Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Kia hülye?

2009.05.28. 13:20 idelle

 A kép a saját fércművem, elnézést kérek érte a Suzukitól!

Az MSZP KIÁ-s kampányfilmjéről már mindenki leírt mindent. Még a KIA Motors sajtóosztálya is.

Nekem csupán két kérdés maradt:

1) Miért nem Suzukiban ülnek a szereplők, ha már az a mi - magyar - autónk (kicsi, fapados, törik, de legalább a mienk)???

2) Mennyit kapott a filmért a párt a KIÁ-tól, és mit várnak cserébe a koreaiak?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr771148802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

n a g y z a (törölt) 2009.05.28. 16:53:13

Töriiiik?
Nagyjából úgy törik, mint bármelyik mai autó.
Olvasgatnod kéne: totalcar.hu/tesztek/#&pn=2

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 17:02:22

@n a g y z a: 1) levetted a lényeget, gratula...

2) annyira azért nem érdekelnek az autók, hogy teszteket olvasgassak.

3) kérlek,nézd el nekem, saját élményeim nyomán írtam. '96-ban kb. 5 km/óráról fékezve (!) mentem bele ez előttem hirtelen megálló autóba. a Suzuki Swiftben 140ezer kár lett, az előttem menőnek egy centis repedés lett a műanyag lökhárítóján. betétlapot sem kért. ja, majdnem ugyanúgy törtünk...
süti beállítások módosítása