Nem tehetek róla, esténként hazamegyek (ugyanis jó otthon), és olyankor kiürítem a postaládát is. Ennek köszönhetően, hiába neveztem a Bús-féle boldogságkívánást a csúcspontnak (valójában mélypont!), van valaki, aki még őt is felül (alul!) tudta múlni.
És itt már nem arról van szó (bazmeg), hogy ki (a faszom) akar nézegetni egy képviselőt egy álló éven át, kártya-, vagy éppen falinaptáron.
Nem is arról, hogy ha már karácsonyt kívánsz (kisköcsög), akkor inkább kívánj áldottat - térdre, imához! -, mint kellemeset. Kellemes a lábvíz, de te még azt is kellemetlenné teszed.
Hanem arról, hogy ha választási üzenetet akarsz eljutattni a választóidnak, akkor juttass el választási üzenetet a választóidnak (ennél egyszerűbben nem tudom megfogalmazni, te galandféreg)!
De ne burkold karácsonyi és újévi jókívánságba, mert ez olyan mérvű politikai cinizmus, ami a normális emberek számára nemhogy nem szimpatikus, de okádnivaló.
Nem kezdek el moralizálni azon, hogy - figyelembe véve az eddigi felhozatalt - mire számíthatunk a jövő évi választások után, mert tökéletesen tisztában vagyok vele.
Inkább néhány kérdést teszek fel. Költőit. "Ha nem hívlak, ne válaszolj!"
1) Mi van bunkókám, nosztalgiázunk? Te voltál az ász az általánosban a szabad szombatos naptárok gyűjtésében? Vagy mindegy, csak piros-fehér-zöld kombináció legyen? Vagy mi akar ez lenni?
2) Pech, mi, hogy az évszám négy számjegyből áll? Így a piros-fehér-zöld nemzetieskedés nem sikerült tökéletesre. Az utolsó nullát festhettétek volna narancsszínűre. Érted, te majom? (Ha már minden hónap Fidesz-hónap.)
Vagy lehetett volna az 1-es is piros. Árpád-félsáv, vagy mi a fasz fene?
3) Április 11-e és 25-e az micsoda? A születésnapod? Szerinted honnan tudja a polgár, hogy akkor nem kell elmennie sehova, hanem bezárkózni, berakni a füldugót és szarni egy nagyot az ilyen propagandaanyagokra akkor lesznek a választások? Bugyibucikám, ezért kellett volna a karácsonykívánás helyett leírni, hogy Hallgass a kallerra, szavazz a Spallerra! vagy valami ilyesmi!
Gondolkozni kellene egy kicsit, marketing helyett. De ha nem megy, hát nem megy...