Általában vagyok annyira józan és korrekt, hogy nem nagyon pofázok bele olyan dolgokba, amihez nem értek. És tekintettel arra, hogy ilyen szempontból "nem megfelelő" szakra jártam, a marketing tudományának megismerése kimaradt az életemből (igaz, pár évre rá oktattam marketinget, de hát aki nem tudja, tanítja... ;-)
Ma reggel a mellékelt szórólapot találtam a postaládában. Az ilyen és ehhez hasonló - de jó lenne, ha innen lehetne üzenni, elsősrorban a víz- és gázszerelőknek, az ingatlanosoknak, a termékbemutató szervezőknek, stb., hogy NEM KÉ-REK SEM-MI-LYEN SZÓ-RÓ-A-NYA-GOT!!!, na meg pláne, ha bármilyen szolgáltatásra lene szükségem, majd én megkeresem a megfelelő szolgáltatót, nem beszélve arról, hogy a nagy részük már meg is van - szóróanyagok nem nagyon szokták elérni az ingerküszöbömet, de ezt valamiért átfutottam. Jól látják:
1) világújdonságról van szó, de még csak utalás sincs a termékre, szolgáltatásra;
2) lehet, hogy négyágú vibrátorról és/vagy hasonló termékekről van szó, mert "csak felnőtteknek" szól a buli;
3) ugyan belépődíj nincs, de "minden vendég értékes ajándékot kap!";
4) "Ilyen még nem volt (nyilván, mivel világújdonságról van szó, he-he)! Hihetetlen kedvezmények! Óriási akciók! Csak most!" - hirdetik, csodálom, hogy a "csak itt, csak önöknek" formulával nem dobták még fel egy kicsit a hirdetést;
5) mindez egy általános iskolában megrendezve (gondolom, olcsó a bérleti díj), a rendezvény előtt két nappal értesítve a potenciális résztvevőket, kulturált bélyegzővel rányomva a helyszínt és az időpontot.
Gondolom, kitalálták, de azért deklarálom: nem megyek!