Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Lebuktak

2009.06.12. 13:59 idelle

Még mielőtt perelne valaki: a kép innen... :-)

Bárhol ütöm fel a gazdasági híreket, most már mindehol azt olvasni, lassan kilábalunk a válságból. Sőt: nem csak világszinten, hanem még mi, magyarok is.

Ehhez képest: tegnap ballagok haza, kifelé az épületből kiürítem a postaládát, és azt látom, hogy a T-Mobile levelet írt. Ez persze nem meglepő, lévén hogy T-Mobile ügyfél vagyunk, és mostanában kell jönnie a számlának, de ez a levél egy normál franciaborítékba volt csomagolva, a megszokott, A/4 méretű helyett. Biztos szpemelnek, futott át az agyamon, de aztán nem néztem meg tüzetesebben.

Hazaértem, és természetesen otthon is kinyitottam a postaládát, ugyanaz a borítékméret, kezdtem kíváncsi lenni. Dobpergés, és igen!

Kiderült, hogy az a számla és reklámanyag, ami eddig csak nagyméretű borítékba fért bele, összehajtogatva belefér egy franciaborítékba is.

Adódik a következtetés:

1) Vagy még mindig válság van, és a T-Mobile szépen lebuktatta magát, meg az egész kapitalista világot.

2) Megjött az eszük.

Ha olyan naiv lennék, mint amilyen nem vagyok, esküszöm, reménykednék a kettes verzióban.

Szólj hozzá!

Címkék: mútti kohnspirál áravan

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr361180964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása