Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Felár

2009.05.22. 11:28 idelle

Ma délelőtt történt: csörög a telefon, felveszem, illedelmesen mondom a cég nevét, meg köszönök, mire egy zavart női hang a túloldalról:

- Izé, ez egy cég?

- Igen - felelem: Jól kezdődik a beszélgetés, gondolom, mivel cégként vagyunk bent a telefonkönyvben, vajon milyen random algoritmus alapján hívják ezek a droidok a különböző számokat?

Lassan bebootol és elkezdi a mondókát:

- Én a Globe... (nem titkolom a cég nevét, egyszerűen nem értettem) Kft-től vagyok és most 50%-os felárral tudunk értékesíteni üdüléseket Zalakaroson..

A kép innen

Meg még nem tudom hol, mert arra már a fuldokló röhögéstől nem tudtam figyelni. Egy pillanatig filóztam, felvilágosítsam-e a szerencsétlent arról, mit mondott, de aztán hagytam. Úgysem értené.

Így tájékoztattam, hogy nem érdekel az ajánlat és elköszöntünk. Nem sok cuccot adhat el, szerintem...

Szólj hozzá!

Címkék: idézem slendrián kicsihülyefiam gagyisztán

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr131137136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása