Pénteken Vecsésen volt dolgom, mi sem egyszerűbb, gondoltam, a Ferihegyi úton megyek, az a leggyorsabb.
Magyaroroszágon persze a sebességkorlátozó táblák kihelyezéseben is van rejtély és misztikum, soha nem értettem például, hogy a KÖKI utáni első felüljárón miért van 50-es tábla, sebaj, nem vagyok egy Fittipaldi, kibírom, biztos oka van - ha más nem, hát az, hogy "csak".
Így nem meglepő, hogy az áhitattól majd' leültem a fenéklemezre, amikor láttam, hogy az 50-es táblákat kicserélték 70-esre! Jippijájé, jippijájóóó, van fejlődés Magyarországon, biztos egy egyetemista a nyári gyakorlatán szabad kezet kapott, ilyen adminisztrációs hibákból születnek aztán értelmes dolgok ebben az országban.
A felüljáró aljában Shell-kút van, újra ötvenes tábla virít, érthető, mivel a benzinkút felől is ki lehet hajtani (még szép). Lassítok, megyünk-megyünk, feloldó vagy "visszaállító" tábla nincs. Kezd zavaróvá válni. Odaérünk a gyorsforgalmi részre, gyanús, hogy egy Astra vezeti fel a csapatot, ötvennel. Biztos figyelmetlen, hiszen mindjárt itt a tábla, hogy lehet 70-nel menni. Hol van már az a tábla? Nincs tábla. Gyakorlatilag a két út összecsatlakozása előtt nem sokkal van a külső út szélén egy 70-es tábla, tételezzük fel, hogy vonatkozik ránk is.
Gondolom, a gyorsforgalmi veszélyes, a polgártársak mentek, mint az őrült, ezért találta ki valaki, hogy csak ötvennel lehet menni rajta. Így azonban semmi értelme az egésznek. Lehet elkezdeni leszerelni a szalagkorlátot!!!