Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Mindennapi anyázásunk

2009.10.29. 14:54 idelle

Nem olyan régen már kifejtettem, hogy szerintem az udvariatlanságnál egy rosszabb van, a fölösleges udvariaskodás. Most hozzáteszem, hogy a figyelmetlen- ségnél pedig egy rosszabb van, a rossszindulat.

Harcos időket élünk, tízmillió kis G.I. Joe  (és Jane) indul nap mint nap útnak úgy, hogy "ma is legyőzök valakit".

Az én hősöm ma reggel negyed kilenc környékén a Petneházy utcán kívánt átkelni gyalog a másik oldalra, tőlem jobbról balra. Szemben két autó jött, én pedig egyedül, ezért is lepett meg, hogy - egyébként egy autó takarásából kilépve - hősünk egyre beljebb araszolgatott. Tehát nem ment, hanem néha tett egy apró lépést. Mivel az ő volnalában értünk egymás mellé a szembejövőkkel, és mivel mögöttem több száz méter üres tér volt, nem álltam meg átengedni, hanem mentem tovább. De ő sem állt meg, így kb. negyven-ötven centire haladtam el előtte.

Azt gondolom, én lepődtem meg jobban.

Ő azonban sértve érezte magát, mert a tükörben még láttam, amint jobb kezének mutatóujját "utánam küldi". Az illető egyébként egy - bocs mindenkitől - bölcsész-informatikus kombó kinézetű szemüveges fiatalember volt, barna kabátban. Láthatóan nem sietett, mert a távvagányságot leszámítva nyugodtan kelt át az úttesten.

Nyilvánvalóan ő is a városi gerillák népes csapatának tagja, aki gondolkozni nem, de harcolni annál jobban szeret.

Tudom, tőlünk nyugatabbra minden gond nélkül megáll az autós a gyalogosnak. Mega kerékpárosnak. Én viszont nem tudok nem hatékonyságelvűen gondolkozni, azaz továbbra sem tervezem, hogy nekiállok udvariaskodni, ha az elhaladásom után üres tér áll a kollégák rendelkezésére.

Kövezzenek meg érte...

Képinnen

1 komment

Címkék: seggfejmagyar kicsihülyefiam nemérszrá

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr211483169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bigskorpio 2009.10.30. 00:19:24

Hát igen... (tudom, háttal nem kezdünk mondatot)
Odaát (nyugaton) a fizetés 6-8-szorosa a miénknek. Könnyebben érthető, ha úgy nézzük: a mi fizetésünkhöz képest a benzin ára hatoda-nyolcada (35-50 Ft) volna. Akkor valóban szívesen megállnék és újra indulnék minden gyalogos előtt-után.
Vagyis azt azért tudatosítani kellene a gyalogosokban, hogy az autóval minden művelet pénzbe kerül. (Egyébként ez már az 'ánti világ'-ban is szóba került a csúcsforgalom c. rádióműsorban.)
Kölcsönös egymásra-figyelés lenne az igazi, de ebben az országban?
Bigskorpio
süti beállítások módosítása