idelle

Tegnap, igaz, hogy csodák csodájára, de kilenc évre megválasztották Polt Pétert legfőbb ügyésznek. A formális logika szabályai szerint gyakorlatilag élete végéig, de legalább hetven éves koráig ő lesz a főügyész, igaz, ez utóbbi életkor korlát azért a mostani kormány demokrácia- és alkotmányfelfogása szerint elég képlékeny.

Gondolom, senki számára nem meglepő, ha azt mondom, hogy Polt ilyetén szabályok szerinti kinevezése a biztosítéka annak, hogy ha majdan valamilyen csoda kommunista ármány, választási csalás, et cetera folytán a Fidesz kiesne a kormányzati pozícióból, egy tyúklopás miatt se lehessen felelősségre vonni egyik tagját sem. (Ugyanakkor persze tisztában vagyok vele, hogy a tyúklopás feltételezése is ellenforradalmi tett a részemről, ilyen kicsiben ők nem utaznak.)

Hanem a legfontosabb kérdés nem is ez, hiszen bár a jövő elkezdődött, az Sarah Connors szerint is legalábbis homályos és kiszámíthatatlan, ugyanakkor volna (van) itt egy feladat, amelynek mielőbbi megoldása, vagy ha úgy tetszik, van egy probléma, amelynek mielőbbi lezárása túlmutat a Nemzeti Együttműködés Rendszere forrasztékolt érdekstruktúráján (bazmeg, lassan úgy fogalmazok, mint Orbán, Szijjártó és az a vívóember együttvéve), mivel az személyesen magának dr. Orbán Viktor Örökös Miniszterelnök Úrnak a szíve vágya és kívánalma: Gyurcsány börtönbe zárása.

Szóval van rá egy üveg pezsgőm, hogy Gyurcsány megvádolása, mentelmi jogának felfüggesztése és letartóztatása Orbán Viktor Személyes karácsonyi ajándéka a Hűséges Magyar Népnek, és ily módon mindezek még december 24. előtt bekövetkeznek.

Szüksége lesz a tudásra (képinnen)

Hogy túlmozgásos Fletónknak a veszélyérzetét altatták el (Altustatták el, he-he) a miniszterelnöki évek és a milliárdok, vagy csak simán ő is azt hiszi, hogy vele ez nem történhet meg, esetleg úgy véli, hogy olyan információk birtokában van, amelyek megvédhetik őt, az számomra is kérdés.

Mindenesetre fülembe csengenek egy ügyvéd barátom Gyurcsány elkaszálásáról szóló beszélgetésünk során elmondott mondatai:

Az egy ügy jobb, mint a több, mert ha több ügyben vádolják, annak leszámolás szaga van, és az Orbánéknak nem jó. Egy jól felépített vád kell, ami megáll, és a megfelelő pillanatban egy megbízható hamis tanú, aki bőrét mentve Gyurcsányra vall.

Mindenesetre izgatottan várom ez elkövetkezendő napok, hetek eseményeit. Ez lesz a bulvár, drága barátaim, nem a Való Világ!

89 komment

Címkék: fletó bosszú polifika nemzetveszető

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr822499974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skeptical 2010.12.07. 18:25:14

Nem hiszem, hogy szükség volna hamis tanúra.

nagyimami 2010.12.07. 18:26:39

Ha igaz a hír,rövidesen egymás mellett lesznek,egyik kutya másik eb.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.12.07. 18:27:51

Te, ha ez megtörténik nekem is lesz rá egy üveg pezsgőm, nem is akármilyen!!!

smartdrive 2010.12.07. 18:29:49

rühellem a Fideszt a stílusával együtt, de ha n+1 bűnös ül börtönben, az jobb, mintha csak n

Anti Anyag (törölt) 2010.12.07. 18:33:35

Feri lesittelése az MSZP-nek lenne igazán az érdeke.

Nem kellene ezen ennyit rugózni, nyilván senki sem fogja Gyurcsányt lesittelni, mert a "zorbán akarja". Mellesleg szerintem leszarja, ha van ellene valami, nyilván sitteljék le, de ez nem csak Orbán akarata, hanem mindenkié.

Vagy akkor mostantól minden ballib bűnöző mártír, mert a ballib ellenzékben van?

devadel 2010.12.07. 18:35:37

teljesen egyetértek azzal, hogy gyurcsányt leültessék. teljesen egyetértek azzal, hogy négy év múlva polt pétert leültessék. teljesen egyetértek azzal, hogy ezt követően válasszanak egy tisztességes legfőbb ügyészt. teljesen egyetértek azzal, hogy ezt követően orbánt leültessék.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.12.07. 18:36:40

@Anti Anyag: "Vagy akkor mostantól minden ballib bűnöző mártír, mert a ballib ellenzékben van?"

nem. ugyanakkor egyetlen jobboldali bűnöző sem lesz szent, csak azért, mert kormányon van.

kewcheg 2010.12.07. 18:37:52

Amikor egy ilyen befolyásos és gazdag személyiség kerül az előzetesbe, akkor milyen elbánásban lesz része? Például pénzért a smasszerok hoznak neki pörköltet vendéglőből?Vagy kaphat esetleg jobb ágyat,ehet lazacos sztéket karácsony este?Van tévéje? Mit vihet be?Például öltönyből hányat vihet be? Fodrászhoz hogy mehet?Őszintén szólva hogy lehet kibírni,ha egy luxuspecóból egyik percről a másikra bezárnak egy 15 négyzetméterre két norvéggal?Van felkóstólás az újonnan jötteknek?Például bevédik jó pénzért a gazdag gyanúsítottat?Hogy vihet be pénzt?

OkoskaTo:rp 2010.12.07. 18:40:25

Nemnem. Az ügyészség már így is jobbos, könnyedén tálalhatnák Gyurcsányt, ha ez lenne a szándék. Polt 9 éves megbizatása leginkább azokra a boldogtalan időkre szól, amikorra a Zemberek már nem fogják megérteni Bölcs Vezetőjük nagyívű terveit, és elhajtják melegebb éghajlatokra. 2002-ben is Polt fektette az Ezüsthajós, Kaya Ibrahimos stb. ügyeket érdemi nyomozás nélkül.

De paradox módon éppen Pártunk mutatta meg a kiutat: A következő kormány majd kiszervezheti a legfőbb ügyész alól a jogköröket, és átrakhatja egy másik szervezetbe. Vagy lesz majd egy háromfős Legfőbb Ügyészi Tanács, amibe a két új tagot ők nevezik ki, és ezek leszavazzák Poltot.

devadel 2010.12.07. 18:45:30

@OkoskaTo:rp: és persze hoznak egy törvényt, hogy a szőlőbányászattal és ezüsthajózással elkövetett bűncselekmények visszamenőleg harminc évig nem évülnek el, illetve az a vagyonnövekmény, amit egy miniszterelnök miniszterelnöki fizetésének összeadásával nem tud igazolni, 190 százalékos visszamenőleges adóval sújtandó.

és mondanom sem kell, valahogy majd kiderül, hogy az ilyen speciális kérdésekben az alkotmánybíróság nem illetékes.

ez a legkevesebb.

is 2010.12.07. 18:46:58

eloszor is: karacsonyba nem ronditunk
masodszor is: az emberek nem is figyelnek ra
harmadszor is: az EU elnokseg miatt 2011 elso feleveben sem lesz semmi

Gyurcsanyt akkor veszik elo, ha a nepszeruseg 35% ala esik. Valamikor jovo ev masodik feleben. Kell ido a koncepcios per osszeallitasahoz is. Nezzuk egyutt ujra a Tanu cimu filmet.

Es termeszetesen a fentiek miatt allom a fogadast, nem lesz iden semmi sem.

okostojgli (törölt) 2010.12.07. 18:48:51

Idén Karácsonyra semmiképp. Még megy a szekér. Majd ha tízezrek üvöltik, hogy Orbán, takarodj, na majd akkor.

_Szom Ki-Van · http://csollima.blog.hu/ 2010.12.07. 18:48:58

Gyurcsány önmagában a baloldali eszmék teljes elárulása és meggyalázása miatt is megérdemelné a büntetést. Talán lesz egy jó tette Magyarország mostani kormányának is?

kewcheg 2010.12.07. 18:49:42

@OkoskaTo:rp: tévedés.Lehet hogy a Markó u.jobbos, de van még 19 megye, ahol...khm,khm..

EMU 2010.12.07. 18:56:45

@_Szom Ki-Van: És a következő meg a komcsi orbán lenne a konzervatív eszmék elárulásáért. Hülye.

M&Ms (törölt) 2010.12.07. 18:57:31

O. Viktor kéne hűvösre vágni, mert ellopja 3 millió mnyp tag vagyonát. És sikeresen kikerülte Fletó kérdését is a parlamentben.

De várom már a fidesznyikek hozzászólását, hogy én milyen egy büdös komcsi vagyok. :D

gorcsev54 2010.12.07. 18:57:43

Arra azért én Orbán helyében nem mernék mérget venni,hogy Gyurcsányt lecsukja. Érzésem szerint akkor onnan az ő köreiből is sokan mennek "nyaralni", azt meg nem hiszem hogy szeretné mert hátha ö is kapna egy kedvezményes beutalót."De paradox módon éppen Pártunk mutatta meg a kiutat: A következő kormány majd kiszervezheti a legfőbb ügyész alól a jogköröket, és átrakhatja egy másik szervezetbe. Vagy lesz majd egy háromfős Legfőbb Ügyészi Tanács, amibe a két új tagot ők nevezik ki, és ezek leszavazzák Poltot." Ezzel értek egyet és valószínűleg így is lesz ,és lesznek akik majd az ECHO tv "összekeverik" Gyurcsányt Orbánnal ahogy a svédek és az oroszok is (Ilyen jelentős ember a Viktor-bár mindent meg tesz annak érdekében,hogy jelentősnek tűnjön)

Szuhay Balázs (törölt) 2010.12.07. 19:01:30

"Szóval van rá egy üveg pezsgőm..."
Én is megtoldom eggyel, csak zárja be Verest is, Kókáért hajlandó vagyok két deci cseresznyét is fizetni.

add ide a kordát 2010.12.07. 19:12:39

"az a vívóember" - ezért érdemes volt elolvasni.

Sudák 2010.12.07. 19:15:28

ez nekem is szép ajándék lenne karácsonyra, ha a gyurcsány fingófán töltené előzetesben a karácsonyát.

_Szom Ki-Van · http://csollima.blog.hu/ 2010.12.07. 19:19:45

@EMU: Orbán úr tevékenységét nem ismerem beható módon, lehet, hogy igaza van. Az viszont biztos, hogy Gyurcsány a baloldali eszméket alapjaiban rántotta le a porba és sok idő lesz, míg onnan visszatérnek a megillető helyükre. Aki ilyen mértékben kompromitálja a baloldaliságot - még ha Gyurcsány valójában csak egy áruló euro-szociáldemokrata-liberális - az megérdemli a büntetést.

egyszo (törölt) 2010.12.07. 19:21:22

Túlmozgásos Ferihez: nekem az tűnt fel, hogy Orbánnak is van valami tikkje. Csípőből mereven forgolászik, és "ugrál" beszéd közben. Nem olyan durván, mint Fletó, de pl. hang nélkül nézve egy ilyen beszédet, egész poénos :)

Link Elek 2010.12.07. 19:21:50

@is:
nem inkabb 2013?
jo ha a valasztasok elotti ev arrol szol, hogy mit csinalt az mszp, nem pedig arrol, hogy mit csinalt a fidesz.

Dr. No 2010.12.07. 19:22:40

Most már egyértelmű: Orbánnak Gyurcsány "az az illető".

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2010.12.07. 19:27:16

Nos, nem vagyok orbánista, de ha ez a hazaáruló szemkilövető párforintértvagyonokat privatizáló féreg (gyurcsány, kisbetűvel) börtönbe kerül, akkor én is pezsgőt bontok, pedig nem szeretem.

uto_pista · http://www.depechemode.com/ 2010.12.07. 19:31:09

Jaj, csak a kutya le ne hugyozza a gát oldalán lévő, "Éljen a mi bölcs vezérünk!" szöveget. Korábban, még naív lánykoromban azt hittem, hogy Bacsó Péter az egészet csak úgy kitalálta. Most meg valóra válik. Respect a Mesternek!

gramercy 2010.12.07. 19:32:33

ezt inkabb majd akkor amikor a narancskommunistak talpa alatt izzik a talaj meg a jobb szelen megint kukakat gyujtanak fel

akkor majd megkapjak ezt gumicsontnak, el is lesznek vele

Bobby Baccala 2010.12.07. 19:33:03

ehhez még jósgömb se kell vazz :)

SzaGyu 2010.12.07. 19:35:58

"Szóval van rá egy üveg pezsgőm, hogy..."

Megnyerted a fogadást!

Orbán Viktor Gyurcsánynak adott, de nem odaillő, és papírról olvasott válaszában előre megírta Polt Péter (ma már legfőbb ügyész) munkaköri leírását.

Ebben a munkaköri leírásban benne volt a Te (IDELLE) üveg pezsgőd (is).

Húsleves 2010.12.07. 19:39:38

Ezt mondta az ügyvéd barátod:
"Az egy ügy jobb, mint a több, mert ha több ügyben vádolják, annak leszámolás szaga van, és az Orbánéknak nem jó. Egy jól felépített vád kell, ami megáll, és a megfelelő pillanatban egy megbízható hamis tanú, aki bőrét mentve Gyurcsányra vall."
Ez véletlenül nem ugyanaz az ügyvéd, amelyik nemrég még arról pofázott, hogy micsoda dolog bírósági tárgyalás nélkül előzetesen "ítélkezni" a MAL Zrt. vezetőiről? És ugye fel se tételezhetünk olyat, hogy ez az állítólagos ügyvéd nem is létezik, csak megpróbálod a lehetséges vádat előre koncepciós pernek beállítani?
Szerintem kérdezd meg Schiffer András ÜGYVÉDet, miért jelentette fel Gyurcsány Ferencet. Ő ugyanis a te állítólagos ügyvédeddel szemben egy hús-vér ember, aki vállalja a kijelentéseit, nem egy sunnyogó lapostetű.

Battlestar Galactica 2010.12.07. 19:41:27

Mai hír az indexen:
"nem igaz, amit egy LMP-s napirend előtti felszólalásra adott válaszában Navracsics Tibor állított hétfőn. A miniszterelnök-helyettes szerint októberben a fideszes székesfehérvári közgyűlés azért hozott a Grupo Miltonnak milliárdokat hozó döntést a cég földjeinek belterületté nyilvánításáról, mert erre a korábbi, még szocialista vezetésű város kötelezettséget vállalt."

Ezek bármit megtesznek! Lopnak, csalnak, hazudnak! És most már Peti is beszáll védeni ezt a csűrhét, nehogy véletlenül ügy legyen az ilyen ügyekből. Ez is egy Sukkoró, de ezt a FideSS nyúlta le, tehát szabad! Hányok!!!!

torró 2010.12.07. 19:42:45

Olvasom a kommenteket. Hoppá! Ez a "MAGYARIDIÓTA"?!Még szerencse hogy tót őseim vannak.Hu-hú!:DDDD Jobb lesz ha most kikapcsolom a gépet!

rasztaszív 2010.12.07. 19:45:46

az arányosság elve alapján
ha Gyurcsány börtönbe kerül
akkor Orbán lógni fog.

high up 2010.12.07. 19:52:01

Ekkora lúzer egy blogot. Elöször is a tyúklopás nem ügyészségi hatáskör. Másrészt aki azt hiszi, hogy Lopcsányi Kúrcsányi ellen hajtóvadászat folyik és nem pedig az elkövetett büneinek a feltárása, az idióta. Aki nem nézte végig az elmúlt 8 évét, aki nem tájékozódott arról, hogy mi minden vagyont rabolt össze még azelött ez a feltörekedett proli, az minek nyit összeesküvés elméleti topicot?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.12.07. 19:55:17

Nekem teljesen oké, ha gyurcsányt lesittelik, de ezt hitelesen előadni úgyse lehet. Ahhoz le kéne csukni még egy nagy rakás politikust, köztük a fidesz potentátok zömét is. Na, ez így soha nem fog megtörténni...

mesa 2010.12.07. 19:55:33

@majdmegmondom: Mert ideggyenge...........ja, és beteges hazudozó....

magyar ember teli szájjal 2010.12.07. 19:58:44

Kizárt, hogy Gyurcsánynak bármi baja essen.

banurr 2010.12.07. 19:59:48

CTRL C - CTRL V

Álszent harc a korrupció ellen?

A lakossági ellenállással meghiúsult korrupciógyanús pátyi és sávolyi ügyek után újra tízmilliárdokhoz jutott a Grupo Milton – ezúttal a fideszes többségű székesfehérvári közgyűlés döntésével. A Fidesz széles körű elszámoltatást ígért az előző kormányzati ciklus korrupciógyanús ügyeiben, ám a tételes felsorolásból a Grupo Milton tízmilliárdos ügyei sorra kimaradnak.
Scheiring Gábor képviselő ezért ma napirend előtti felszólalásában arról érdeklődött, hogy mik a székesfehérvári közgyűlés által a Grupo Milton tulajdonában lévő telek belterületbe vonásának körülményei, és kik az átsorolás haszonélvezői. Elmondta, hogy a cégcsoport ügyei mindenhol vihart kavarnak, és a korrupció gyanúja lengi körül ezeket. Ilyen volt a sávolyi motorversenypálya és a pátyi golfpálya építésének ügye.

Válaszában Navracsics Tibor ködösített, amikor azt állította: része volt a 2008-as megállapodásnak, hogy az önkormányzat belterületbe vonja a kérdéses területet. Ez nem igaz, az LMP birtokában lévő megállapodás csak annyit rögzít, hogy az önkormányzat az Alsóvárosi rét fejlesztését fontosnak tartja, azt kiemelten kezeli. Az önkormányzat 2008-ban nem vállalta a belterületbe vonást!

Navracsics Tibor nem válaszolt arra sem, hogy a Fidesz miért nem kezdeményezett elszámoltatást a Grupo Milton korrupciógyanús ügyeiben. Miért hallgatott ezekről az ügyekről a kormányváltás előtt, és hallgat azóta is a Fideszes médiabirodalom? Mi köze van Orbán Viktor miniszterelnöknek a cég vezetőjéhez, akivel 2010 márciusáig rendszeresen együtt nézett meccset a székesfehérvári sóstói stadion Grupo Milton által szponzorált VIP páholyából?

Az LMP ezek alapján követeli, hogy a kormány beszéljen világosan, és hozzák nyilvánosságra a 2008-as szerződést!

Budapest, 2010. december 6.

bandos 2010.12.07. 20:02:36

Gyurcsány Fegyenc partin minden haverom a vendégem.
Asszem a jövedéki adóból sok menne az államkasszába vissza (amiből ő kilopott), annyi pia fogyna a lecsukása napján. :D

Logan Grimnar 2010.12.07. 20:05:50

Fizetnék is egy pezsgőt bárkinek, ha gyurcsótány a börtönbe menne. És mehetne vele az itt csaholó, acsarkodó posztkommer banda is.

jet set 2010.12.07. 20:06:56

Tartom a fogadást. Nem ültetik le fletót az idén.

Kivlov 2010.12.07. 20:10:52

"...Szóval van rá egy üveg pezsgőm, hogy Gyurcsány megvádolása, mentelmi jogának felfüggesztése és letartóztatása Orbán Viktor Személyes karácsonyi ajándéka..."

és? fel kéne lógatni az andrássy egyik villanyoszlopára az összes többi féreggel 1ütt, orsóssal együtt.
azt érdemelnék mind.

lac666 2010.12.07. 20:11:12

@high up: Ekkora lúzer egy blogot. Elöször is a tyúklopás nem ügyészségi hatáskör. Másrészt aki azt hiszi, hogy zorbán ellen hajtóvadászat folyik és nem pedig az elkövetett büneinek a feltárása, az idióta. Aki nem nézte végig az elmúlt 8 évét, aki nem tájékozódott arról, hogy mi minden vagyont rabolt össze még azelött ez a feltörekedett proli, az minek nyit összeesküvés elméleti topicot?

dekol84 2010.12.07. 20:12:53

Azért akármekkora méretes egy fasz is a zorbán, arra azért ügyelt, hogy a minapi parlamenti szájkaratéban is csak annyit mondott, meg kell nevezni a POLITIKAI felelősöket. Tehát szó sem volt büntetőjogi felelősségről. Azt még ő is tudja azzal a bezsugorodott agyával, hogy már eddig is túl sokat hazudtak a Fletóval kapcsolatban és már így is nagyobb kommunista a törpe, mint Rákosi. Ha ezek után még bedob egy koncepciós pert, na akkor aztán tényleg húzhat a picsába nenyistől az egész fityisz bagázs!

Anengineer 2010.12.07. 20:12:59

Szerintem Orbán (az ország nagy részével egyetemben) szívesen látná gyurcsányt börtönbe, de nem fogja leültetni. Egyrészt azért, mert nem az ő dóga, másrészt nem akar belőle diktatúrafóbiásoknak mártírt kreálni. Lenne itt igen nagy süvöltözés, azt Ti is tudjátok. Attól függetlenül, hogy megérdemli rácsot a tag, vagy sem.

Húsleves 2010.12.07. 20:13:57

@banurr: ebben az ügyben az LMP-nek szurkolok. Ne hagyják magukat, hozakodjanak elő minél többet ezzel. Ahogy Sukorót sikerült megakadályozni, remélem ezt is sikerül. A Grupo Milton nagyon gáz. Ki kell takarítani innen ezt a spanyol maffiát.

dekol84 2010.12.07. 20:15:49

@jet set:

Miért is ültetnék le? Kérlek, mondj egyetlen egy tényleges tettet, amit a Btk. is büntet és amit ő elkövetett. És ne gyere nekem a f..szszopó fityiszes szokásos blablával, hanem mondj konkrétumot! pöcsjankó!

dekol84 2010.12.07. 20:17:28

@bandos:

Mit lopott ki te nagyon kretén? Én meg már szívesen ürítenék vizeletet és bélsarat a zorbán dögkútjára! Na?!

Anengineer 2010.12.07. 20:18:58

@dekol84: De csúnyán tetszik beszélni/írni uram! És ráadásul személyeskedik is, ami nem túl ildomos, és helyénvaló!

dekol84 2010.12.07. 20:22:53

@Balance Ring:

Elnézést, elragadtattam magam! Visszaszívom, bocsánat!

bandos 2010.12.07. 20:24:04

@dekol84: Jaaaajj, hagyjuk már...
Remélem, legalább érdeked fűződik hozzá, hogy védd, különben pont az ilyen embereken röhögi szerintem ő is szarrá magát :D
Leszarom, hogy Orbánt mennyire utálod, most éppen a vezíred lecsukása van soron. :)

flippant 2010.12.07. 20:24:39

@dekol84: Jaj, gyermekem! Te még nem hallottál az Apró-klánról és tagjairól? Hol élsz Te?

flippant 2010.12.07. 20:25:57

Amúgy a ripacsot tényleg nem fogják lesittelni.
NEM MERIK! Nagyobb klántagok állnak mögötte mint amivel a felcsúti szembe merne menni.

bandos 2010.12.07. 20:27:59

@flippant: Amúgy ez érdekes kérdés. Szerintem nem állnak mögötte (Gyurcsány mögött) _már_ nagyobbak. Itt tényleg az egész hatalom az Orbán kezében lesz hamarosan.

dekol84 2010.12.07. 20:28:34

@bandos:
Nekem nem vezérem a Fletó, nem mi tapsolunk a vezér nevét skandálva nagygyűléseken. Vagy nem láttad-hallottad még, hogy Viktor, Viktor?
Ha valaki vezér és van őnéki birka nyája, az a fityisz meg a zorbán!
Egyébként meg még polttal sem fog sikerülni a porbafingónak lecsukatni a Gyurcsányt! Mert annyit még ő sem képes összehazudni, hogy ez sikerülhessen!

bandos 2010.12.07. 20:28:52

@flippant: Mondjuk múltkor voltam egy szalagavatón, és ott volt az Orbán az egész családjával, 1 testőr nélkül. Érdekes lenne, ha kinyiffantanák, nem is kifejezetten csodálkoznék...

lac666 2010.12.07. 20:29:50

"Financial Times ismét összeállította az Európai Unió pénzügyminisztereinek rangsorát. A Magyarországot képviselő Matolcsy György holtversenyben az utolsó előtti helyen végzett "

zorbán szakértője

bandos 2010.12.07. 20:30:44

@dekol84: Oks. Figyu: mit szólsz ahhoz, hogy elmész a konyhába, beveszed a gyógyszered, megnyugszol. Felejsd el ezt az egészet, ne izgasd fel magad, Gyurcsány tényleg sosem ártott a népnek, sosem nyúlt le pénzeket haveroknak, és ő is tisztességesen került oda, ahol van. (Persze voltak "Apróbb" ügyek, de hát az csak az élet szerencséje volt).

dekol84 2010.12.07. 20:31:12

@flippant:
Halottam! És?! Akkor most aztán hova szarjak, hogy el ne lopják? A fityisz, meg a zorbán már azt is bünteti, ha valakinek az apósa komcsi volt? Akkor a pali bohócnak már rég nem lenne helye a Sándor palotában! Meg a többi komcsinak, akik ott pöffeszkednek a zorbán csürhéjében!

flippant 2010.12.07. 20:31:20

@bandos: Nem pitiáner hazai klántagokra gondoltam mint mondjuk a gyilkos vörösiszap bárok. Ők még nemzetközi szinten is csicskák a maguk szaros 30 milliárdjaikkal. Itt nemzetközi klántagokra kell gondolni! Emlékeztetnélek, hogy Vityát sem véletlenül rendelte Putyin Moszkvába. Nem hiába szivárgott ki kevés infó a tárgyalásról. S nemcsak a MOL miatt kaphatott ott Vitya fenyítést...

bandos 2010.12.07. 20:32:46

@lac666: Oszkó szintén, aki pedig Bajnai szakértője volt, és a sok közgazdász példaképe.
Amúgy nem tartom ezeket az izgága minősítgető meg értékelő spekulánsokat egzaktnak, azt mondanak amit akarnak, s ami az érdeküket szolgálja. Majd meglátjuk, hogy Matolcsy tényleg elbassza-e (természetesen ezt nem lehet kizárni...), azt is, hogy jobban elbassza-e mint az elődők, vagy csak annyira. Vagy esetleg jobb.

dekol84 2010.12.07. 20:34:34

@bandos:

Csak te nem láttad a testőröket, mert elvakított a vezér aurája. Próbáltál volna csak annyit kiálltani felé, hogy manyup. Azt hiszem máris 10-en csontoztak volna ki ott a helyszínen. Egy ilyen köcsög, aki páncélozott bömössel jár még szarni is, az majd testőr nélkül kolbászol a zemberek között?

bandos 2010.12.07. 20:34:38

@flippant: Túlságosan keveset tudunk a Moszkvában elhangzottakról ahhoz, hogy messzemenő, vagy akár kicsiny következtetéseket levonjunk róla. Éppen az ellenkezője is lehet, mint amit írsz: szerintem a helyzet miatt inkább hívná magához fenyíteni az Orbánt pár nyugati ország.

bandos 2010.12.07. 20:35:27

@dekol84: Igen. Én is csodálkoztam. De ott egy pöcsöm testőr nem volt, legalább 3-4 méteres környezetben. És azon kívül meg hiába van.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.12.07. 20:36:11

Hát öregem, ez nemcsak a Kedves Vezetőnek lenne kellemes meglepi Karácsonyra, bizony mondom néked...

...csak legyen elég megalapozott az a vád.
Ámen.

Anengineer 2010.12.07. 20:36:31

Gyerekek, gyerekek! Ha belegondoltok, Ti is látjátok, hogy a diktatúrától, Orbán egyeduralkodásától való félelem, egy gerjesztett állapot, és Ti ezt megeszitek. teljes mértékben. valóban elszoktunk attól az utóbbi években, hogy határozottan megy előre valaki, legyen ez jó vagy rossz. Ezt nagyon sokan megcsinálták európában, pl Sarkozy, vagy Dzurinda. És nem lett/ lesz sehol diktatúra. Emlékezzetek, milyen félelem volt az alkotmány tekinentében, hogy majd diktatúra, meg Orbán király stb. És mi lett belőle, annyira semmi lényegreméltó nem volt a tervezetben, hogy a szocik is csak napok múltán nyekegtek valamit az embrió élethez való joga és az abortusz kapcsolatáról. A mai európában nem mükszik a korlátlan hatalom, mert négy évente választások vannak, és ha a népnek nem tetszik, elsöpri őket mint idén a szocikkal tette. Ez a 2/3 orbánnak is nagy tanulság volt, látja ő is, hogy az emberekkel nem lehet mindent megcsinálni.

lac666 2010.12.07. 20:40:36

@bandos: már elbaszta...
"Papíron 1,4 milliárddal, 687,4 milliárd forintra csökkentette a parlament a 2011. évi hiányt, valójában azonban fiktív bevételekkel fedezik a valóságos kiadásnövelést. Pedig ha a magánnyugdíjpénztári vagyon költségvetésbe való becsatornázását is feltüntetnék a mérlegben, akkor többletes lenne a büdzsé. A Jobbik és az LMP több javaslatát befogadta a Fidesz-frakció. Orbán, Matolcsy, Selmeczi, Szijjártó, Navracsics nem ment el szavazni."

"0,7 százalékos esés a tőzsdén, 280 forintnál az euró"

"280 forint felett az euró"

"Hamarosan kiderülhet, meddig tolerálja a piac Orbán Viktort - írta mai számában a magyar gazdaságpolitikát szerencsejátékhoz hasonlító Wall Street Journal, még a Moody's leminősítésének ismerete nélkül. "

flippant 2010.12.07. 20:40:55

@bandos: Logikusan építsd fel az eseménysort. Vitya melldöngetve bejelenti, hogy 2/3 meg forradalom és ő félisten lett így visszaszerzi a MOL-t. Rá egy hétre - s nem az ertélese fókuszon- hanem baromira a sorok közt megjelent egy sor hír, hogy Putyin "baráti beszélgetésre" Moszkvába hívja Vityát. Utána -igaz-, már erősödtek a hírek, de nem a legfontosabbak közt (korábban az ilyen nagyobb visszhangot kapott). Aztán nézd meg a fotókat a találkozóról. Nézd meg Vitya arcát. Az arcokat kell figyelni mert azok sokszor többet elárulnak mint a ráosztott szerep vagy az etikett. Sokszor egy elkapott tekintetből több sugárzik ki mint egy 100 fős stábbal megszerkesztett bemutatkozó honlap a miniszterelnök családi reggelijéről. És abban a tekintetben egyértelmű a félelem. A rettegés. Barátom, ennek a fószernak valami olyasmit mondhattak kint ivánék amitől baromira bekussolt. Azt valóban nem tudjuk, hogy mit, de tutira befenyítették.

Scala 2010.12.07. 20:44:06

Bocs, de az állítólagos ügyvéd haverod egy fontoskodó, ostoba pöcs, ha ilyen elhangzott. Még akár részegen mondva is baromság.

Fideszman 2010.12.07. 20:59:19

@Logan Grimnar: te majom te, büdös gané, már apád is az volt, ismertem.

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2010.12.07. 21:10:06

Nem fogja lecsukni, ugyanis nincs miért. Legalábbis én ilyenről nem tudok. Ha a privatizációi nem is voltak erkölcsösek, törvényességgel megoldották. És abba a régi fideszes mdf-es, szdsz-es bagázs is vastagon benne van.
Egy módon lehetne ha hoznának egy törvényt ami Fletóra van írva visszahatállyal, hogy azt ő valamikor megszegte na akkor esetleg.

ostván 2010.12.07. 21:11:57

Nem vagyok jogász, de annyit tudok, hogy nincs folyamatban gyanúsítás Gyurcsány ellen. Egyszer hallgatták ki tanúként a Sukoró témában, de abban Orbán is érintett, tehát az az ügy meg fog szünni. Feljelentések vannak ellene, de azok többnyire általános "lopott" állítások, ahol könnyebb lenne a feljelentőt meghurcolni a hatóság megtévesztéséért, mint a feljelentettet. Szóval megalapozott feljelentésről nem tudok. Ha valaki igen, jó lenne belinkelni. Bár egy sajtóhír - többnyire - nem alapja büntetőeljárásnak.
Az meg, hogy "klán", vagy "privatizáción gazdagodott meg", stb büntetőjogilag megint kevés (még Poltnak is alapos gyanú kell, mert a gazdag embereket/pártállástól függetlenül/ a legjobb védőügyvédek hada állja körül). Amellett egy ilyen vádemelés a teljes nemzetközi média fokozott figyelmét 120 %-ra felpörgeti. Ilyen ellenőrzés mellett nem elég egy hamis tanú. Megdönthetetlen bizonyítékból is több kell, amiket rendszerbe lehet állítani és együtt többet mutatnak, mint külön-külön.
Amellett közbeléphetnek más országok befolyásos politikusai, mivel azon a szinten is vannak barátságok, létezik szolidaritás, vannak rendezendő számlák, stb. Ha jól tudom, Orbánnak jóval kevesebb "barátja" van ezen a területen, mint Gyurcsánynak (pl. Putyin - szerintetek - mit lépne?).
Szóval - azt gondolom - egy ilyen vádemeléssel Orbán többet veszíthet, mint amit nyerne. Ennek ellenére még előfordul, hogy megpróbálja (ha nem érdeklik a következmények. Mert olyat már láttunk tőle).

Rob67 2010.12.07. 21:14:27

3 év mólva Selmeci 'térdelő' Gabika is megy a sittre a hamis vádakért?
Mert akkor elhiszem hogy jogállamiséág van.
De amíg csak ballib bűnözök és igazmondó jobbosok (komcsik) vannak addig ez mese habbal drágáim...

@Kivlov: Igazad van. Ha mindegyik lóg a vasok, na akkor rendben lesz az ország. Egyetértek.

p.a.r.t.i.z.a.n 2010.12.07. 21:18:28

Óriási baklövés lenne a perbe fogása, szimpatikussá tennék a bizonytalan-nem szavazna táborban, és az elpártolt szocik között, afféle nemzeti hős válna belőle. Többet ártanának vele, mint szavazót nyernének a szélsőségesebb jobbikos táborból akik ezt követelik.

2010.12.07. 21:21:33

@p.a.r.t.i.z.a.n: Nemzeti hős? A vörösök nem tudják mi az a nemzet. Maximum komcsi hős válna belőle, de azt meg ki nem szarja le. Börtönbe a féreggel.

(त्वष्टृ) (törölt) 2010.12.07. 21:43:44

@Skeptical: "Nem hiszem, hogy szükség volna hamis tanúra."

Valóban lehetséges, hogy lennének tanúi, résztvevői egyes Gyurcsány által elkövetett törvénysértéseknek.
De most a Fidesz a törvény. Az is elképzelhető, hogy mivel nem tudnak előrángatni senkit tanúnak, mert mondjuk tökéletes bűntényről van szó, akkor fognak egy hamis tanút.
És az is elképzelhető, hogy Gyurcsány olyan jól elvarrt minden szálat, hogy jogi értelemben ártatlannak minősíthetnénk.
És az is szóba jöhet, hogy Gyurcsány ártatlan.
Minden esetre, egy jogállamban, demokráciában szóba nem jöhet, hogy egy párt azt ígéri, hogy bíróság elé állít valakit. Ez koncepciós per.
Az ügyészségeknek a kompetenciája kinyomozni és büntetést kérni valakire. Nem a kormánynak.
Erre kell a párthű, korrupt Polt.

_Szom Ki-Van · http://csollima.blog.hu/ 2010.12.07. 21:46:05

@Lázár: Tévedés, hogy egy párt nem ígérhet egy büntetőjogi felelősségre vonást. Állíthatja ezt, a független ügyészség aztán eldönti, hogy ebből mi is az igazság. Koncepciós per pártállam esetén lenne.

Logan Grimnar 2010.12.07. 22:03:56

@nagymagyarmagyar: még a saját apádat sem ismerted te lelencházi abortuszmaradvány :-)
a hozzád hasonló senkiházi tolvajok miatt tart az ország itt, ahol most tart, és van szükség mindazokra az intézkedésekre amiket a jelenlegi kormány kényszerül meghozni,de hamarosan a rács túloldaláról fröcsöghetsz szánalmas nyomorultja.

Antikvitás 2010.12.07. 22:06:05

Valaki írja már le mi a vád?
Gondolom Kaya Ibrahim lesz a hamis tanú!
Szívni fogunk! (jobberek, ballibek, közömbösök), a magyarokat szándékosan nem írtam, mert rühellem a fajtámat! Amire büszke vagyok, azok sem értenék, hogy mi van itt!

Antikvitás 2010.12.07. 22:09:45

Balance Ring!

Keresd a gyógyszered! Te nem éltél ( vagy a csattogó lepkét toltad) 22 évvel ezelőtt!
Kötelező olvasmány:
Orwell:1984
Bozóky: Tiszta lappal

Ha tudsz olvasni és nem a képregény a te műfajod!
Agyhalottak!

nem várt fordulat 2010.12.08. 00:01:48

2 rekesz sörbe. nem tartóztatják le. de a fogadásodat most állom. írásban.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.08. 08:57:05

Édes kicsi buta kommentelők, figyi egy kicsit, mielőtt virtuálisan megölitek egymást.

Tökmindegy, hogy túlmozgásos gyurcsány bűnös-e akármiben. Vagy az a nagyon buta orbángyerek bűnös-e. Az a lényeg, hogy most már az ügyészség, azaz a vádolásra jogosult cég is a fideszé. Kiegészítve ezt például az új smtb-vel (sajtószabadság-törvény, hogyne, apátok faszát, rogán!) meg azzal, hogy a "mostani kormány demokrácia- és alkotmányfelfogása [...] elég képlékeny", BÁRKIT le lehet csukatni, előzetesbe lehet rakatni. Titeket is, nagyon buta barátaim. Akármiért is, például a nagyon, nagyon ostoba kommenteitekért. Bármiért. És visszamenőleg is.

Próbáljátok meg ezt felfogni.

XPS 2010.12.08. 10:36:14

én attól tartok, hogy nem merik jogi hercehurcának kitenni Gyurcsányt, mert könnyen a Reichstag felgyújtás peréhez hasonlóan visszaüthet a dolog.
E helyett majd valami szörnyű véletlen baleset éri.
Robbantásban mindig jók voltak a fiúk.

XPS 2010.12.08. 10:44:42

@imperial: milyen vörösök?? milyen nemzet??
A valódi magyar nemzet, az a normális, fejlődést, jólétet, szolidaritást, európai értékeket valló emberekből áll.
A tarsolylemezes, sziriuszról csavarodó, gerinctelen, gyűlölködő, tarisznyás, árpádsávos agyhalottak csak kiabálják magukról, hogy ők magyarok lenének. De attól ha hangosan mondja valaki, még nincs igaza.

maroz 2010.12.10. 17:09:14

Egyik kedves törzskommentelőnk találta, órák óta mosolygok rajta:

www.doktori.hu/index.php?menuid=193&vid=5821

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Doktori tanácsa
és a Jog- és Államtudományi Doktori Iskola (állam- és jogtudományok) doktori iskola tisztelettel meghívja Önt

Dr. Polt Péter
"A parlamenti mentelmi jog mint büntethetőségi akadály"
című értekezésének védésére

A védés időpontja: 2010. XI. 19. 14:00:00
helye: PPKE JÁK Díszterem
süti beállítások módosítása