Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Jó reggelt kívánok

2009.05.27. 18:38 idelle

Kajánul figyelem a történéseket minden egyes alkalommal, amikor nagy arcú emberek, cégek, szervezetek szaladnak bele a késbe, felkészületlenségüknek, slendriánságuknak, túlzott magabiztossá- guknak köszönhetően.

Egy másik oldalról megközelítve a bejegyzés témáját, vitatom azt a tételt, miszerint napjaink médiája azt közvetíti, amit a nép látni, hallani akar. Sokkal inkább gondolom úgy, hogy a média dobja fel és gerjeszti a témákat, amit aztán az emberek néznek-hallgatnak, sok esetben azért, mert nincsen más a dobozban. A média meg ezekből mér nézettséget, hallgatottságot, és az alapján adja el a reklámidőt a multiknak. Kac-kac.

Kibeszélőshow - mindenki ismeri a fogalmat, a legtöbbeknek Mónika jut eszébe mint brand, nem véletlen. Magáról Mónikáról csupán egy mondatot kívánok lejegyezni: régebben tetszett a nő, egyszerűen az esetem bizonyos szempontokból és -szögekből, ám mára egyrészt meg is csúnyúlt, másrészt hozzá is hülyült showjának "vendégeihez" - innen nézve kár érte. Nos, ezzel a Mónikával próbálja felvenni a harcot Joshi Bharat a tv2-n, legutóbb odáig menvén, hogy elég komoly (látszat)verekedést produkáltak (fizetett látszat)vendégei. Ami látszólag jó beszédtéma a (bulvár)sajtóban, csak hát... Tudom, sokaknak van-volt olyan illúziójuk, hogy a kibeszélőshowkban mutatott helyzetek és konfliktusok valósak. Szerencsére Réz András ma reggel - remélhetően - sokaknak felnyitotta a szemét.

Hogy a "direktum"-on belül Réz András szerepeltetése és az általa elmondottak mennyire voltak véletlenek, azt persze nem lehet tudni, bár az az érzésem, hogy a tv2 most jócskán mellényúlt. Vagy direkt csinálta, és akkor menekülni óhajt egy szitucióból vagy legalábbis valamelyest tisztázni azt.

Az persze a tv2 külön pechje, hogy olyan harcosokat (a szakember szó nagyon nem ideillő, mondjunk tévés személyiséget) bocsát nap mint nap ütközetbe, mint Demcsák Zsuzsa, aki már ezerszer bizonyította alkalmatlanságát, mégis nap mint nap meg kell mutatnia a világnak, mennyire béna. Én elhiszem, hogy anno jó helyre feküdt, de most már nagyon úgy néz ki, hogy férje csak azért tolja és nyomja folyamatosan a médiában (nem félreérteni), hogy egy idő után le tudjon lépni tőle, mondván: anyukám, te annyira béna vagy, hogy nem égek veled. Na mindegy, back to the topic.

Szóval, ha nem direkt volt a Réz András-féle ellenpont-építés, akkor ezt nagyon benézték a tévés személyiségek. Demcsák Zsuzsa most nem felháborodni, hanem szörnyülködni szeretett volna, de Réz már az első mondatával lehűtötte a kedélyeket. És hiába próbálta menteni a helyzetet Demcsák, csak rontott rajta. Ám minden bénázása dacára, a legnagyobbat Azurák Csabán röghögtem, amikor is érvként próbálta felhozni: neki a kollégák mondták, hogy ez egy valós helyzet, valós konfliktus volt. Nyehherehehe. (Csaba, Csaba, ez gyengébbre sikerült, mint Sváby Orbán-interjúja. És még az ilyen emberek tanítanak mindenféle médiaiskolában - katasztrófa!!!) Réz őt is eligazította. Leiskolázta.

Egyébként nincsenek illúzióim. Emiatt az "incidens" miatt nem fogják kevesebben nézni az adásokat, legfeljebb pár ember tudatába beépül, hogy amit lát, az kreált és nem valódi szituáció.

Az igazat megvallva, a többségnek nem mintha számítana...

Bréking (május 28-án, dél körül):kirúgták a Mokka főszerkesztőjét!

47 komment · 2 trackback

Címkék: idézem médiákok slendrián ismertember mútti nehazuggy

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr741146421

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.06.20. 14:42:57

Réz András leleplezése- Jó reggelt kedves nézőink! Néhány hete robbant Réz András leleplező bombája, amivel lerántotta a leplet Joshi Bharat „kibeszélő showjáról”. Réz András kimondta azt, amit sokan éreztek a lelkük legmélyén, amit azonban s…

Trackback: Laudator temporis acti 2009.05.27. 22:24:18

Íme a tv2 - átverés és igénytelenségÍrtam én egyszer régen az ezerforintosról, úgy látszik, egy érdekes posztot. Megkeresett a tv2 újságírója, hogy készítene velem egy interjút. Mondtam, én nem adom fel blogger-anonimitásomat, mert így sokkal szabadabban…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

==T== 2009.05.27. 21:12:12

Béna volt demcsák, ez tény, de szerintem a Joshi vendégei voltak olyan primkók, hogy maguktól verekedjenek...

sourcerror 2009.05.27. 21:22:08

Nem is tudtam, hogy ilyen tehetséges barnabőrű színészeink vannak. Szerintem Hollywoodban biztos jól kereshetnének harcműveszeti ismereteikkel.

A nép fia 2009.05.27. 21:52:56

Gratula ezúton is a TV2-nek. Annyira gáz, ami ott folyik. Ciki.

el lobo 2009.05.27. 21:59:42



sourcerror 2009.05.27. 21:22:08 Bollywood-ból jöttek. Állítólag a 14. század körül

borpancsoló 2009.05.27. 22:05:54

A C:C-n is írták páran, hogy "nem lehetett megrendezett, hát a nevüket nem tudják megjegyezni, nem hogy ilyen átéléssel játszani egy betanított koreográfiát."

Ezek igenis kamu jelenetek. nincs előre rögzített szöveg, mozgás, van egy szitu ami elég egyszerű, aztán be kell menni és üvöltözni meg balhézni kell nekik.

Az meg azért nagyon megy nekik, valjuk be, tapasztalat, hogy néha csak unaloműzésként csinálják.

Egyet értek a posztíróval, ez az egész nagyon gáz.

(Abban is, hogy nem a néző után megy az adás, hanem a műsorral szoktatják a nézőt. Egy kezdeti mónikashow-s adás a közelébe nincs a mostaniaknak, szóval a szar is tud fejlődni. Az összes valóságsó és saját gyártású műsor egyre igénytelenebb és nem az igények miatt hanem mert egyszerűbb megcsinálni.
Mostmár persze a Maunika szarráver minden más műsort nézettségben, de hülyéből mindig is több volt, csak régen nem CSAK azokhoz igazodtak és így nem lettek még hülyébbek.)

borpancsoló 2009.05.27. 22:07:10

(én meg nem tudok írni...) :)

txabee 2009.05.27. 22:09:21

inkább annyira primitívek a bodzaszedők, hogy ilyenekre rá lehet őket venni

csodaszerva 2009.05.27. 22:35:04

Ez is egy megrendezett blog. Mindent megrendeznek(azok). Megrendezik, hogy megrendezik, tehát: nem rendezik meg.

csodaszerva 2009.05.27. 22:37:24

Egyébként örülök, hogy az angolszász fake-elős divat után végre magyarul lehet pl. egy kutyától megijedt nyúl videójára kommentálni, hogy megrendezett.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.27. 23:11:02

@csodaszerva: nagytörést okozott a lelkedben az információ??? ;-)

I'll be Beck! 2009.05.27. 23:11:43

Aki végigszenvedte az index rettenetesen gáz "szipus" kisfilmjeit az azért sejtette, hogy köztünk él "a" "tehetséges" kaffer félamatőrszínész.
Ennek ellenére kibeszélőshowklisében (sajna) "cseléd" Erzsike óta nem igazán történik semmi érdemi. Hatalmas Réz Úr úgy látszik benne lesz valamiben, ami miatt építeni kell. Ennyi. Ezt Csipike az Óriástörpe óta amúgy is sejtjük. Hiába na, hiányzik egy "igazi" intellektuájlis mácsó a néjpnek. Ez van.

I'll be Beck! 2009.05.27. 23:23:46

Mondják, hogy tegyem hozzá a rend és a gyengébbek kedvéért: "a" "tehetséges" félamatőr kaffer színész TÍPUS. Szóval nem kell összenézni a videókat skacok!

algi 2009.05.27. 23:41:39

Jerry! Jerry! Jerry! :D

Anim · http://www.supertutorial.hu 2009.05.28. 00:18:51

az a legnagyobb gáz, hogy a tévé2 és az rtl, már minden nap fizet, minden nap erőszakos cselekedetre buzdítja a cigány vagy drogos vendégeit, hogy minden nap verekedés legyen a mónikasóóvban meg a josibarátban

Jenecsek Miklós 2009.05.28. 00:51:34

Nekem megrendezettnek tűnt, leginkább a kezdő képsorokból látom így.

Kérdeznék is. Működhetne egy zsidoidiot blog?
Nem hinném.

vahurstar 2009.05.28. 01:06:34

Ha nem lenne bunyó kutya se nézné ezeket a szarságokat. Erre van a közönség már kondicionálva, józsibarát sem megy sokáig ha nem lesznek benne hamarosan normális cigányverekedések.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.28. 01:13:22

A szerkesztő jó helyen keresgélt! ;-) Ha pl. valamelyik matematika tábor résztvevői között kutakodna interjú alanyok után, elenyésző a valószínűsége, hogy lepofozzák egymást.
Ezért küldi a segédeit a Keleti pu. hátsó szögletébe.

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.05.28. 01:33:06

ezekben a műsorokban dúl az intelligencia, villognak az iqvakuk, és hangosan hallatszik a szép magyar (magyaaarrr??!!) beszéd. Félelmetes, hogy magyarországon erre van igény. Habár a győzike show után már ugyan mindegy...

mokas_gizi 2009.05.28. 05:33:49

Furcsa hogy egy sima akció filmnél ott van a korhatár...de ezt a szart és a Mónikat fő műsoridőben vetítik...
Az meg a társadalom szégyene hogy erre van igénye…

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 06:27:22

@Jenecsek Miklós: ha késztetést érzel rá, indíts egy olyan blogot. mázel tov.

különvélemény 2009.05.28. 06:59:19

Egyszerűen lehet hivatalos papírt szerezni arról, hogy kamu volt.
Fel kell jelenteni az egyik szereplőt életveszélyes fenyegetésért.

Azhát 2009.05.28. 07:43:45

@Jenecsek Miklós:
"Működhetne egy zsidoidiot blog? Nem hinném. "

Vedd észre, hogy EZ a blog arról szól, hogy milyen hely ez a Magyarország, amilyenné MI magyarok tesszük, pontosabban ugye a (szerintünk) idiótábbik fele teszi.

Ha viszont te csinálnál egy zsidoidiot blogot, akkor az arról szólna, hogy milyen hely ez a Magyarország, amilyenné ŐK (mások), a zsidók teszik.

Vedd észre a módszerbeli különbséget.

nikk rivers 2009.05.28. 07:49:04

@mokas_gizi: nem lehet vetíteni, tv2nél egy kis elsötétítésnek már tervezik is a helyét

Sikamlós Jim DiGriz 2009.05.28. 07:49:05

@Jenecsek Miklós: akkor elismered ezzel, hogy a cikkben szereplő személyek és szervezetek (ellentétben azzal, amit szellemi társaid mondanak) mégsem zsidó kezekben vannak?

EÖ (törölt) 2009.05.28. 07:51:12

@algi: no igen:

Jerry: John! hány éve élsz a barátnőddel, Pamelával?
John: 2 éve!
Jerry: a szex rendben?
John: hogyne!
Jerry: akkor most jöjjön be Pamela!
Pamela bejön.
Jerry: Pamela! Mit szeretnél mondani John-nak!
Pamela: Azt hogy én igaziból nem nő vagyok, hanem férfi!
Verekedés kezdődik.
Jerry! Jerry! Jerry!

a saját szememmel láttam ezt a jelenetet valamelyik holland adón....

szerencsére már hozzánk is elért :))))

Azhát 2009.05.28. 08:05:10

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas):

A Jerry Springer-show-t adták egy időben a Viasat3-on is...

Láttam belőle egy-két részt, úgy emlékszem, hogy ott a végén ez a dzserri mindig bedobott néhány okosságot, hogy aszongya "látjátok emberek ilyen dolog ez, őszintén be kellett volna vallani mindent már az elején, és esélyt adni a másiknak, hogy az így is elfogadjon. Jó tanulság ez mindannyiunknak"...

Maunika és Józsi is mond ilyeneket (sose láttam belőlük egy részt se)?

pdstudio 2009.05.28. 08:23:11

TV-t nézni buzis ;-D

báró Csekonics 2009.05.28. 08:45:52

"legfeljebb pár ember tudatába beépül, hogy amit lát, az kreált és nem valódi szituáció"
Már az is több a semminél.
Az agyam dobom el olyan dumáktól, mint 'így van, én is láttam tegnap a TV-ben...' vagy 'jaja, a TV-ben is megmondták hogy ez igaz'
(Manapság ugyanez netes verzióban is terjed már...)
Az átb@szás az átb@szás, akármilyen úton terjed.
Persze fel lehet(ne) fogni a Maunikasót meg a Józsibarátot amolyan 'káejrópai' My Name is Earl-nek is és szimplán röhögni rajta akár - már ha valaki feltétlen látni akarja.

Sikamlós Jim DiGriz 2009.05.28. 09:01:14

@báró Csekonics: azt most honnan tudjam, hogy ez igaz? :)

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2009.05.28. 09:04:18

Ez biztos csak egy vicc?: 3 zsido beszelget a TV2 studiojaban, hogy miert verekednek ciganyok elo adasban egy neger vezette musorban?! :DD

vérnyúl a 327-es számú uttörőcsapatból 2009.05.28. 09:21:03

Azurák nem azt mondta, hogy a verekedős szituáció volt valós, hanem az alapkonfliktus (miszerint a két testvér közül az egyik megverte az apjukat).

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 09:27:50

@fatálista agyhullám-konstruktőr: ezt is írtam. Réz erre mondta, hogy semmi nem bizonyítható az aláírt papr (titiktartási szerződés) miatt.

amúgy "költséghatékonysági" szemponok miatt is úgy vélem, egyszerűbb megfizetni embereket, hogy játszanak el kitalált helyezeteket, mint 93ezer négyzetkilométeren ilyen konfliktusok után kutatni, rávenni az embereket, hogy jöjjenek be, satöbbi.

a lényeg minidg egyszerű... ;-)

nina2000 2009.05.28. 09:36:20

Vajh, mikor lesz végre, gladiátor küzdelem a Papp László sportarénában........"Józsi Bharát" kontra 2db veszett nyenyec...vagy valami hasonló :)))

nina2000 2009.05.28. 09:40:24

@idelle:

.....nos, hogy az urbánus legendáriumhoz pakoljak, előszerettel keresik fel a kereskedelmi tévék munkatársai az utógondozó otthonok lakóit, elbeszélgetésre és ajánlattételre. Ott pedig a legcsemegébb ön és sorsrontotta életek vannak.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.05.28. 09:51:09

Réz András okos, kulturált ember, de attól még hogy szerinte ez megrendezett, attól én még azt gondolom, hogy ezeket az alja népeket elég csak behívni a stúdióba és produkálják a balhét.

B3NZiN 2009.05.28. 09:53:06

Lehet hogy a többséget nem érdekli, hogy kamu verekedések meg kamu beszélgetések mennek, én speciel egyből elkapcsolok ha meglátom őket. Nem kéne minden sz*rt átvenni nyugatról. A ker tv-k élenjárnak az ország tönkretételében, belegondolni se merek milyen világ élhet azoknak a fejében akik Mónika show-n szocializálódnak, és milliónyi emberről van szó.

Exfenestrator (törölt) 2009.05.28. 09:54:53

Még az a szerencse, hogy Réz András is egész jól megél ezekből a magasröptű témákból.

Dr Kangörény 2009.05.28. 09:56:52

Ti komolyan azt gondoljátok, hogy ezek statiszták? Komolyan egyszerűbb statiszát megfizetni, mert sokba kerül ilyen egyszerű embereket levadászni az országban?

Ti tényleg nem hiszitek el, hogy léteznek ilyen primitív emberek az országban? Tényleg nem hiszitek el, hogy az ilyen nulla IQ-val rendelkező lények önmaguktól jelentkeznek ilyen műsorokba?

Ti burokban éltek? Minden településen él egy csomó ilyen véglény, ti is találkozhattok velük, de ahhoz ki kell szakadni az otthon-munkahely/iskola környezetből.

Szó se róla, a tv-k a műsorok nézettségéért bármira kaphatóak, megrendeznek mindent, amit lehet, de amikor erre nincs szükség, akkor minek törjék magukat???

Réz András egy általában igaz kijelentést tett, ami szerintem pont az adott helyzetre nem volt igaz.

Azért az egy kóros állapot, ha mindig, mindenben a csalást látjátok.
Szerintetek nincsenek ilyen emberek? Ha vannak, akkor miért ne szereplhetnének ebben az ótvaros szar műsorban?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 09:57:45

@Exfenestrator: :-D na, az egy külön téma... ;-))) (Az esztéta az, aki nagy nyilvánosság előtt elmondhatja, mi tetszik és mi nem tetszik neki. :-)

zsoltix 2009.05.28. 10:13:15

A romàkoknak nem sok kell,hogy egymàsnak essenek. Amùgy meg ha 100%-ig valòs balhè lett volna,kaptak volna a biztonsàgiak is,meg Jòzsibaràt is.Màr csak ezèrt sem volt èletszagù.

andris-z 2009.05.28. 10:27:20

Efenestrator:
Pont a Réz -fajtáknak való "munka" az esztétáskodás. Mindegy mi csak dolgozni ne kelljen, azt majd csinálják a magyarok.
Visszataszitó egy figura, de most jót szólt.

Aardvark · http://fulszoveg.blog.hu 2009.05.28. 10:40:40

@zsoltix: Pont itt van a kutya elásva! Egyszer régen a Rákóczi úton fényes nappal összeverekedett úgy hat-nyolc cigány. Tehát négyen-négyen mindkét oldalon. Rohantak, ütötték, rúgták egymást. Mi, a közönség majdhogynem az autók alá szaladtunk ijedtünkben, olyan félelmetes volt ennek a néhány embernek a verekedése. Nem lehetette tudni, hogyhová fajul. Ettől volt rémes. A TV2 műsorban láttál te valakit, aki ki akart volna szaladni félelmében? Még a műsorvezető is tíz centiről szemlélte a verekedést.
Tök mindegy, hogy megrendezett vagy sem, mert a vége mindenképp le volt zsírozva, ki volt jelölve a játéktér. Abban a szituban nem kapott volna fülest Joshi például, ettől hamis az egész.

tarr 2009.05.28. 11:00:11

Akik ilyen műsorokban szerepelnek azok már korábban valamilyen módon kapcsolatba kerültek a csatornával (egy korábbi műsorukba jelentkeztek, bementek nézőnek egy talk showba, stb.)

Nekem pl. osztálytársam volt egy ikerpár, akik korábban már szerepltek TV-ben, ill. válogatásokra jártak. Mikot az RTL klub ezt az Ikershowját csinálta (páran csak emlékeznek még rá), akkor ők is jelentkeztek (nem keresték fel őket), az "döntőbe", ahol már TV felvétel lett volna viszont nem jutottak be.
Viszont felajánlották nekik hogy cserébe szerepelhetnek a Mónika showban és most idézni fogok: "Találjatok ki valamilyen családi konfliktust és kaptok kb. 5 perc műsoridőt."

Emellett kaptak 10e forintot, a nézők köztudottan 5e forintot kapnak egy műsorért.

Szóval részemről ennyit az ilyen műsorok valóságtartalmáról.

Jenecsek Miklós 2009.05.29. 02:45:22

@Jim DiGriz: Nem értem, miért ismerném el. Szerintem zsidó szerkesztők vezetik az indexet, origót, és a blog.hu-t is. Erre gondoltál?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.29. 07:28:38

@Jenecsek Miklós: kérdések: zsidó vallásúak, zsidó származásúak (nálam az zsidó vallású felmenőket jelent) vagy Izrael által irányítottak? és bármelyik is, az baj?

képzeld, a Reformátusok Lapját meg reformátusok szerkesztik. most akkor indítsak egy reformátusidiot blogot? :-DD
süti beállítások módosítása