Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Törpike reloaded

2009.05.12. 12:28 idelle

Ismételten comingout-tal kell kezdenem: gyermekes szülő barátaim nyomására, elveimmel ellentétesen, kénytelen-kelletlen beszálltam én is a SPAR-os törpike-gyűjtögetésbe.

Vásároltam is már azóta, három darab bigyóval lettem gazdagabb, ezeket tegnap reggel hanyagul a komódra vetettem, hátha eltűnnek valahogyan. Nem tették.

Helyette életem párja talált rájuk becsomagolt állapotban ma reggel, s rögtön meg is kérdezte:

- Ez micsoda?

- Törpikék - feleltem rezignáltan, miközben ő már az egyik izé csomagolását bontogatta.

- Ezt bírta kitalálni legújabban a nagy SPAR? - kérdezte nem kis kritikai éllel a hangjában, miközben szánalommal vegyes enyhe undorral mustrálta Törperőst, aki egy súlyzót tartott a kezében.

- Aha - hümmögtem mosolyogva.

- Remélem, hamar vége lesz a válságnak és előjönnek valami értelmes akcióval - zárta le a maga részéről a beszélgetést, miután én még finoman figyelmeztettem, nehogy kidobja a csomagolásban elrejtett törppontot.

Annyi haszna mindesetre volt a sztorinak, hogy ismételten kiderült: hál' istnennek, egy srófra jár az agyunk!

Szólj hozzá!

Címkék: gagyisztán mútti privátim

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr771116950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása