Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Ha meg nem sértem

2009.11.02. 15:26 idelle

Annak idején majdnem leestem a székről, amikor azt olvastam, hogy az index Polfórumában tilos a köztársasági elnököt szapulni. Az index szerkesztőségének ezt az alapvet mint zsinórmértéket sikerült kiizadnia magából, húbazmeg, ennyire ember képtelen berúgni, szerintem. (Később meg a blogvizsgát ötölték ki, hát egyik szánalmasabb, mint a másik, bár ez utóbbi nem témája ennek a posztnak.)

A Magyar Narancs is sokat csökkent anno a szemmeben, amikor a II. János Pál halála utáni szám címlapjáról lehagyták az aktuális vicceskedést, pedig még ötletem is lett volna rá: II. János Pál, pápá!

A tekintélyt és annak tiszteletét ugyanis a legkevésbé lehet kivívni azzal, ha megtiltom valaki(k) negatív színben történő feltüntetését, ha megszabom, hogy valakiről vagy jót lehet nyilatkozni vagy semmit .

Korántsem állítom, hogy ma Magyarországon Sólyom László a legalkalmatlanabb közszereplő a saját posztján, de hogy nagy rá a köztársasági elnöki kabát, azt határozottan kijelentem.

Mégis úgy érzem, a Fidesz-képviselő, Salamon László által ma a Parlamentben felvetett ötlet (harang), mely szerint büntetni kellene a köztársasági elnököt sért(eget)ő személyeket, már nem Sólyom Lászlóért szól.

Nem én találtam ki, a politikához értő embertől hallottam, hogy Orbán Viktor távlati célja (lehet) a köztársasági elnöki pozíció, mégpedig törvényileg szépen megerősítve és körbebástyázva, amolyan kancellári funkcióvá tupírozva.

Az pedig mégiscsak felháborító lenne, ha az Örökös Minsizterelnököt, a Nemzet Vezetőjét bárki negatív szavakkal illethetné.

Tudom, paranoiás vagyok. Mindenesetre előre szóltam...

U.i.. ja, Sólyom egy seggfej.

11 komment

Címkék: hatalmiszóval polifika kohnspirál ön kényúr nemzetveszető

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr101493096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.11.02. 18:24:20

Nagyjából egyetértek. Sólyom alkalmatlan, Árpi bátyánk nagyon magasra tette a mércét, de ez a marha meg az elődje akkor sem tudta volna átugrani, ha a földön van...
A halott pápával azonban nem lett volna helyes viccelni, nem azért, mert pápa volt, hanem mert meghalt, és ez minden viccen felül áll. Egyébként én, annak ellenére, hogy meggyőződéses ateista vagyok, még papíron sincs szerencsére közöm az egyházakhoz, és ennek megfelelően kevés dologban értettem vele egyet, tiszteltem őt, és sajnáltam, hogy ilyen hosszan kellett szenvednie élete vége felé. De Ratzingerrel sem fogok poénkodni, ha meghal, hiába van róla sokkal rosszabb véleményem.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.11.03. 08:49:32

@bm613: a halál az élet része. kegyeletet és tiszteletet sokféle módon ki lehet fejezni, ez szerintem megvalósulhat humoros, ironikus formában is.

nem beszélve arról, hogy egy jó katolikusnak meghalni jó, nem? :-)

k.o._laci 2009.11.03. 18:40:29

Erősen összeesküvés elmélet szagú, főleg hogy Viktor most indul a választásokon mint me. jelölt. Amúgy ha minden olyan hülye beszólás miatt postot írnál ami a parlamentben elhangzik aludni se lenne időd:) Egyszer írjál már valami hasonlót a kormánypártokról is, had éljem már meg egyszer hogy nem csak Viktorékkal foglalkozol.

A halálról annyit hogyha egy hozzád közelálló vagy általad szeretett személyről van szó akkor valszeg nem veszed annyira viccesnek mintha egy totál közömbös alanya hasonló tréfálkozásoknak.

"A tekintélyt és annak tiszteletét ugyanis a legkevésbé lehet kivívni azzal, ha megtiltom valaki(k) negatív színben történő feltüntetését, ha megszabom, hogy valakiről vagy jót lehet nyilatkozni vagy semmit"

máshol ezt antiszemitizmusnak hívják:)

k.o._laci 2009.11.03. 18:41:57

alany a célpontja hasonló tréfálkozásoknak ... amúgy engem sem hat meg különösebben ha meghal a pápa, de a hívő katolikusokat gondolom igen

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.11.03. 21:34:07

@ko_laci: "Amúgy ha minden olyan hülye beszólás miatt postot írnál ami a parlamentben elhangzik..."

ez a kijelentés nemcsak szimplán idióta volt.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.11.03. 21:35:29

@ko_laci: egy ilyen címlapgeget szerintem senki nem vett volna sértésként.

másrészt sohasem értettem, hogy ha egy jó keresztény a mennyországba kerül, akkor miért szomorú, ha megszabadul a földi szenvedéseitől. te érted???

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.11.03. 21:36:18

@ko_laci: "had éljem már meg egyszer hogy nem csak Viktorékkal foglalkozol."

most minek foglalkozzak egy 10% körüli pártocskával? :-))))

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.11.04. 17:11:03

@ko_laci: "Egyszer írjál már valami hasonlót a kormánypártokról is, had éljem már meg egyszer hogy nem csak Viktorékkal foglalkozol."
Figyelj csak, a kurucra nem akarsz beszólni, hogy basztassák a jobboldalt is?

k.o._laci 2009.11.05. 18:56:29

bm613: Ehehehe, na jó hogy ezt mondod mert akkor ezek szerint te is látod e blog ill. a Kuruc közötti párhuzamot? Amúgy ha a Kurucra beírod hogy "Orbán Viktor vagy Fidesz" meglepően sok cikket fogsz találni nem éppen csinos hangnemben, sőt még nagy ritkán és nagyon finoman a Jobbikor is kritizálják igaz ez marginális kisebbség. Mivel nem akarom feltépni a régi sebeket köztem és idelle között amit a zsidózást etc kapcsán már túltárgyaltunk ezért inkább én kérdeznék: szerinted ez egy kizárólag balos blog? Mert első ránézésre szerintem is az, csak eddig ez nem lett kimondva, ugye idelle nem a parlamenti pártokban látja a jövőt valamint nem foglalkozik egy 10%-os (ami sztem azért több) MSZp-vel. Persze hiszi a piszi, de tulajdonképpen a kérdés feltevése jogos és helytálló:)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.11.05. 20:59:02

@ko_laci: baloldali liberális, részben kommunista világszemléletű fazon vagyok. nagy kaland.

k.o._laci 2009.11.06. 09:56:27

Jó, ha ezt felvállalod akkor nincsen ezzel gond! Nagyjából ez is jött le eddig, csak sokan mostanában tagadják a baloldali kötődésüket mert látják hogy nagy szar van a palacsintában és megpróbálnak valamilyen pártok feletti szerepben tetszelegni, Te legalább vállalod.
süti beállítások módosítása