Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Haj-ajaj

2009.07.26. 20:08 idelle

Ma délután beleütköztem a Hair-be az MGM-en. Ezer éve láttam utoljára, szerintem még "hippi" korszakomban, amikor vállig érő hajam volt és tarisznyával jártam.

A filmet nézvén két döbbenet is ért:

1) Az egyik, hogy "időközben" szinkronizálták. Ez még talán oké is lehetne, elvégre a magyar hozzászokott a szinkronizált filmekhez. Ugyanakkor - bár magyarként én is így gondolom, viszont nem tudom, "kívülről" is ugyanígy hat-e - ha már remek szinronhangjaink és szinkronjaink vannak, akkor  nem B (C? D? E?) kategóriás nívón kellett (illett) volna egy ilyen filmet magyarítani!

2) A "régi" verzióban nem csak a párbeszédek, hanem a dalszövegek is feliratosak voltak. Nos, ez utóbbi ebből a szinkonizált változatból lemaradt, pedig sokszor a dalszövegek hordozzák a mondanivaló lényegét.

Most már tényleg illene megtanulnom angolul (rendesen), akkor eredetiben tudnám (végig) élvezni az angol/amerikai filmeket. Ha már a szinkronstúdió nem vette a fáradságot...

Szólj hozzá!

Címkék: médiákok slendrián akkoreztmostígyhogy dolgozzálmégrajta

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr771269753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása