Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Demokrata Holló Színház

2010.06.01. 10:20 idelle

- Gróf úr, ön hogyan értékeli Orbán Viktor kormányzó, korábban miniszterelnök úr elmúlt húsz évi tevékenységét?

- Nehéz időszak volt, de fantasztikus teljesítményt nyújtott az ország, az államapparátus és a Parlament, de különösen a kormányzó úr.

- És mi a véleménye a demokráciáról, a demokratikus alapjogokról, amelyen, amelyeken sokak szerint súlyos csorba esett?

- Úgy gondolom, az alattva...állampolgároknak minden lehetőségük megvan a demokratikus jogaik gyakorlására.

- Az a vélemény is egyre gyakrabban kap hangot, hogy a Parlament nem az emberek érdekeit szolgálja, miközben önök, konkrétan ön azt mondta húsz évvel ezelőtt egy, a Demokratában megjelent interjúban, hogy a "Parlament most már mindenkié".

- Bocsánat, én nem ezt mondtam.

- Hanem?

- Én azt mondtam, a "Parlament midenkié". Sajnálom, ha valaki úgy értette, hogy mindenkié.


1 komment

Címkék: polifika slendrián salytóhiba

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr142045792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.06.01. 15:06:22

Vazz. Annyira durva hiba, hogy reggel nem is vettem észre... Nem értettem, mi a poén...
süti beállítások módosítása