Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Csalás díszcsomagban

2010.09.30. 12:13 idelle

Szerencsés embernek mondhatom magam, mert gyógyszerre évente úgy hatszor van szükségem: mind a hat fejfájáscsillapító és a hatból öt esetben másnaposság miatt kell. (Ezért is voltam és vagyok pipa, hogy a világbajnok Quarelint néhány éve vénykötelessé tették, mivel egy Quarelin-sör kombó csodákra képes a másnaposság ellen - általam például kb. két évtizede - vívott csatában).

Életem párjának helyzete annyiban különbözik az enyémtől, hogy neki heves menstruációs fájdalmai is szoktak lenni, amit az ellenségemnek sem kívánok, pedig én csak támogató-szerető epizódszereplője vagyok ezeknek a napoknak.

Már nem emlékszem, miért alakult így, de évek óta kizárólag Algoflexet (és Algoflex Fortét) veszünk, hiába tudom, hogy van fájdalomcsillapító, amelyik a művelődésszervezőknek, van, amelyik a légimentőknek és van amelyik a szörnyű iskolai műsort néző szülőknek lett kifejlesztve. (Tényleg, az megvan még, hogy 2009-ben több mint tizenötezerszer adták le a tévék az Advil Ultra reklámját?)

Kifogyván a pirulákból és látva szívem hölgyének szenvedését, felajánlottam neki, hogy hozok gyógyszert. Agyam egyik hátsó dobozában elrejtve volt egy arra vonatkozó információ, hogy algoflexék kijöttek egy kimondottan a menstruációs fájdalmak enyhítésére szolgáló medicinával, így értelemszerűen ezt a terméket céloztam be.

Kivártam a soromat - mondjuk az is megérne egy külön posztot, hogy miért mindig a legfontosabb hivatalokban és szolgáltatóknál a legtetűbb az ügyintézés -, odapenderültem a pulthoz, és a következő beszélgetést folytattam a patikárius kisasszonnyal:

- Csókolom, van egy fajta Algoflex, ami menstruációs fájdalmakra van...

A nő bólintott és már nyúlt is a fiók felé.

- ...az mennyire erős?

- Hát, ebben két pirula van, amit együtt kell bevenni: egy Algoflex és egy Nospa.

Rövid leszek: innen üzenem a sanofi-aventis gyógyszergyárnak, hogy a kurva anyjukat!

5 komment

Címkék: mútti markecing arcátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr392334347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pannóca 2010.09.30. 15:06:28

Az Algoflex-M-ben két tabletta van, egy rózsaszín és egy sárga, ezeket egyszerre kell bevenni. /Én mindig a hatóanyagot nézem, az, hogy mi a márka, meg marketingduma nem érdekel./

"A készítmény hatóanyaga:
Összetétel Ibuprofén 400 mg filmtablettánként:
400 mg ibuprofén filmtablettánként.
Összetétel Drotaverin 80 mg tablettánként:
80 mg drotaverin-hidroklorid tablettánként."

Tehát a rózsaszín tabletta, az ibuprofén tök ugyanaz, mint egy sima algoflex, fájdalomcsillapító.
A sárga tabletta a drotaverin, görcsoldó, tök ugyanaz van benne, mint a nospában, illetve nem, mert 40 mg helyett 80 mg drotaverin-hidroklorid tablettánként, szóval ütősebb.

Egyébként először azt hittem, hogy ez az M csak marketinghúzás, de ha kiszámolod, ha házilag ugyanezt összerakod akkor sem jön ki sokkal olcsóbban, mert:
20 db 40 mg-os nospa (amiből kettő egy adag) bruttó 570 forint
12 db 400 mg-os sima algoflex 790 forint
Tehát 570+790=1360 forintból kijön minimum 10 adag.
Egy hatagados algoflex m 724 forint.

Egyébként ja, elég erős, nekem is vannak néha görcseim, csak ha már nagyon készvagyok (és nem kell koncentrálnom, dolgoznom) akkor veszek be algoflex-m-et, mert eléggé betompítja az embert. Ja és ami nagyon fontos, hogy éhgyomorra ne vegye be, mert az ibuprofén szétmarja az ember gyomrát. De amúgy nekem ez hatott a legjobban, sokkal jobb mint egy sima fájdalomcsillapító.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2010.09.30. 17:30:31

Ezt nem is tudtam, kösz az infót :)

Peredhil 2010.10.01. 00:35:20

Véletlenül az Algoflex-M (menstruációs fájdalmakra) tényleg jobb mint bármely más korábbi kombináció (Nospa, Meristin, konyakok, unikumok...) De ezt ne terjesszük hangosan, csak titokban súgjuk egymás fülébe, mert ezt is elb@sszák...

Viszont az Algopirin... és a Quarelin... A velőmig felháborodom minden alkalommal a vénykötelessé tételén. Szánalmas...! Disznóság...! Egy rohadt pezsgőt sem lehet nyugodtan meginni, csak ha előtte két nappal gondosan bejelentkezem a háziorvosomhoz receptért...! Szemetek..! Bezzeg a szirem-szarom szemránctalanító krémeket árulják feszt. (Ohh, azok a régi jó, "három K-s reggelek... Kávé, Kóla, Kvarelin...)
Az én szememben a demokrácia leszerepelt. Jöjjön Turul-apánk, Horthy-apánk, Kádár-apánk, Viktor-apánk, ha ez az ára... de vissza az Algopirinemet és a Quarelinemet...

idelle kényes pontra tapintott...:-))))

Peredhil 2010.10.01. 00:43:37

Egyébként
"korán nyíló zárójelek szerény csokrában...": emlékeztek, mikor a patikusok tüntetést szerveztek anno a Parlament körül, hogy máshol (pl. benzinkúton) ne árulhassanak gyógyszert? Az eseményen nem vettem részt, pedig kíváncsi lettem volna, milyen volt.
Látom lelki szemeim előtt, ahogy élő láncot alkotva, ernyedten lógó, fehér köpenyben lassan...- lassan... - lassan... vonszolódnak...- vonszolódnak körbe...- körbe-... körbe... A patikusokra oly igen jellemző hevességgel, amely a téli álomból ébredő hüllőknek is sajátja...

Humperdic (törölt) · http://ultimaratio.blog.hu 2010.10.01. 07:44:38

@Peredhil: ezt lájkolnám.

Egyébként meg menstruációs görcsökre a legjobb az szex, ill. konkrétan az orgazmus. Ebben jó, ha a férj is aktív szerepet vállal. Az meg urbanlegend, hogy vérzés közben nem lehet szexelni.

Nem viccelek: tényleg oldja a görcsöt. Mármint hogy én úgy tudom... :)
süti beállítások módosítása