Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Asszociáció

2009.05.08. 07:54 idelle

Angolórám volt, melyre a tanárom - lévén mindketten édességpártiak vagyunk - hozott néhány csokoládét, igaz, meztelenül. Mármint nem a tanár volt meztelen, hanem a csokikon nem volt csomagolás.

Így amikor nyúltam az egyik, mellesleg Bounty felé, ő megkérdezte:

- Can you recognize it?

- Taste of paradise - feleltem én, mire jót mulattunk.

Az óra folytatódott tovább, én pedig az első harapás után valami "alátétet" kerestem a csokimnak, hogy ne maszatoljam össze az asztallapot. Mit ad isten, a Jobbik szórólapja akadt a kezembe, amely már hetek óta dohányzóasztalom vendége, mivel valami magvas posztot tervezek írni róluk, kár, hogy az egész formációról nem jut eszembe semmi, csak egy kis szánalom.

A második harapásnál fedeztem fel, hogy az Édenkert íze a Magyarország a magyaroké! szlogen mellett pihen. Mit mondjak, elérzékenyültem, és még az is eszembe jutott, hogy lefordítom angolra: ha a világ Isten kalapja, Magyarország a bokréta rajta...

Igazán kár, hogy a Jobbikról valami dohos, avas, lejárt szavatosságú íz jut eszembe, egy olyan, amivel Magyarország már (nem) egyszer elcsapta a hasát.

Óra után pakoltam egy kicsit, akkor láttam, hogy Morvai Krisztina szája egy kicsit csokis lett. Erről szintén eszembe jutott valami, de ezt az asszociációt már az olvasóra bízom (hagyom).

Szólj hozzá!

Címkék: asszoci polifika mókabóka

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr601109296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása