Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Közlekedési kiskáté - 4.

2010.09.16. 12:45 idelle

A hónap kérdése, 2010. szeptember.

 

A képen ábrázolt forgalmi helyzetben Ön az "A" jelű gépjárművel szerencsétlenkedik.

Mi a nádvágó rettenetes, redvás faszáért nem indul el végre?

Kiegészítő kérdés: egyébként mi a franctól fél?

a) Hátha jön valami balról.

b) Hátha jön valami jobbról.

c) Attól, hogy kiderül, hogy a jogsimat orálisan szereztem.

9 komment

Címkék: tanfolyás megyamagyar seggfejmagyar tüttyögés

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr992300198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Algopirin 2010.09.16. 14:08:32

fasza
közlekedsz? :P

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.09.19. 11:53:36

@Algopirin: jaja...közlekedik, ráadásul pont arra, amerre én :)

Peredhil 2010.09.23. 00:03:54

Én, úgyis, mint Peredhil a következőktől félek:

a) nem találom meg az 1-est.

b) nem találom meg a szemüvegemet.

c) a gyerekem otthon hagyta a tízóraiját/ellenőrzőjét/nyelvtan munkafüzetét/stb. és most jön rá.

d)"B" jelű kocsi sofőrje nem tudja, hogy én eddig egy kis Opelt vezettem, most meg egy nagy Rönót, és félek, hogy meghúzzuk egymást(ettől az én koromban már több okból is félek :-)))

és esetleg:
e) én, úgyis mint Peredhil, de úgyis, mint az "A" jelű kocsi sofőrje, látom, amit te nem, hogy valaki mondjuk gyerekkel/biciklivel/kerekesszékkel/szénával teli talicskával éppen lelép a járdáról... és nem óhajtok átgázolni rajta.

Szóval nyugalom, édes idelle, mert nyár óta újra vezetek... sokkal több toleranciára van szükség. (Kérdezd a Gépész nevű kommentelődet...:-)))

Yoda Mester 2010.09.24. 10:21:01

A kérdés feltevőjének egy kis KRESZ továbbképzés:
Ha valaki az "A" jelű járműnek jobbra eső útszakaszon éppen előzést hajt végre, akkor igénybe veszi a menetirány szerinti bal oldalt értelem szerűen. Nomármost az elsőbbsége ebben az esetben az előzést végrehajtó kis genyának is fennáll! Lehet, hogy ez a szutyok "A" jelű jármű csak erről szeretne meggyőződni?
Imígyen tehát a helyes válasz a B verzió, tehát lehet, hogy Te, aki a kérdést feltetted ezt poénra veszed, de szerintem az ilyen hülyék miatt egy páran már feldobták a talpukat!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.09.24. 11:07:36

@Yoda Mester: ha értenéd, értenéd. ha nem, hát nem.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.09.24. 11:11:21

@Yoda Mester: most csak ezért a kommentért regeltél? :-O :-DDDD

Yoda Mester 2010.09.24. 16:59:01

@idelle: A helyzet a következő:
A fiamtól kaptam a linket az oldaladra a közlekedési kiskáté 4.-hez. Elkövettem azt a hibát, hogy nem vettem figyelembe a blogod humoros jellegét. Mea maxima culpa!
Mivel majd két évtizedig dolgoztam a közlekedésrendészeten jó néhány szerencsétlent takartam le fekete fóliával azok közül, akik lazán értelmezték a közlekedési szabályokat. Ez nem múlik el nyomtalanul az ember lelkéből. Talán ezért nem vettem a poént, ami mellesleg tényleg szellemes.
Bocs, ha valakinek beletapostam a lelkébe!
Balesetmentes közlekedést kívánok!

Peredhil 2010.09.25. 01:35:28

@Yoda Mester: Jaj, ne légy ilyen szomorú, mert én is elszomorodom...
Teljesen igazad van, ezért írtam meg fentebb az "e" pontomat, vagyis láthatok jobbról valamit, amit a mögöttem álló nem, és amit ki kell várnom.
(Meg ezer oka lehet, és ezek közül elég ritkán fordul elő az, hogy "jól megszívatom a mögöttem állót, hadd álljon még 30 másodperccel többet...")
De akkor se légy szomorú... idelle blogján nevetgélni szoktunk -- bár igen gyakran fanyarul, keserűen, ezt beismerem. Üdv
süti beállítások módosítása