Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

A UPC 3 forintos trükkje

2009.07.16. 11:57 idelle

 


Pucoltam a levelesládámat, abban találtam a következő sztorit, amit február elején el is küldtem a Homárnak. Persze nem nagy etvasz, ennek megfelelően nem is hozták le.

Kedves Homár!

A UPC legutóbbi számláján vettem észre a 3 forint késedelmi kamatot (mellékelve), amin azért csodálkoztam, mivel csoportos beszedéssel egyenlítem ki a díjat.
Rövid gondolkodás után rájöttem, hogy mivel a fizetési határnapon, december 23-án emelték le az összeget (ám valószínűleg nem kapták meg aznap), az csak 29-én érkezett meg hozzájuk.
Mentségükre legyen mondva, hogy a késedelmi kamatot csak vasárnap-hétfő viszonylatban számították fel, nyilván az ünnepi áhitatra való tekintettel.

Arra már gondolni sem merek, hogy ilyen esetben miért nem emelik le mondjuk 22-én...

Üdv: idelle

3 komment

Címkék: mútti akkoreztmostígyhogy arcátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr681249055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2009.07.21. 09:16:58

Erdekes, mert en is ugyanebben a cipoben jarok, es en is kiakadtam, ezen a 3 forinton, foleg, h. csoportos beszedessel emelik le a szamlamrol a penzt. Mi lett az ugy vege?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.07.21. 09:19:10

@Niterider: természetesen semmi. három forintért nem zajolok. megelégedtem azzal, hogy kitettem ide... :-D

Albu 2009.07.21. 11:18:53

Tisztességes szolgáltatói kínálatot és versenyt! Ez itt az átverős ÁSZF-ek hazája.
süti beállítások módosítása