Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Park-ollók

2009.06.18. 22:33 idelle

Ma kora este a Hunyadi téren volt dolgom, hatra mentem, 17:50-kor érkeztem. A tér másik sarkán még parkolóőrök dolgoztak (büntettek), semmi gond, a hátralévő 10 percre veszek jegyet, ezen nem múlik. A legkisebb befektethető összeg azóta a 30 forintról felugrott 55-re, na ennyit megér a nyugalmam. Gondoltam. Bedobtam egy ötvenest és egy ötöst, a vágyott végidőpont kiírása helyett csak annyit közölt, hogy bedobtam 55 forintot, a minimum összeg pedig 55 Ft. Vártam. Kiadta a bedobott érméket.

Bedobtam újra, vártam, ugyanaz történt. Bedobtam egy tizest és egy ötvenest, csak annyi változott, hogy kiírta, mennyit dobtam be, de semmi egyéb reakció. Megismételtem még egyszer, ám mivel ugyanúgy nem történt semmi, feladtam.

Visszaballagtam a kocsihoz, megvártam a 18 órát és elindultam a dolgomra.

Bár jó lett volna azt hinni, hogy mivel a minimumösszeg több volt, mint a hat óráig hátralévő időre fizetendő, ezért a parkolóora eltekintett a díjfizetéstől, nem hiszem, hogy ez történt. Vagy az óra volt hibás, vagy az égiek csak szórakoztak velem.

Tanulság nincs, csupán egy gondolat. Az órán egy matrica állt, ami azon morfolt, hogy vajon néhány év múlva a parkolóóra csak kiállítási tárgy lesz-e. Ők az elektronikus díjfizetésre gondoltak, én meg arra, hogy ezt az egész parkolási szarakodást ideje lenne megszüntetni.

Szólj hozzá!

Címkék: parkolamagyar polifika tyéhnyiká

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr81194341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása