Képzavarral kezdek: egyre érdekesebb, ahogy egyre unalmasabb nőket közölnek mindenféle periodikák. Bármilyen izgalmasnak is tűnhet egy-egy szám, egy-egy test, ez még a "nyuszis magazin"-ra is igaz. (Azt mondjuk sohasem értettem, hogy ha mindenki tudja, mit jelent a brandre utaló brand jelző, ami mégsem maga a brand, akkor minek használják, de mindegy.)
Nem tudom, más hogy van vele, de nekem egyre inkább úgy tűnik, hogy hat-nyolcféle "alkatrészből" (haj, szem, orr, száj, mell, láb, fanszőrzet, nagyajak) bármelyik mai címlaplány rekonstruálható lenne.
A Playboy legfrissebb számának címlapján egy általam nem ismert mellű hölgy mutogatja a kebleit, mellette a mottó: "Aki még soha nem vetkőzött".
Kíváncsi lennék - pusztán technikailag -, hogyan fürdik...
A kép innen van: http://www.ciaccess.com