Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

KRN-xxx

2009.03.18. 21:33 idelle

Edzett lelkű pali vagyok, néha azt gondolom, már semmi sem tud meglepni. Ma este mégis olyat láttam, amire elismerően csettintenék, ha a tahóság pártján állnék.

A Váci úton haladtam a városból kifelé, a Frangepán utcánál lévő lámpa pirosat mutatott, lassítottam. Egy fekete kombi Passat száguldott a felüljáró felől, bevágott elém a legszélső sávba. Na, még egy versenyző a "ki ér előbb a piros lámpához" versenyben, gondoltam, ezer ilyet látni.

Emberünk azonban mást forgatott a fejében. Ahol állt, a út szélén alacsony padka van, nem út, de egyfajta átjáró a Váci út és a párhuzamos szervizút között. A kolléga nem sokat habozott, átkormányozta a kocsiját a szervizútra, és megállt a piros lámpánál. "Ügyes, roppant ügyes" - mondaná erre Darth Vader. Ám még mindig nem volt vége a történetnek, rövid habozás után ugyanis - a piros lámpa ellenére - elkanyarodott jobbra a Frangepán utcába.

A teljes rendszámot sajnos nem sikerült megfigyelnem - nyilván nem gondoltam, hogy ilyen szép kerek lesz a történet.

Nos, hülye bar(át)om, kb. 20 másodpercet nyertél, remélem, megérte.

Szólj hozzá!

Címkék: megyamagyar seggfejmagyar krnxxx

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr771010711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása