Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Már csak 1 perc

2009.11.10. 17:49 idelle

Idén először tervezek részt venni a nagy biztosítóváltásban, már ami a kötelező biztosítást illeti. Az elmúlt években nem foglalkoztam a dologgal, vagy azért, mert kölcsönautóval jártam, és a tulaj gondosan kiválasztotta a (valószínűleg) akkor legolcsóbb biztosítást, vagy azért, mert havi 3.700 Ft körüli összeget reálisnak gondoltam a biztosításra, és nem óhajtottam egy dömping kellős közepén nyüzsögni (ld. másik nagy kedvencemet, a karácsony előtti bevásárlást). Idén azonban győzött a pénz szava - meg az asszonyé! -, és nekiálltam utánajárni a dolognak.

Ma vetődtem el a biztositas.hu-ra (linket szándékosan nem adok), ahol beütögettem minden adatot - szinte elkérték szülőanyám hüvelykenetét is, analizálás céljából -, majd rányomtam a "Kalkulálj köcsög!" vagy valami ilyesmi gombra. A lap tetején a "Még 1 perc a díjoldalig" felirat virított.

Mindez 14:58-kor volt. Barátunk azóta is kalkulál, és a "Díjszámítás folyamatban..." felirat fölött pörget egy margarétát. Ja, azóta egy másik oldalon, az adatok megadása után egy szempillantás alatt megtudtam, amit szerettem volna.

Csókol anyád: Vince.

1 komment

Címkék: slendrián gagyisztán dolgozzálmégrajta tyéhnyiká

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr71515935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

craft 2009.11.13. 20:51:03

Neked se rossz a stilisztikai érzéked.
süti beállítások módosítása