Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

KAF-236 és EBL-656

2009.03.18. 19:33 idelle

 

Ballagtam ma a Kossuth térről a Margithíd felé, amikor arra lettem figyelmes, hogy az előtte halad rendőrautó sofőrje ha nem is vidáman, de hevesen telefonál (a képből csak a tévében látható helyszínelők tudnák mindenféle millió dolláros masinával kivenni, hogy így volt, de így volt.

A tér sarkánál én balra kanyarodtam a rakpart felé, míg ők haladtak tovább a Balassi utcában. Még egyszer láttam őket, a híd előtt - tkp. majdnem alatt - akadtunk össze, emberünk kezében még ott volt a mobil...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alig két órával később a Pusztaszeri úton robogtam felfelé, előttem a képen látható taxi, vezetőjének szintén valami irdatlan fontos kommunikálni valója volt, amit a fülére szorított telefonján intézett. (Ez most a jobb fül, a karmozdulat tkp. kivehető a képen.) A Szépvölgyi úttól a Vend utcáig mindenesetre, mert végig előttem haladt és láttam.

Tanulság természetesen nincs. A közös is csak annyi, hogy szerény véleményem szerint legalább a rendőröknek és a taxisoknak illene kihangosítót használni. Az előbbieknek, mert túl azon, hogy így szabályos és éppen ők kérik rajtunk számon, még fair is így lenne. Az utóbbiaknak pedig, mert a szabályokon túl az nekik munkaeszköz. Ráadásul a fél életüket a kocsiban töltik, így nem luxus a kihangosító...

Szólj hozzá!

Címkék: telefonálj oszoljanak kaf236 ebl656 taximaxi

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr51010438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása