Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Együtt. Veled.

2009.05.14. 15:29 idelle

Főnököm felesége megbízott, hogy kérdezzek meg valami a T-Mobile-nál az előfizetéssel kapcsolatban. Mivel a szóban forgó hívószám a főnök nevén van, írtunk egy kéttanús meghatalmazást és elindultam.

Sorra kerültem, odaadtam a meghatalmazást az ügyintézőnek, és elmondtam, hogy két kérdésre szeretnék választ kapni. Mire ő:

- A T-Mobile nem igazán (SIC!) fogad el meghatalmazást magánszemélytől.

Mondom neki, hogy a szám a főnököm nevén van, és tényleg csak kérdezni szeretnék.

- Akkor miért nem a főnöke jött be? - tette fel az ő mátrixában nyilvánvalóan adekvát kérdést.

- A főnököm elfoglalt ember, két kérdés miatt nyilván nem szívesen jönne be - válaszoltam.

Erre csak hümmögött. Majd rövid szünet után megjegyezte:

- Azért legalább egy pecsétet lehetett volna rá tenni.

- Milyen pecsétet?

- Céges pecsétet. Azt mondta, a főnöke...

- A főnököm mint magánszemély nevén van a szám.

- Jaaa.

Aztán végül persze kérdezhettem, ő megválaszolta, és mehettem a dolgomra. Értem én, persze, hogy négy aláírás semmire sem garancia, honnan tudják, hogy a meghatalmazást valóban a papíron szereplő meghatalmazó adta - cégek esetében azért egy aláírási címpéldány nagyobb garancia (mondhatnánk, elég nagy). És azt is tudom, hogy jó néhány ügyet el lehet intézni telefonon, bár a telefonos kódomat még a saját előfizetésemre vonatkozóan sem tudom. A magam fajta egyszerűen nem jegyzi meg, mert csak telefonálok, kifizetem, telefonálok, kifizetem, oszt' annyi.

Szóval a baromi okos és baromi magas óradíjú témobilos jogászok igazán kitalálhatnának valamit e probléma megoldására. Azért, hogy a megbízásomból ügyet intézni ne csak a szlogenükben leírt módon lehessen: együtt, velem.

Szólj hozzá!

Címkék: mútti olddmeg

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr951121493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása