Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Mindössze

2012.05.10. 15:47 magyaridióta

Balsai alkotmánybíró azt mondta: azért indult el a forgalommal szemben, mert autója eleve abba az irányba állt. Hozzátette: az Alkotmánybíróság főbejáratától mindössze harminc méterre van az a mellékutca, ameddig szembe ment a forgalommal – vagyis, a mellékutcába fordulva már szabályosan autózott.

Mindössze 2,8 millió köztartozása volt annak a cégnek, amelyiket egy korrupt ügyvéd segítségével hajléktalanoknak passzoltunk el, utána már csak olyan cégem volt, amelyiknek nem volt köztartozása.

Mindössze két felest és három sört fogyasztottam, mielőtt autóba ültem, ám mindössze harminc métert kellett megtennem – ráadásul a kocsiban már nem is ittam.

Mindössze egy halk "nem szeretném"-et mondott az a mindössze két nap híján 14 éves kislány, akit akarata ellenére megdugtam – de szerintem neki sem lehetett olyan nagyon rossz.

Mindössze egy tompa ütést mértem a haragosom fejére – vagyis biztosan nem attól halt meg.

Mindössze csak a tárcát vettem el attól a nénitől – biztosan van neki több olyan is.

1 komment · 1 trackback

Címkék: köcsög megyamagyar seggfejmagyar leesneazaranygyűrű

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr684500540

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Eleve abba az irányba állt... 2012.05.10. 16:57:53

Magyarország, 2012:  Az atv.hu ma telefonon érte el az alkotmánybírót. Szerettük volna megtudni, miért indult el szembe az egyirányú utcában. Balsai először azt tanácsolta, forduljunk az Alkotmánybíróság sajtóosztályához. Felvetésünkre, miszerint...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lehoz_Tamás 2012.05.17. 12:54:43

A Kozlekedesi Fofelugyelet Fényes Elek utcai epuletenel ugyanez a helyzet. Ok is siman kifordulnak az egyiarnyuba szembe es ugy fordulnak be a Petrezselyem utcaba. Mondjuk ki buntetne meg oket?
süti beállítások módosítása