1) Már a szocialisták idején sem szerettem, amikor az ellenzék a kormány gépjármű-beszerzésein lovagolt, meg luxuskormányozta a kabinetet, mert elfogadom, hogy ahogy a vállalati felsővezetők, úgy a politikusok segge alá is biztonságos és elegáns, következésképpen drága vagy legalábbis az átlagnál drágább autót kell tolni. (képinnen)
2) Ugyanakkor én magam az életet (többnyire, hehe) a praktikus oldaláról szemlélem, tehát az urizálást, bármilyen furcsa is, stílustalannak tartom, ami persze nem azt jelenti, hogy a luxus- vagy luxusjellegű termékek gyártása en bloc fölösleges lenne, de ha egy egyszerű példával akarnám illusztrálni a hozzáállásomat, akkor azt mondanám: minek a magyar utakra Lamborghini.
Néhány megjegyzés azért Lázár János okulására és épülésére:
3) Az egészben az a legszomorúbb, hogy ezek a fiúk is a napköziotthonos óvoda szintjén vannak szellemi fejlettségben, azaz a hatalmat és a pozíciót kizárólag azért kívánják annyira, hogy a gyermekded álmaikat valóra váltsák, például, hogy olyan autó legyen, lehessen a fenekük alatt, amilyenről 4-5-6-7 évesen álmodoztak.
4) Igazán biztonságos és jó felszereltségű autót (pl. Saab, Volvo, stb.) is lehet jóval olcsóbban venni (így bérelni is).
5) A lóerő rohadt fontos, leginkább azért, mert Magyarországon hivatalosan nincs nolimit, tehát ha szabályosan akar valaki közlekedni - és egy országgyűlési képviselőtől, polgármestertől, frakcióvezetőtől, Orbán seggevégétől ez minimális elvárás lenne -, akkor sztrádán is csak 130-cal tud menni, ahhoz meg mi a fenének a 450 lóerő.
6) Ha már állandóan arról papolok mint politikus, hogy nincsen pénz, olyannyira, hogy még a nyugdíjpénzeket is kénytelen vagyok ellopni, akkor legalább az ilyen jellegű urizálásokat és a velük járó kiadásokat (900 ezer forint havonta!) illenék kerülni. Persze azt is tudjuk, hogy a politikai munkamegosztás jegyében Fletóék hazudtak reggel, hazudtak este és hazudtak éjjel, viszont a munkaidőt (nappal) meghagyták a Fidesznek.
7) Pártunk és kormányunk valamint csatolt részei sajnos a taknyolásban sem különböznek szocialista elődeiktől, mert azt is lehetett volna mondani, hogy Lázár úr kimondottan ilyen kocsit szeretett volna, egyszerűen mert köll neki, régi szerelem ez már, és sokáig plátói volt csak, hát az egész nép érdeke a beteljesülés - de nem, nekik rögtön el kell kezdeni félrebeszélni, hogy aszongya, nem is a Lázár úr választotta, meg csak oda szeretne érni (gondolom szabályosan, ld. az 5. pontot), meg fontos a biztonságos ótó, valamint ilyen és ehhez hasonló blődlik.
Az egésszel egyébként kizárólag annyit szeretnék mondani: ha valakinek voltak esetleg korábban illúziói, hogy ezek majd mások lesznek, az lassan leszámolhat a saját gyermekded álmaival, cserében elárulom, hogy ezeket a pofákat viszont 20-30 évig kell majd nézegetni.