Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Banánhéj

2009.06.11. 09:11 idelle

Az egész onnan indult, hogy a lépcsőházunk kapujáról lerohadt az "idedobdaszarodat" műanyag doboz, amibe a reklámújságokat rakhatták a pénzünkre áhítozó multik.

Nem vagyok egy közösségi ember, főként, ha másnak fizetnek (-ünk) a szolgáltatásért, csak akkor nyúlok a rendszerbe, ha már nagyon böki valami a csőrömet. Mivel három hét elteltével sem történt meg a pótlás, viszont a reklámújság kihordók szívós emberek és elkezdték telerakni a lépcsőházat a szarjaikkal, körülnéztem az irodában. Találtam is egy háromszáz forintos műanyag papírkosarat, fogtam, hazavittem, felkötöztem - ronda, de finom hasznos.

Ma reggel, amint ballagtam kifelé, látom ám, hogy valaki a papírkosarat szemetesnek használta és két banánhéj pihen az alján. Persze bárki mondhatná, mi van ebben, a szemétkosarat szemétkosárnak használták, vessek magamra.

Bennem mégis megfogalmazódtak a következő kérdések, főként, mert nem egyedi esetről van szó - a cégnél a fém reklámanyag-gyűjtőben is találtam már almacsutkát, cigarettásdobozt, koszos papírzsebkendőt, stb.

1) Ki lehet az az elvetemült idióta, akinek nincs annyi gógyija, hogy felfogja: az a szemetes nem az a szemetes. Érthetőbben: nem szoktak lépcsőházak kapujára kívülről (sem) szemetest erősíteni.

2) Ki az a barom, aki a járdáról begyalogol két-három métert, csak azért, hogy egy reklámújság-tartóba dobja a szemetét? Arra gondolni sem merek, hogy a házban lakik az illető, lévén, hogy a bejárat másik oldalán két méterre ott vannak a kukák.

3) Mikor jön el az az idő, ha eljön egyáltalán, amikor hazánk népe felfogja, hogy - egyszerűen - mindennek megvan a maga rezsije? Ha banánt eszem és végeztem vele (ha elszívtam a cigit, ha kifújtam az orrom, egyáltalán, ha szemetet termelek), és nincs a kezem ügyében szemete, akkor vagy elrakom, hogy majd később kidobom, vagy elsétálok a legközelebbi szemétgyűjtőig. Direkt nem írom, hogy addig szeretnék élni, míg általános nem lesz, mert még háromszáz évet nem biztos, hogy kibírnék itt.

Így tehát marad az, hogy más szemetét eldobom én. Nekik meg egy jó nagy hímivarszervet kívánok a képen látható, szabadon maradotthoz hasonló testnyílásukba.

Szólj hozzá!

Címkék: seggfejmagyar nincsremény kicsihülyefiam

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr621178175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása