Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Agyukra ment az agyuk

2010.01.08. 23:20 idelle

Levelet hozott a posta a Postától, pontosabban annak leányvállalatától, a Magyar Posta Logisztikától (MPL, nem keverendő össze az LMP-vel).

A küldemény egy reklámanyag (ld. a képen), amely az Európa+ csomag nevű szolgáltatásukat hivatott népszerűsíteni.

Szóval az úgy van, hogy a kinyitható barna kocka összehajtogatva bent volt a zöld tasakban, az pedig egy borítékban. A küldemény így érkezett.

Az ötlet közepesen mókás, pórázon tudom tartani a feladott csomagomat, hollárihollárihó, hűha, nyíííha, hihihi, kábé ennyire vicces.

Na de mit kezdjek vele az irodában? Lógassam le az ablakpárkányról? Használjuk farsangi dekorációnak? Vigyem le sétálni négyóránként? Aztán hamar rájöttem a megoldásra: úgy, ahogy volt, kidobtam. És hogy a marketingest ne hagyjam kétségek között: úgy szabadultam meg tőle, hogy el sem olvastam a szolgáltatás paramétereit!

Drága Hölgyem/Uram! Önök vállalatok figyelmét szerették volna felhívni egy szolgáltatásra, óvodás módszerrel! Persze nincs min csodálkozni, a Posta is olyan, mint bármelyik más hivatal ebben a viharvert országban: idióták hoznak idióta döntéseket. És nincs, aki pórázon tartaná őket...

(A képen látható asztalterítőt kéretik nem fikázni.)

1 komment

Címkék: idiótaság bürók seggfejmagyar akkoreztmostígyhogy markecing

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr631657361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.31. 13:45:57

Soha nem értettem az ilyen promóanyagokat.
Azon kívül felesleges papírpazarlás. Ha már környezetvédelem, meg recycling.

"És hogy a marketingest ne hagyjam kétségek között: úgy szabadultam meg tőle, hogy el sem olvastam a szolgáltatás paramétereit!"
Valószínű, azok ugyanolyanok mint eddig.
Amúgy is, ha olcsóbban elvisznek valamit belföldön, mint a DPD, akkor kettéharapom a monitort.
süti beállítások módosítása