Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Zavaros, mi?

2010.05.19. 09:33 idelle

Képinnen

Hogy mi a véleményem az Orbán-féle, ún. Nemzeti Együttműködés Nyilatkozatáról, azt úgy érzem, sikerült elég plasztikusan ábrázolnom a Nyilatkozat, nyennyere posztban. Az egész  fideszes böffenet pamflet szóra sem lenne érdemes, ha nem szerepelne benne egy olyan kitétel, amely végérvényesen tanúskodik a Fidesz (vezetőjének) politikai cinizmusáról, és általában arról a stílusról valamint annak várható tovább éléséről és túlburjánzásáról, amely miatt Orbánt és ezt az egész politikai vigécsereget nem szeretjük. A félmondat a következő:

"...és az átmenet két zavaros évtizede után Magyarország visszaszerezte az önrendelkezés jogát és képességét."

Először is: ez nem átmenet, hanem maga a rendszer, pálinkás jó reggelt kívánok! A parlamentáris demokráciára épülő kapitalista gazdasági rendszer. Vagy ha úgy jobban tetszik: a kapitalista gazdasági rendszerre épülő parlamentáris demokrácia. Szó se róla, faragni, javítani nyilván rengeteg dolgot lehetne és kell is rajta. De az, ahova Orbán át akar menni, az pont az a rendszer, amelyet ő akart megdönteni húsz-huszonöt évvel ezelőtt. (Az, hogy nem ő döntötte meg végül, látszik is a frusztrált és permanens forradalmazásán.) És nem kell hozzá emelt szintű történelem érettségit tenni, hogy tudjuk: a kapitalizmus "eleje" az eredeti tőkefelhalmozás ideje, azaz a szabadversenyes rész vagy röviden: szabadrablás.

Másodszor: kétségtelen tény, hogy az elmúlt két évtized sok millió magyar számára a csüggedés, a reményvesztés és mindezekkel együtt a kijózanodás húsz éve volt. Nem feltétlenül önmagában a munkahelyük elvesztése, a nem versenyképes tudásuk és az abból adódó hosszú munkanélküliség vagy a nem túl tehetségesek felemelkedésének látványa miatt. Hanem leginkább azért, mert nyilvánvalóvá vált számukra: az új rendszer ugyanolyan kizsákmányoló rendszer, mint a korábbiak, amelyben ismét a viszonylag kevés gazdag érdekében kell dolgoznia a sok szegénynek. Sőt mi több: sok esetben a munkakedv, a dolgozni akarás és a kemény munka sem garancia az emberhez méltó életre.

Mindezek mellett azonban a demokratikus alapjogok igen széles tárháza nyílt meg az egyszerű állampolgár számára is. Más kérdés, mennyire szeretünk és tudunk ezekkel a jogokkal élni. Egyelőre úgy tűnik, hogy nem nagyon, és mégis: az elmúlt húsz év soha nem látott lehetőségeket nyitott meg a (kelet-)közép-európai népek, így előttünk, magyarok előtt is. És bár az elmúlt négy évben széles körben elterjedt az a hamis nézet, hogy ez az ország pokol volt, a legsötétebb Rákosi-időknél is durvább terrorral és diktatúrával, azért valljuk be: a magyar nép soha nem élt még ilyen jól - mind anyagilag mind társadalmi értelemben -, mint az ezredforduló után.

Természetesen álságos lenne azt állítani, hogy nem értem, mire gondolhatott Orbán a nyilatkozat megír(at)ásánál. De furcsa (zavaros, he-he), hogy nem vette észre: ezzel a megfogalmazással saját politikai múltját és teljesítményét is szembe köpi.  Hiszen a húsz évből tizenhatot ellenzéki politikusként, négyet viszont kormányfőként jegyez. És vajon mennyire zavaros annak az embernek a feje, aki a saját kormányzására is mint zavaros időkre emlékszik?

Tény, hogy a belülálló (a történéseket elszenvedő) állampolgár számára is voltak zavaros, vagy hogy pontosabban fogalmazzak: zavaró dolgok a rendszerváltás utáni időszakban.

Kissé zavaros ugyanis, hogy az a politikai párt, amelynek képviselői az első ciklus idején a kereszténydemokrata párt képviselőinek felszólalásait a "Csuhások, csuhások!" illetve a "Térdre, imához!" gúnyos felkiáltásokkal kísérték, ma már kart karba öltve ülnek a kigúnyoltakkal, azok szellemi örököseivel a Parlamentben. (Tudom, a szent megtérés...) Ebben az is zavaró, hogy a szimbióta-párt nem is mérette meg magát a választásokon, így ha parlamenti részvételük nem is lehet kérdéses, számomra mindenesetre zavaros a demokrácia-felfogásuk.

Ugyancsak zavaros, hogy a kétharmaddal kormányra került politikus arra az első miniszterelnökre és részben politikai hagyatékára hivatkozik, akit annak idején ő támadott a leghevesebben, és akinek munkásságát tkp. azóta is ignorálja. Zavaros az is, hogy mindezek ellenére mégiscsak keletkezett egy olyan legenda, amely szerint halálos ágyán éppen a most hatalomba visszakerült miniszterelnökre bízta az ország sorsát.

S ha már történelmi legenda: nem volt zavaros kissé egy olyan új történelmi legenda felbukkanása, amely szerint első királyunk éppen az akkor regnáló miniszterelnök gyerekkorának helyszíne közelében ajánlotta fel az országot Szűz Máriának (jézusmária!)?

Ha érthető is, de zavaró, hogy első kormányra kerülésekor a pártpénztárnokát nevezte ki az Adóhivatal élére. Az is zavaró, hogy haverjai a pártközeli, több tízmilliós köztartozásokat felhalmozott cégeket egy lopott személyazonosságú, külföldi állampolgárnak adták el. Ja persze, akkor még zavarosak voltak a társasági jog rendelkezései!

Azt is értjük, hogy a politikai eredeti tőkefehalmozás során nem lehet válogatni az eszközökben, de kissé zavaró volt, hogy a Postabankot minimum 80 milliárd forinttal túlkonszolidálták a bank megmentése idején, és kissé zavaró, hogy az ekkora anyagi kárt okozó bankár kézre kerítésében annak idején nem (sem) szakadtak meg a hatóságok.

És egy másik bankár: kissé zavaró, hogy éppen az ő kormányzása alatt mentették ki Kanadába azt a Rejtő E. Tibort, aki az ING-nél csinálta meg először azt a stiklit,  amit később a Kulcsár & Haverjai Banknál.

Kissé zavaros, hogy miközben a Kőröshegyi viadukt és a szántóföldi alagutakkal sűrűn megszórt M6 nem csak Magyarország, hanem a világ szégyene, mégis, pár erőtlen próbálkozást leszámítva nem nagyon volt fontos, hogy ezeket az ügyeket a végletekig felderítsék vagy legalábbis kicikizzék. Csak nem a 70:30 miatt?

Zavaros, hogy miközben vadul oligarcházunk, aközben olyan oligarchák, akik bár anno állami cégeket privatizáltak és tettek tönkre, maguk mégis milliárdossokká váltak, és a vagyonukból médiabirodalmat alapítva nyalják fényesre Őfelsége fenekét.

És ha más nem, az mindenképpen zavaros, hogyan lett egy Mester utcai kis lakásból palota a Cinege utcában, miközben megpróbál(t) kínosan ügyelni arra, hogy a puritán népvezért, a nép egyszerű gyermekét alakítsa.

Zavaros, hogyan lehet már másodjára megbízni a belügy irányításával egy olyan milliárdos exrendőr exvállalalkozót, akit elég erős szálak fűztek a rendszerváltás utáni Magyarország egyik legmocskosabb, milliárdos vagyonokat teremtő üzletéhez, az olajszőkítéshez.

Ugyancsak zavaró volt, hogy a nemzeti érzületet a vezérzászlóra tűző politikai alakulat megengedte magának, hogy a milleniumi tűzijáték során hamburger és vörös csillag alakú rakétákat lődözzenek az ég felé, amelyek valószínűleg egy multinacionális cég raktárában mint maradék hevertek előtte.

Zavaró volt, hogy miközben milliárdok mentek el napvilágot soha nem látott marketingtanulmányra, aközben az egyes rendezvények költségeit firtató kérdésre a megbízott felelős vezető annyit válaszolt: a nagymamát sem kérdezzük a karácsonyi bejgli áráról.

Nem kicsit, hanem nagyon zavaró, hogy miközben  emberünk minden mondatában háromszor mondja ki a demokrácia szót, a parlamentet működőképesnek tartotta ellenzék nélkül is, és az országjobbítást olyan módszerekkel tartotta jónak véghez vinni, mint az éveken keresztüli meg nem jelenés vagy éppen a kivonulás a Parlamentből.

Borzasztóan zavaró, hogy miközben ellenzékben az ég egy adta világon semmit nem csinált sem ő, sem népi zenekara, hatalomra kerülve hirtelen milyen fontossá vált az ország felemelése.

Nem folytatom. Ebből is látható, hogy ha már zavarosnak nevezzük az elmúlt húsz évet, akkor bőven akad zavaros részlet őfelsége, Orbán Viktor ténykedése körül is.

Számomra a legzavaróbb mégis az, hogy sokan vannak e honban, akik elhiszik: az az ember, aki az előbb felsoroltakban és még ki tudja hány stikliben főrészes, fővezér volt, most hirtelen, egyik pillanatról a másikra megvilágosodott, és ő lesz az, aki e sokat szenvedett kis országban rendet tesz, és felemeli e hont olyan magasságba, ahova évezredek óta hivatottak voltunk emelkedni, szent magyarságunk révén. És miközben az általa leültetett politikai ellenfelek megérdemelt büntetésüket töltik majd a börtönben, Országépítő Szent Viktor valamint vezérei és katonái tiszta kezekkel őrködnek az egypárti demokrácia bástyái felett. Zavaros, mi?

79 komment · 1 trackback

Címkék: polifika markecing nehazuggy nemzetveszető

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr472011326

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kinek a forradalma? 2010.05.19. 11:43:08

 Érted haragszom, nem ellened./József Attila/ Kedves Gyula!   Már másodszor írok neked levelet, és már másodszor írok arról, hogy nem értek veled egyet. Talán úgy tűnik neked, hogy én állandóan akadékoskodok és kritizállak, pedig hidd ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tuggya 2010.05.19. 11:45:53

Jó ez a blogcím. Gondolom, magát a gazdát jelenti.

Tuur Ion (törölt) 2010.05.19. 11:48:45

Savanyú a szőlő az országrontó libsiknek? Az a jó. Sírjatok még.

Csak tudjátok, kurvára nem hiteles, mert félrehúz a mérlegetek ...

Fue · http://www.english-hungarian.com 2010.05.19. 11:48:49

"a magyar nép soha nem élt még ilyen jól - mind anyagilag mind társadalmi értelemben -, mint az ezredforduló után"

Teljesen igaz, csakhogy az emberek nagy része sokkal jobban szeret sírni - és ezt a politika mindig is könnyen kihasználta.

Maga a nyilatkozat amúgy szerintem nem sok szót ér. A kozmetika teljesen mindegy, a lényeg, hogy milyen konkrét lépésekre készülnek - ezt izgatottan várom. Az ország sorsát nem a fennkölt nyilatkozatok, de még csak nem is a három csapás vagy a kettős állampolgárság fogja eldönteni, hanem hogy mit csinálnak az adó, TB, oktatás, nyugdíj, egészségügy stb. és ami szerintem a legfontosabb: a cigányság felzárkóztatásának területén. Persze ezekre gondolom az önkormányzati választások utánig várnunk kell.

A többi csak maszlag.

old_field 2010.05.19. 11:50:24

"Csuhások, csuhások!" illetve a "Térdre, imához!" - huszonévesen mindenki lázadó-liberláis, nagy részt konzervatív értékeket tagadó...
van aki kinővi ezt, van aki liberális tévelygő/hazudozó lesz.
ez az iromány is önmagáért és (érted is) beszél...gratula elvtárs ! :)

Publius Decius Mus 2010.05.19. 11:51:21

Én csak annyit látok az egészben, hogy Fújfúj Orbán! A többi még nincs kidolgozva igazán.

Rá Dios 2010.05.19. 11:56:42

Istenkém, hát nem "megdönteni", hanem "elfoglalni" akarta a rendszert. Volt húsz év demokratikus cikk-cakk, de most már meglesz.

Coming soon.

Iridium 2010.05.19. 11:57:46

Az eleje jól indult, aztán kissé átment zavaros sárdobálásba a vége. Én csak amiatt aggódom, hogy mi lenne, ha Orbán nemsokára megbukna? Valami nem úgy sülne el, ahogy a nép vezére szeretné és felbőszítené az embereket? Mert - valljuk be- jelenleg Orbán az egyetlen olyan húzóember az ismert politikusok között, akinek van még szép számú tisztelője, szavazója.
Ha megbukna, egyszerűen nem lenne kit a helyére tenni (jelenleg). Na az lenne csak az igazi gond.

spájdernecc 2010.05.19. 11:58:25

kissé zavaros
viszont vitathatatlanul elkötelezett
ez az egyetlen pozitívuma

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 11:59:15

@Rá Dios: az biztos, hogy ok ezt az egesz rendszervaltas mizeriat nem ugy gondoltak hogy mas is fog jatszani a palyan rajtuk kivul, amikor valogatott elit kadergyerekekkent neztek a 80as evek vegenek esemenyeit a biboban az akkori belugyminiszter vejenek felugyelete mellett tanittatva..:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:00:07

@spájdernecc: "viszont vitathatatlanul elkötelezett"

na ja, de te mar tudod, hogy mi irant elkotelezett?

Mantlesorrow · http://www.sorspecialista.hu 2010.05.19. 12:00:47

ha vki nem ért egyet OV eddig tevékenységével az rögtön libsibolsi?
ez nagyon kevés puskapor gyerekek

Tuur Ion (törölt) 2010.05.19. 12:01:02

@Iridium: Ha az lenne az ára a liberálisoktól való _végleges_, hangsúlyozom, tényleg végleges megszabaduláshoz, akkor miért ne? Tőlük liberálisoktól szabadulna meg végre az ország, mindjárt nagyságrendekkel könnyebben menne a helyreállítás, építkezés.

Amíg nácik, komcsik és libsik vannak, nem beszélhetünk teljesen demokratizált országról, ezeket a szélsőségeket ki kell rekeszteni és fel kell számolni. Ez az ország érdeke.

Mantlesorrow · http://www.sorspecialista.hu 2010.05.19. 12:02:16

@Iridium: már megbukott kétszer, de hát nem tud, egyszerűen nem tud :)

seahawks 2010.05.19. 12:03:10

Hát igen: Orbán Viktor lehetne az új Kádár János !..szerintem teccene neki..;)(vagy Lázár György?)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:03:36

@Tuur Ion: "Amíg nácik, komcsik és libsik vannak, nem beszélhetünk teljesen demokratizált országról"

hat ez valami gyonyoruuuuuu!!!!!!:-DDDDDDDDDDDDDDDDD

ennel szebben pofanszarni sajat magadat vedohalo nelkul..

baratom, cirkuszban a helyed:-DDD

Mantlesorrow · http://www.sorspecialista.hu 2010.05.19. 12:03:41

@Tuur Ion: ha jól emlékszem a nácik és a komcsik pont uezt mondogatták

Fideszman 2010.05.19. 12:05:28

A fidesz az igazi kommunista párt.

Rá Dios 2010.05.19. 12:06:08

@Tuur Ion: A liberális, mint szélsőség... Te erdei oviba jártál, ugye?
Amúgy pedig O.V. igazán főliberális volt, amíg fel nem fedezte a "centrális erőteret".

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:06:27

@Mantlesorrow: igen..:-DDD

mint a kinai nepi demokraciaban, vagy a kndk-ban..:-DDD

amig mas velemeny is elhangzik, mint a mienk, nem irtottuk ki a csirajat is, addig nem beszelhetunk demokratizalt orszagrol..

jujj!!:-DDDDDDDDDDDDDD

hat ez feldobta a napom:-D

Fideszman 2010.05.19. 12:06:42

@Tuur Ion: Az ország érdeke az, hogy az ilyeneket mint te herélni kellene, és mutogatni valami állatkertben.

Rá Dios 2010.05.19. 12:06:56

@saggi: Mondjuk úgy, hogy virtigli bolsevik. Az nem világnézet, hanem hatalomgyakorlási technika.

astor12 2010.05.19. 12:07:27

@Iridium:
Dehogynem!A vonatos, meg a hisztike.....

Fideszman 2010.05.19. 12:07:42

Orbán Viktor = Kim Dzsong Il

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:08:54

@Rá Dios: szerintem inkabb ilyen kadarista-populista..

remelem, nem jutunk el a lenin-fius bolsevikos reszig, most csak az van, hogy ugy probal osztogatni, hogy minnel kevesebbet adjon es mindenert az imperialista karvalytoke es az azt kiszolgalo hazai kollaboransok a hibasak..:-)

spájdernecc 2010.05.19. 12:11:07

@az igazi Sipi:
amit ír mindenfelé, a saját rögeszméjéhez :)
semmi meglepetés, kiszámítható, stabil.
ez egészen jó tulajdonság :))

old_field 2010.05.19. 12:11:48

@saggi: "Orbán Viktor = Kim Dzsong Il "
bár tapasztalhatnád meg a különbséget... :)
jó volna látni az arcodon...

Pirx 2010.05.19. 12:12:24

@Tuur Ion: Tehát maradjanak az olyanok mint te, és majd jól megmondják nektek, hogy mere kell menetelni. Egy olyan ember, akit 99% választott meg pártelnöknek, mint Kimir Szen elvtársat. Remek. Éljen a ti demokráciátok.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:13:25

@spájdernecc: ajjajj

kiszamithato?

hat ez visszagondolva 98-02-re egy kicsit ijesztoen hangzik..:-D

ibn_battuta 2010.05.19. 12:14:56

A lényeg OV idézett félmondatában van:

"...és az átmenet két zavaros évtizede után Magyarország visszaszerezte az önrendelkezés jogát és képességét."

Ezek szerint 1989/1990-ig Magyarország saját maga rendelkezett sorsa felett, de ez 1990 és 2010 között nem érvényesült???

1526 óta éppen 1990-ben sikerült visszaszerezni az önrendelkezés jogát.
Kedves OV, az önrendelkezés nem azt jelenti, hogy a választók többségének akaratától függetlenül Ön rendelkezik a hatalommal...
A Fidesznek most először sikerült a választók többségének szimpátiáját megszerezni. (1998-ban az MSZP többet kapott listán, mint a Fidesz, és csak a kisgazda szavazókkal együtt sikerült a kormányalakítás).

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:15:15

@old_field: nem tudom, vagy-e eleg oreg, de erdemes lenne mondjuk kadarral osszehasonlitani inkabb..

ott sokkal tobb a kozos pont:-DDD

annyi a kulonbseg, hogy orbant annakidejen elvittek logopedushoz a politikai palyaja elejen, kadart meg nem. de a retorika es az eszkozok...;-)

hátezgáz 2010.05.19. 12:16:51

Muddy Waters igazán tiltakozhatna az összemosás ellen. A léhűtő zenésze...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:17:42

@ibn_battuta: "1526 óta éppen 1990-ben sikerült visszaszerezni az önrendelkezés jogát."

szerintem inkabb 1000 ota..:-)
tudom, hogy egyesek szerint kereteny orszag vagyunk, de az volt az elso megszallasunk gyakorlatilag, amikor a nemet-romai seregek hintettek az iget, mint a ruszkik 56-ban:-)

spájdernecc 2010.05.19. 12:19:23

@az igazi Sipi:
bocsesz, én végig a poszt szerzőjéről beszéltem :)
ha meg Vityát kell ekézni, abban nehezen leszek partner
túl régóta és túl közelről láton ahhoz,hogy élesek meredhassanak a kontúrok.
huszonéve igazi nagyképű Telekis pöcsnek tartottam, de kikupálódott.
azóta sokkal jobb a véleményem róla, de elájulva továbbra sem vagyok tőle.
momentán viszont az egyetlen esélyünk.
szerintem
de mint mondtam, erősen elfogult vagyok

old_field 2010.05.19. 12:23:07

@az igazi Sipi: nem tudom vagy-e elég öreg ahhoz, hogy tudd :
hány embert akasztatott fel kádár 56 után...
szánalmas piti hazudozó, aki párhuzamot von a 2 között.
ha pl. eltöltöttetek volna pár hónapot kádár siralomházában, akkor nem idétlenkednétek itt ilyen poénos szellemeskedésekkel...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:25:41

@spájdernecc: en, mint - a 90es evekben fideszes - szavazopolgar azt latom, hogy egy gerinctelen, hatalmaskodo, frusztralt pocs.
aki allandoan mellebeszel, egy epkezlab gondolata nincs, a beszedeit felolvasni keptelen osszefuggoen a kezebe nyomoott papirrol.
a telekisben nem vagyok biztos:-)
abban sem, hogy mit ertesz ez alatt konkretan:-)

es ha o az egyetlen eselyunk, akkor ez az orszag halott.

megyek, szervezem is tovabb a hollandiai melomat:-D

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:30:20

@old_field: kb ennyit:

hu.wikipedia.org/wiki/Az_1956_ut%C3%A1ni_megtorl%C3%A1s_sor%C3%A1n_kiv%C3%A9gzettek_list%C3%A1ja

na igen, orbannak nem jo az unios tagsag, mert igy o mar nem akasztgathat.
de nem baj, mert mivel az orszag keresztapajanak a kezebe tette a titkoszszolgalatokat es a rendorseget, igy nem is kell a hivatalos procedura valakinek az eltuntetesehez..:-)

spájdernecc 2010.05.19. 12:31:44

@az igazi Sipi:
a teleli gimi volt a fehérvári elitképző, és arcnövelő intézmény :)
-
ezt nem egyformán látjuk, de sebaj.

Iridium 2010.05.19. 12:33:20

@Tuur Ion: ja, nem azért mondtam. Persze, egyetértünk. Én csak arra céloztam, hogy akkor lehet hogy nem csak tévészékházat gyújtogatnának barátaink vagy tépnék a szájukat a Kossuth téren, hanem nekünk is lenne olyan igazi rendszerváltásunk kis polgárháborúval, esetleg kivégzésekkel, netán bebörtönzésekkel. Nem bánnám én, dehogy, csak az emberek miatt fogalmaztam így. Csak őket sajnálnám, a többi mehet a levesbe.

old_field 2010.05.19. 12:34:49

@az igazi Sipi: "na igen, orbannak nem jo az unios tagsag, mert igy o mar nem akasztgathat."

ha ezt komolyan gondolod, akkor vszínűleg befűveztél már hollandiára hagolva... :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:35:05

@spájdernecc: nem csoda egyebkent, hogy soha nem fogok megbocsatani..

egy vagyok az elarult regi liberalis fidesztamogatok kozul a 90es evek elejerol-kozeperol..;-)

az en korosztalyomban szerzett maganak orban nem egy eletre szolo ellenseget a liberalbolsevikbol jobbkeresztenykonzervativva avanzsalasaval...

azota mi csak rohogunk rajta, hogy na, hany arca van meg a viktornak?:-)

Fideszman 2010.05.19. 12:35:05

@old_field: P sanyi mellett már semmi szükség siralomházakra. Elintézik úgy ahogy a robbantásokat is elintézték.

quodlibet21 (törölt) 2010.05.19. 12:35:12

Persze, persze, én azonban bizakodom. Orbánt is a tettei alapján fogom megítélni, uszkve 1 - 2 -év után már láthatjuk mire jutott, és mire jutott vele az ország - tudva azt is, hogy nem egyedül vagyunk.
Szóval nem kell előre siratni a medve bőrét, és nem feledni, hogy a másik oldal még rosszabb, valakinek pedig vezetni kell ezt az országot is.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:36:53

@old_field: oh..
gond van a memoriaddal?:-))

es amikor 2002ben kozott orbanek erosen elgondolkodtak a halalbuntetes visszaallitasan?;-)

DV 2010.05.19. 12:37:19

mekkora poszt, tkp. az összes liberobalos toposz egy szövegbe tömörítve

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:38:08

@saggi: jaja
igaz, a megrendezett haztartasi es kozlekedesi balesetek tobbe kerulnek a koltsegvetesnek, mint a kotel, de majd megoldjak..;-)

céerem 2010.05.19. 12:39:39

@az igazi Sipi: ...és politizálsz azóta is aktívan, vagy nem?

old_field 2010.05.19. 12:42:15

@az igazi Sipi: ha csak tizede igaz volna abból amit összeírkálsz, akkor vissza is állították volna.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:43:24

@céerem: kovetem az esemenyeket, szavazok es irkalom a magam hulyesegeit es olvasom masoket.

ez annak minosul?:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.19. 12:45:51

@old_field: csak leszavaztak oket 2002ben...:-)

igy nem volt idejuk, most meg, hogy unios orszag vagyunk mindenfele jogharmonizacios macerakba utkozik a dolog..:-)

de ha elmeseled nekem, hogy mit is jelent az a bizonyos "union kivul is van elet" cimu elszolas...

mert az en olvasatomban azt jelentette, hogy ha valamit meg akarnak csinalni es az utkozik az unios normakkal, akkor inkabb a sajat fejuk utan mennek, mint az unios szabalyozas utan.

céerem 2010.05.19. 12:48:19

@az igazi Sipi: Ha publikálsz is, akkor mondjuk :-)
Bár nem lennék a helyedben, a vélemények különbözőségének toleranciája kis hazánkban nem divat. Ez a "ha nem velünk vagy, akkor ellenenünk" hozzáállás olyan unalmas már.

Szerinten lesznek OV-nak jó és rossz lépései is. Nem istent választott a többség, hanem miniszterlenököt.

spájdernecc 2010.05.19. 12:52:39

@az igazi Sipi:
értem
a Hege, Fodor, Molnár, Ungár féle társaság
nincs is ezzel semmi baj

old_field 2010.05.19. 12:55:10

@az igazi Sipi: "az en korosztalyomban szerzett maganak orban nem egy eletre szolo ellenseget a liberalbolsevikbol jobbkeresztenykonzervativva avanzsalasaval..."

elvakít a gyűlölet...de talán majd kinövöd.

is 2010.05.19. 12:57:21

@seahawks: már az, napokig lehet sorolni, hogy mit csinál ugyanúgy, mint Kádár.

Dwebin, Agyhalott Balliberális Szervezett Bűnöző 2010.05.19. 13:00:16

1. Ki a faszt érdekel egy takony liberális véleménye - bármiről?
2. Az előző húsz év, úgy volt szar, ahogy volt - lehet, hogy az egzisztenciahiteles olajszőkítő liberálbolsevik taknyoknak ez aranykor volt - a többi 10 milliónak NEM.
3. A szabadrablókat (eredeti tőkefelhalmozókat) karóba kell baszni, lassú tűzön megpirítani, rokonaikat megcsonkolni és mindenkit vagyonelkobzani.
4. A faszszopó liberális tehetségek megmutatták mit értenek versenyen és piaci mechanizmusokon: a beltenyészet egymás közötti mutyijait, egymás farpofái közé szorulásait - közben a többiekre böfögést, hogy nem elég jók és ezért ők a piaci verseny vesztesei (a nembeltenyészet a PIACI KUDARC - mondják a libberálbolsik).
5. Na, ha ez a húsz év volt a piac és ez volt a demokrácia, akkor vidd magaddal, ahova gondolom és dugd fel magadnak meg a hozzás hasonló orrtörölgetőknek.
6. Kis homár - nem mindegy az arány: a takony ballibek 95 % lopás és 5 % államigazgatási kamuügyintézése, vagy az Orbán féle 95 % ügyintézés, 5 % saját biznisz.
7. Nem érdekel, hogy mi volt 10 éve nem érdekel, hogy mi volt 50 éve - az utolsó 8 év a legszarabb volt, amit megéltem. Ebből kifolyólag: takarodó és kuss!
8. Nem érdekel, hogy te mit gondolsz - a piaci versenyben a takony ballib eszmék ÉLETKÉPTELENNEK (természetellenesnek, emberellenesnek és istenellenesnek) bizonyultak - és ne gyere a magyarok hügyeségével - pont ugyanezek juttatták hatalomra a többi idiótát is.

applecht 2010.05.19. 13:00:36

Nekem tetszett az cikk! meglepődtem azon, hogy mennyire szűk látókörűek tudnak lenni az emberek. Tényleg elhiszitek, hogy OV. csodát tesz? Várjunk 1-2 évet? Mire? Ezer egy lehetősége lett volna építeni, javítani az ország helyzetén. Ehelyett állandóan a sebeit nyalogatta, vagy vádaskodott. nehezményezem a kettős állampolgárságra tett javaslatát is. Ezt a magyar emberek többsége már leszavazta!!! Akkor tehát a mi akaratunk semmit nem számít, csak az Ő eszméi fontosak!

céerem 2010.05.19. 13:00:59

@old_field: Szerintem ez nem gyűlölet, csak racionalitás. Azért a fent idézettek nagy pálfordulást jelenthetnek, bárki lépi is meg.
Az nem gyűlölet, ha valakivel nem értesz egyet, vagy ha valaki számodra hiteltelen.

is 2010.05.19. 13:03:33

@old_field: politkikai értelemben Orbán is kinyírt nem egyet, nem kettőt: Tirts, Fodor, most legutóbb Mádi. még ez a párhuzam sem olyan távoli, mint gondolnád.

sekélyes, az egy vélemény. a tények meg tények, és tényleg csak 1-2őt: egyszeres elnökjelölés, 1191/1196-os megválasztás, a teljes káderréteg bizonytalanságban tartása az utolsó pillanatig, egypártrendszer, 32 év a hatalomban, akárhányszor is veszít.

88888888 2010.05.19. 13:07:40

@quodlibet21: "... és nem feledni, hogy a másik oldal még rosszabb, valakinek pedig vezetni kell ezt az országot is."

épp ez a legelkeserítőbb az egészben, hogy tudjuk milyen orbán (én aztán igazán nem vagyok a híve) és azt is hogy a másik oldal még rosszabb!!! ez az mszp és az szdsz igazán nagy történelmi bűne, hogy orbánt tették a kevésbé rossz alternatívává.

most én is őt látom a kisebb rossznak és reménykedem hogy ez így is maradjon, mert csak úgy van esélye magyarországnak.

Mária 2010.05.19. 13:08:11

Ősi kínai átok: "Élj mozgalmas időkben!"

88888888 2010.05.19. 13:14:38

a szörnyű az, hogy nem értem. a környezetemben rengeteg értelmes intelligens normális ember van, akik nem kötődnek politikához. de még akiket nem annyira kedvelek azokról is azt gondolom hogy százszor jobban elvezetnék ezt az országot mint bárki aki eddig ezt megpróbálta. csak nekik ez nem ambíció, illetve a politika világ mintha mérgezett lenne a normális emberek számára, ezért eleve elképzelhetetlen hogy ebben részt vegyenek. na ezen kellene valahogy változtatni és ez az amibe a "nyugat" igenis századokkal előttünk jár.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2010.05.19. 13:17:10

@applecht:

Tisztelt Hölgyeim és Uraim,
tisztelt 53 százalék,

én a köztörvényes bűnöző Viktor minden magyarországi magyar állampolgár fejére kurva nagyot szarva minden külhoni-, magát magyarnak tartó személynek megadom a teljes jogú magyar állampolgárságot. Habár engem, köztörvényes bűnöző Viktort erre senki sem -2004-ben is legfeljebb a lakosság 37,49%-nak a fele- jogosított fel.

Èljen a sok leszart magyar,
Èljen a Párt

Lúdtalp 2010.05.19. 13:19:12

A szoclib oldal alulmúlásához még nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon sok idiotizmust kell elkövessenek.

old_field 2010.05.19. 13:30:33

@céerem: "eletre szolo ellenseget "- ez szerinted nem gyűlölet ?
@is: akárhányszor veszített a fidesz, mindig legalább annyi szavazatot kapott, mint korábbi választáson.
Fodor pártelnök lett a szadeszben,jól ki lett nyírva... :)
____

a legtöbb indexes szoclib kommentelőből olyan szinten süt az OV gyűlölet (tisztelet a kevés kivételnek), hogy ez meglehetősen csökkenti a tisztánlátás esélyét...

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.05.19. 13:32:00

@tróger.gyerek: az még hagyján, tudtuk, hogy be fogja vezetni, mondta eléxer, tetszettünk volna ellene szavazni! Az ország majd 40%-a kettészarta a választást: ha az minde lemnt volna, és mind a szocikra, elempére, bánom én, a jobbikra szavazott volna, nem lett volna lófasz se, nemhogy kátharmad.

Mondom, nem ez a gond. Hanem az időpont: ha mág két kurva hetet tudott volna várni vele, lehet, nem törlik fel a magyar pártokkal a padlót Szlovákiában emiatt az ottani jobbikosok. Most akkor jól kicsesz a szlovákiai magyarokkal, csak hogy legyen egy jó ki ellenség, akiket majd jól utálni lehet itthon, az egy a tábor jegyében.

Szánalmas kis fiókhitler ez a faszi.

old_field 2010.05.19. 13:36:53

@Humperdickk: szerinted a szlovákoknak kell indok arra, hogy gyűlölködjenek...?
nem úgy tűnt az elmúlt években.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.05.19. 13:40:50

nem, nem kell, csak nem mindegy, hogy hányan gyűlölködnek egy szavazás küszöbén. (El ne kezdd, hogy minden szlovák gyűlölködik...)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.05.19. 13:44:24

de nem az a lényeg: ellenséget kell képezni, mert azt szereti a szekértábor. olcsó, ezeréves trükk ez, már a rómaiak is alkalmazták. (Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.)

old_field 2010.05.19. 13:46:43

@Humperdickk: nem kell képezni, van.
_
nyilván nem minden szlovák, szó sem volt erről.

Mantlesorrow · http://www.sorspecialista.hu 2010.05.20. 11:32:59

@old_field: az éremnek két oldala van. tán jobbról ajánrozzák Gyurcsánfecót? ugyanmár..
pont most szívatják az embereket a parkolással, pedig még meg sem melegedett a szék alattuk
süti beállítások módosítása