Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

HHM-263

2009.05.30. 00:43 idelle

Most én voltam a slendrián, mert nem volt nálam fényképezőgép.

A Bécsi úti Intersparban vásároltam, a parkolóházban álltam le. Dolgom végeztével jöttem ki, amikor is láttam, hogy a HHM-263 rendszámú kék Suzuki Swift két helyet elfoglalva, az elválasztóvonalat annak rendje és módja szerint középre véve parkol, közvetlenül a bejárattal szemben. Már épp elkezdtem halkan káromkodni, amikor láttam, hogy a hátsó ablaktörlője alatt egy kockás (négyzetrácsos) papíron a következő információt osztotta meg valaki a sofőrrel: "2 helyen állsz, te kis buta".

És bár így is tökéletes volt a kiírás, a buta után odaírtam: "paraszt".

Hátha tud olvasni...

2 komment

Címkék: parkolamagyar seggfejmagyar mókabóka hhm263

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr901152554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Silverf@x 2009.06.01. 00:45:02

a másik egy kicsit udvariasabban próbálta volna meg elintézni, de azért te nem hazudtoltad meg magyar fajtádat, nem hagyhattad parasztság nélkül... gratulálok. nem a tóta w vagy véletlenül? jó lenne kezeltetni a frusztrációdat, magyaridióta.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.01. 10:09:57

@Silverf@x: az egyik kedvenc magyaridiotizmusomat mutattad be: parasztkodik valaki, az ember szól, és még a másiknak (meg az idióta védő"ügyvédeinek" áll feljebb). jaaa, te voltál a suzikis? innen is gratula!

u.i.: pont azért írtam oda a kiegészítést, mert tudtam, hogy az elődöm finom, szeretetteljes iróniája le fog pattanni rólad... ;-)
süti beállítások módosítása