Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Ellenforradalmat!

2010.11.24. 18:18 idelle

 

5 komment

Címkék: nemzetveszető ellenforradalmat

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr962470870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stone pit(er) 2010.11.24. 19:21:56

Ámen!
Én maradok a magánnyugdíj pénztárnál, akkor is, ha így nem kaphatok állami nyugdíjat. Bár enyhén szólva is meglepő, hogy az eddig befizetett pénzem után nekem ne járna juttatás. Szóval megbízható az állami? De legyen! Viszont többet nem is kell fizetnem nekik, mert ezt csak így veszem be, egyébként meg perek sokasága.

Peredhil 2010.11.25. 22:53:12

@Humperdickk: Rendben. :-DDD Terjesztődik.

emberkedek 2010.12.02. 13:22:55

savanyú a szőlő, szar a fasz másik oldalán lenni,mi ?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.12.02. 17:03:59

@emberkedek: hogy a 24 hozzászólásos, pógári stílusodban válaszoljak: nem tudom, én lassan negyven éve a faszom egy bizonyos oldalán vagyok, és ez jó nekem.
süti beállítások módosítása