Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Magyaridióta-díj - 2010. január

2010.02.02. 09:29 idelle

A Subbán találtam a Bosszúállás Szittya Angyalának fotóit, aki az idei év első Magyaridióta-díjának tulajdonosa lett ezáltal.

A sztori lényege, hogy egy parkolóhelyről ellapátolta a havat, a tiszta helyre beállt egy astrás - állítólag még mosolygott is, tyű! -, ő meg félig visszatemette az arcátlan sofőr autóját. És - ősi magyar szokás szerint - még el is dicsekszik vele.

Szerintem nem érti, miért röhög rajta a fél világ.

Egyebekben az ilyenről ez a véleményem:

ami a taplóságot illeti, elég vadállatias vagyok, de épp ma reggel magyaráztam el a páromnak, teljesen logikusnak tartom, hogy az általunk ellapátolt helyre beállt egy kolléga.
és nem haragszom érte.

amikor tegnap este láttam, hogy foglalt a "helyem", fogtam, ellapátoltam egy másikat: sportnak is kiváló.

2 komment

Címkék: revans parkolamagyar seggfejmagyar

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr711721992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Phátyol Ferenc 2010.02.02. 10:48:25

teljesen logikusnak tartom, h hatalmas lúzer vagy:D

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.02.02. 11:14:23

@Phátyol Ferenc: lelki szemeim előtt látom a magyarság tömegeit, amint - látva egy üres, ellapátolt helyet - kirakják a vészvillogót és elkezdenek vadul kiásni egy másikat, mert tiszteletben tartják, hogy a letisztítottal egy honfitársuk legalább egy fél órát vesződött.

persze Ferenc, addig szeretnék egészségben élni, amíg ez általánossá nem válik, bár hogy mit fogok kezdeni 867 évesen magammal, még nem tudom...
süti beállítások módosítása