Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Kis magyar csoda 1.

2009.06.26. 10:00 idelle

E heti feladatom ajándékvásárlás volt, 40. születésnapját ünneplő barátomnak szereztem be meglepetéseket. Az egyik vágya egy szótár volt, feleségétől pontos itinert kaptam, úgy gondoltam, nem lehet baj.

A turnét a Nyugati téri Alexandrában kezdtem, ott nem találtam. Irány a West End Librije, ott sem volt. Nyomás a Duna Plaza Librijébe, ott megtudtam, hogy az egész hálózatukban nem lehet kapni a könyvet. Ekkor, valami hatodik érzéktől vezérelve, kimentem a Pólusba.

A boltban egy fiatal, szemüveges hölgyet (koromhoz képest: lányt) kérdeztem meg, aki mondta, hogy van nekik. Nem árultam el, hogy sikerült betekintést nyernem a Libri rendszerének eme szegmensébe, és tudom, hogy nincs. Megnézte a polcon, nem volt. Eltűnt a raktárban, majd megjelent és közölte, hogy nemrég hegyekben állt a könyv, de úgy látszik, elfogyott. Ő is megnézte a rendszerben, persze nem talált egy darabot sem.

Az első érdekesség az volt, hogy elnézést kért. Majd biztosított arról, hogy nagyon jó a könyv, ő is azt szokta ajánlani.

Végül azt tanácsolta, hogy próbáljam meg az épületben található bookline-nál vagy a TESCO-ban. Értik? Ma, Magyarországon egy kereskedő azzal is segített, hogy a konkurenciát ajánlotta. Csak azért, hogy a kedves vásárló megkapja, amit szeretne.

A bookline-nál meg tudtam venni a könyvet, tehát a sztori happy enddel zárult.

Bár a hölgy nevét nem kérdeztem, innen is köszönöm neki még egyszer, és forró kézcsókjaimat küldöm!

Szólj hozzá!

Címkék: nemnegatív zember

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr421209387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása