Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

KCZ-527

2009.02.27. 07:52 idelle

Bár ki tudja, mit hoz a nap hátralévő része, én már reggel háromnegyed hét körül a fenti forgalmi rendszámú ezüst metál Toyota Corollának, pontosabban ötvenen túli férfi sofőrjének adtam a "Nap Seggfeje" díjat.

A Kozma Ferenc utcából kanyarodtam ki a Báthory utcába, a Parlament irányába. A Vértanúk terén lévő kereszteződés elég béna, balról kis ívben kanyarodó, betorkolló, de ugyanakkor azonnal balra kanyarodó sávval, a jobbra kanyarodó sávban trolimegállóval, szóval százszoros gratula annak, aki kitalálta.

Én haladtam egyenesen a Széchenyi rakpart irányában, amikor a kereszteződésben az említett, a Szabadság tér irányából a Kossuth tér felé kanyarodni kívánó kolléga úgy döntött, ő ugyan nem vár tovább és elindul. Fékeztem és nyomtam a dudát, hogy figyeljen, aztán ő is fékezett, így el tudtam haladni előtte, miközben hallom ám, hogy visszadudál. Kihajtott mögöttem, beállt a jobbra kanyarodó sávba,  de sajnos nem egymás mellett álltunk, így nem tudtam megvitatni vele az esetet. De mialatt elhaladt mellettem, felháborodva nézett rám és járt a szája, valószínűleg azt kérdezhette, hogy mi a bajom...

Hát elmondom bar(át)om: az a bajom, hogy bár elsőbbséget kellett (volna) adnod, rosszul mérted fel a távolságot, így elindultál és ezzel veszélyeztetted mindkettőnket. És amikor (finoman) figyelmeztettelek, akkor egy halk "bocs" elrebegése (elmutogatása) helyett még neked állt feljebb. Csak ennyi bajom volt...

Szólj hozzá!

Címkék: megyamagyar mivanmivanmivan kcz527

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr100968992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása