Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Kerékagyatlan

2011.08.01. 14:20 magyaridióta

Még pénteken történt.

Csorogtunk át a Lánchídon, előttem egy családi autó, előtte meg egy kerékpáros, aki a szükségesnél jobban kacsázott, no nem annyira, mint Pista bácsi a majális után, mindenesetre szokatlanul vette a métereket.

A családi autó csak nagy nehezen tudta megelőzni, mert folyamatos szembe forgalom volt, aztán kihasználva a rövid szünetet én is elkerültem, de rögtön fékeznem is kellett, mert előttem állt a sor. (képinnen)

Emberünk - hosszú, copfba fogott hajú, szakállas, harmincas fiatalember - eltekert mellettem, majd az álló sor miatt fékezett, és azzal a mozdulattal, ahogy letette a lábát, elé is esett a kocsimnak. Készültem, hogy kiszállok és segítek neki, de nagy bizonytalanul feltápászkodott és kereste az egyensúlyát - akkor láttam csak, hogy nemcsak hogy nem szomjas, de gyakorlatilag világon voltáról nem tud. Mivel újra viszonylagos stabilitásba helyezte magát, lehúztam az anyósülés felőli ablakot és kikiabáltam neki: - Inkább told azt a biciklit, mert meg fogsz halni!

Emberünk megmozdította a fejét, de homályos szemei arról árulkodtak, hogy a hangok csak elsuhantak a feje és füle mellett...aztán nem volt mit tenni, elhajtottam.

Aznap többször néztem a híreket, nem szóltak kerékpáros balesetről, talán élve hazaért emberünk.

Azt hiszem, most egy darabig bármilyen kerékagyas, kerékpáros hőbörgésre ennek a posztnak a linkjével fogok válaszolni...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr63117020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2011.08.01. 21:01:30

Szerintem hagyd meg az általánosítást bizonyos korlátolt létformáknak, jó az nekik :-) mi meg vegyük a fáradságot, és ítéljük meg egyesével az embereket, mindenkit a saját tettei, megnyilvánulásai alapján. Akkor is, ha bringás az illető. Ahogy neked sincs semmi közöd az autópályán 200-zal villogó baromarcúakhoz, vagy a leányfalui ír gázolóhoz, ugyanúgy a többi biciklisnek sincs köze ehhez a részeg hülyéhez. Én meg biciklivel és autóval is járok, és elhiheted, az említettek közül egyiket sem érzem lelki rokonnak :-)
Még egy kritikát remélem, megengedsz: akármilyen részeg is volt a fickó, az adott helyzetben tök fölösleges volt megelőznöd, ha egyszer utána rögtön fékezned kellett a sor miatt. Pláne ha látod, hogy kacsázik, csak növeled a veszélyt az előzéssel.
süti beállítások módosítása