Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Dinnyeforradalom

2011.07.14. 13:34 magyaridióta

Hiába poénkodtam rajta, igazából nem fogtam fel annak hírnek a lényegét, amely arról számolt be, hogy a minisztérium szerint több dinnyét tudnánk enni, ezért mindenkit arra biztatnak, hogy egy-két dinnyével egyen többet, illetve szabályozni is fogják a dinnyéket.

Egészen addig, amíg én magam nem akartam dinnyét vásárolni, és meg nem láttam a lényeget: a kommunista (vörös v. piros) dinnyék helyét szép lassan át fogják venni a polgári (narancs) dinnyék.

Ugyanez szőlőben és lágy kenyérben még durvább lehet (lesz???).

2 komment

Címkék: agrár polifika vicceskedés csakafidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr493065961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csikarcsi 2011.07.14. 17:58:09

Ha ezt humorosnak szánta, nagyon gyenge, ha nem akkor kár volt leülni a géphez.

Bigskorpio 2011.07.16. 22:51:15

A fénykép sokkal magasabb labdát dob (föl, by TGM) fel: a dinnye-vásárlásokból egy következő választás eredménye megjósolható. Igazi fideszes narancssárga bélű dinnyét vesz, a szoci meg pirosat. Melyik fogy jobban?
süti beállítások módosítása