Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Plusz tranzakciós illeték

2013.01.04. 17:16 magyaridióta

Mondhatnám finoman úgy is, hogy lomha szervezetek, rossz szervezők, stb., de nem leszek udvarias velük.

Ugyanis - különböző ügyek kapcsán - csak az elmúlt egy hónapban mindhárom nagy mobilszolgáltatóról kiderült számomra, hogy elmebeteg idióták gyülekezete, több esetben ijedten kémleltem körül, mikor jön Jáksó a pezsgővel.

A legújabb "termés" a következőkben látható, késedelmi kamatról szóló számla, amelynek előállítási, postázási és egyéb adminisztrációs költsége több százszorosa a behajtani kívánt összegnek (amely egyébként ráadásul nem is jogos, de hagyjuk...)!

Én mondjuk rányomtattam volna a következő, rendes havi számlára. Persze nem vagyok "jól szervezett világcég".


telenor_1_Ft_v3.jpg

57 komment · 1 trackback

Címkék: nagyonmagyar mútti kénegondolkozni

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr224998171

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az AB döntése után regisztráció helyett a "nem regisztráció" intézményével erősítené tovább a FIDESZ a demokráciát 2013.01.05. 17:09:13

Mint szerkesztőségünk megtudta az Alkotmánybíróság döntése után a FIDESZ, ahogy azt Rogán Antal sajtótájékoztatóján elmondta, mégsem ragaszkodna a 2014-es választásokhoz kötődő előzetes regisztrációhoz, helyette egyéb, méghozzá a "nem regisztráció" int...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

passziv 2013.01.04. 21:39:12

Úgy látom a fizetés módja postai befizetés, elmész a postára, feladod az 1 forintot (kerekítés után 0 forint) és már rendben is vagy. A feladószelvényt őrizd meg, biztos, ami biztos!

sanyix 2013.01.05. 14:09:06

nekem az egyik bank meg 25 forintokról küld egy darab A4-es papírt, 2 másik mellé amin van is valami.

Igen ilyen idióták gyülekezetei ezek a cégek. Bezzeg sírni tudnak hogy váááság meg adó, amellett hogy alapon válság előtt is pofátlanul lehúzósak voltak.

M. Péter 2013.01.05. 14:17:17

@sanyix: Ha viszont nem küld semmit, akkor honnan tudja az ember, hogy kell-e fizetnie, vagy sem, és nem a posta vesztette el a levelet?

Mária 2013.01.05. 14:25:26

Álljon át a kedves posztoló az elektronikus számlázásra, és akkor nem pazaroltatja magára az előállítási, postázási és egyéb adminisztrációs költségeket.

Ősszel volt egy nagy kampányuk, szerintem mindenkit megkerestek, adtak is egyszeri 1000 forint jóváírást annak, aki elektronikus számlázást rendelt válasz SMS-ben a papíralapú helyett.

A posztoló miért nem tette?

sanyix 2013.01.05. 14:33:50

@M. Péter: mondjuk ráírja a másik papírra mellé, és amúgy sem kell fizetni, mert már rég lehúzták az egyenlegből...

Gera 2013.01.05. 14:41:24

Apám mesélte vagy 15 éve, hogy a több milliárdos forgalmú cégük kapott egy határozatot meg egy csekket az apehtől, hogy fizessenek be 50 fillér hátralékot. Megkérdezett a dologról valami megyei osztályvezetőt, az is csak röhögött meg a vállát vonogatta, de mondta, hogy azért fizessék be :)

2013.01.05. 14:44:28

A Telenornál nem lehet elektronikusan befizetni 1000 Ft alatti összeget, és nem is érdekli őket, ha nem teszed (csak ha összejön, akkor tedd meg egyben).

pcmci 2013.01.05. 14:48:11

@Mária: pl. több évre visszamenőlegesen őrizgetni a befizetést igazoló bizonylatokat még ma is könnyebb, átláthatóbb és bizto(nságo)sabb papíron, mint elektronikusan.

mcc 2013.01.05. 14:49:02

Nem látszik a szakértelem sem a posztból, sem kommentekből. Én se értek pl. a számviteli törvényhez, lehet, hogy az előírja? Persze akkor is hülyeség, csak nem mindegy, kié. Vagy mindegy.

Mária 2013.01.05. 15:01:02

@pcmci:

Szerintem a telenoros elektronikus fiókodban is őrizgetheted, de le is mentheted, ha azt akarod, vagy átrakhatod pl. a Google-tárhelyedre, ha a gépedben vagy a szolgáltatódban nem bízol.

2013.01.05. 15:01:41

@pcmci: Több évre visszamenőlegesen könnyebb, átláthatóbb és biztonságosabb megőrizni egy papírfecnit, mint ugyanennyi digitálisan aláírt fájlt, amiből annyi ("eredeti") másolatot csinálsz, amennyit akarsz? Aha..

2013.01.05. 15:02:55

@mcc: A törvény előírja, hogy legyen, azért van az 0,69 Ft-tól számla.

Ha meg nem küldene számlát a szolgáltató az lenne baj.

NYJetsTD 2013.01.05. 15:23:18

Ne fizesd be, várj egy évet, rácsesznek pár százaléknyi büntetést, 4,96 Ft-nál pedig elegánsan kigurítasz egy ötöst a postán... problem?

nem várt fordulat 2013.01.05. 15:27:54

@pcmci: de ugye ez csak irónia volt?

azbest 2013.01.05. 15:30:38

Jobb befizetni, vagy legalábbis valahogy megpróbálni befizetni. Mert ugye mi van, ha kiadják behajtó cégnek, akik az 1 forintra rátesznek még 30 ezret költségek gyanánt. Mindig lehet fokozni a hülyeséget.

unrealnoise · http://unrealnoise.blog.hu/ 2013.01.05. 15:35:18

mai világban, pláne akik blogolnak ugye... nem is értem miért nem elektronikusan fizetnek.
akár csoportos átutalási megbízás keretén belül, akár simán csak elektronikus számlavezetésre áttérve - bankkártyával.

egyszerűbb, gyorsabb, és még spórolsz is vele.

hiénaf1 2013.01.05. 15:41:35

@azbest: Pont ezt akartam írni. Nekem a behajtócég 8000 HUF-ért írt egy felszólító levelet.

Ami a legocsmányabb az egészben, hogy ha a szolgáltató nem szolgáltat, akkor én nem küldhetek rájuk behajtókat, hogy adják vissza a pénzemet, ellenkező esetben elárverezik a székházukat, stb...

_Molly 2013.01.05. 15:51:04

Nem értem a problémát.

Egy "jól szervezett világcégnél" (ahogy írod) minden gépesítve történik. Egy program kiszámolja a havi fogyasztási díjakat, egy gép kinyomtatja, egy másik beborítékolja. És mivel számlát MINDENKÉPPEN kell kapnod, hát el is küldik neked.

Az egész folyamat - gondolom - több tízmilliós költség a szolgáltatónak havonta. Miért fájna nekik ez az 1 db "fölösleges" kiadás.

ágica1 2013.01.05. 15:54:13

@Mária: csak!
Mert neki úgy tetszett.
És te most okosnak érzed magad?
Csalódhatsz.
:-))

fordulo_bogyo 2013.01.05. 16:00:44

A nagy viz masik oldalan elve, en mar kaptam postai levelben harom alkalommal, harom kulonbozo banktol is $0.01-rol csekket, amikor bezartam olyan bankszamlaimat, amiken 1 cent volt az egyenleg, a bankok elkuldtek postan (kb szazszoros koltseggel) az 1 centet.
Nem szamoltak fel erte semmit.

A masik bankban mosolyogtak, amikor betettem a szamlamra az 1 cebntes csekket, de betettek szo nelkul.

lilalalilalázik 2013.01.05. 16:06:24

@Mária: mert buta és hülyemagyar, aki csak pampogni tud...?

nomad · http://szkaresz.blog.hu/ 2013.01.05. 16:09:14

@_Molly: Csak egy ilyen programnak hivatalból illene rendelkeznie egy pár szűrővel, korláttal. Amelyek elérése esetén aut listákat készít, amit személyes döntéssel ellenőriznek.
Akkor Rózsi néni nem kaphatna több milliós közüzemi számlát, postai kézbesítő 7 milliós havi fizetést, stb
Régen a személyi jövedelemadó bevallás végén volt egy összeg megadva, hogy az alatt nem fizetnek vissza és nem is követelnek.
De a jó példa nem kötelező.
Üdv

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2013.01.05. 16:20:07

Nekem is küldött a Pannon 2 forintról számlát.

Felhívtam őket, hogy akkor ezzel most mit csináljak.

Azt mondták, ha nem fizetem be, kikapcsolják a telefonom.

Csekken befizetni 100 forint volt, személyesen szintén (céges előfizetés.)

Ezért el kellett utalnom.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.01.05. 16:25:54

de így fel lehet számolni a postaktg-et a kedves vásárlónak.

TH 2013.01.05. 16:52:25

@Lrdx: na azért ez érdekelne, hogy milyen törvényre gondolsz, ami kötelez bárkit 60 filléres késedelmi kamat felszámolására és kiszámlázására...

szakáll 2013.01.05. 17:25:49

@_Molly:
Abba a számlázó programba bele lehet ám tenni még egy sort, hogy pl. 100Ft. alatt ne küldjön számlát!
Ez ma már megoldható a XXI. században!
Fájni meg azért fáj a "több tízmilliós költség", mert valahol a végén én is fizetni fogom a "világcég" baromkodásának az árát!

fourgee 2013.01.05. 18:06:09

Az egész Telenor egy elég furcsa cég. Minden reklámjukban letegeznek, ha bemegyek az ügyfélszolgálatra és úgy köszönök hogy "Szia!", akkor meg lemagáznak (pedig elég fiatal vagyok még :)).

Most akkor vagy csak magázzanak, vagy csak tegezzenek, de találják már ki hogy mit akarnak. :)

HgGina 2013.01.05. 18:59:02

Nem csak a mobilosok elmebeteg idióták. A T-Home azért nem tudta nekem fél évig összevonni a két telefonszám számláját, mert korábban az egyik csekken 1 Ft-tal kevesebb volt a befizetendő összeg, mint az elszámolásban. Ezért nekem is küldözgettek fél évig mindig felszólító leveleket, hogy fizessem be az 1 forintot. De persze csekket nem küldtek mellé. A végén zaklatásért tettem büntető feljelentést, mire egy nap alatt meg tudták oldani a problémát. Előtte volt eset, hogy a rendkívül okos telefonos emberük azt javasolta, egy T-pontban fizessem be a hátralék 1 Forintot.

HgGina 2013.01.05. 19:08:16

@Mária: az elektronikus számlázás jó dolog... lenne. Ha az adott számlakibocsátó cég az elektronikus bizonylaton feltüntetné az egyébként kötelező hitelesítő aláírást. Ami persze egy halom cégnél nincs meg, ettől aztán a számla kb egy klozetpapírral azonos hitelességű.
Ráadásul mit csináljon egy cég? Az elektronikust megkapja, de azért nyomtassa ki, mert a papír az baromira kell a NAV-nak, és mellé kötelező megőrizni az elektronikus állományt is. Ha pedig esetleg a vinyo megdöglik, mert ez persze megesik néha, akkor az elektronikus állományt kérje le újra. Ez ugye egyszerű dolog mondjuk 9 év alatt 30-40 beszállítótól havi 1-2 alkalommal. Tehát +1 embert alkalmazni, aki majd ezeket újra lekéri 1 év alatt.
Ez az adóhivatali rendszer az összes számlázásos szabályával egyetemben egy nagy rakás idióta fostalicska.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2013.01.05. 19:25:09

@Mária: "Álljon át a kedves posztoló az elektronikus számlázásra"

tehát az elektronikus számlázás megszünteti az idiotizmust. értem.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2013.01.05. 19:25:45

@_Molly: "Nem értem a problémát."

nem lep meg.

Mária 2013.01.05. 19:28:59

@magyaridióta:

Az idiotizmust nem szünteti meg, de a papír pazarlását és az egyéb költségeket igen.

Macropus Rufus 2013.01.05. 19:46:25

tudtommal nem is állíthatott volna ki számlát 1Ft-ról ui. kerekítés van. 1Ft -> nullára. Milyen programot használak ezek a majmok ottan???

Számlát dobd a picsába ui. törvény értelmében nincs 1Ft-ra fégződő ár! Csak 0-ra vagy 5-re végződhet minden a kerekítések miatt.

CsaKaDuma 2013.01.05. 20:11:27

@HgGina: Egy cégnél illik biztonsági másolatot készíteni viszonylag sűrűn (leginkább azonnal, RAID segítségével..). De ha valami csoda és balfékség folytán mégis bekövetkezne az adatvesztés, el lehet kérni egyben az összes számlát, nem nagy ügy.

Szóval elektronikus számla + csoportos beszedés rulez. Mióta így vagyok minden szolgáltatónál, semmi kínom nem volt, gyakorlatilag hónapokig, évekig nem beszélünk egymással.

CsaKaDuma 2013.01.05. 20:12:37

@Macropus Rufus: Ez nem így van, elektronikus fizetésnél pl nincs kerekítés!

esef 2013.01.05. 21:04:44

@Kiszámoló:
nekem évekkel ezelőtt 3 és 17 Ft túlfizetésem volt (máig nem tudom hogyan) amit nem akartak a következő számlán jóváírni. írtam kérvényt, hogy utalják vissza. persze két külön ügyfélszámon, így két utalás volt részükről :)

Mitzimackó 2013.01.05. 21:05:07

legalább 10 éve nem adtam föl sárga csekket, minden elektronikusan megy. e-bankról mindent lehet utalni, legalábbis k&h és otp-nél, mert nekünk az van. és nem kell csoportos beszedés, nincs biankó megbízás, mert akkor annyit emel le, amennyit akar, ha meg limitálod, akkor ha az összeg túllépi 1 forinttal is, már nem működik, és ketyeg a bírság meg kamat.

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2013.01.05. 21:07:38

Jó, azért azt tegyük hozzá, hogy a számlák 99,99999%-a meg rendben van.

Valamelyik állami "cég", tán az OEP? azt csinálta, hgoy a számlázó rendszerbe beállítottak egy min. 100 ft limitet, hogy az ez alatti tartozásokat ne küldjék ki. Mert akkor már a levelezés többe kerül, mint amennyi a befizetnivaló.

Ezt ajánlanám a Telenor figyelmébe is.

zbzbzb 2013.01.05. 21:08:41

@Mária: mert a posztoló nem hülye. mert a posztolónak lehet, hogy bizonylatmegőrzési kötelezettsége van. mert a posztoló lehet, hogy járt már úgy, mint sok más ember ebben az országban, hogy jogtalan tartozásokat követeltek rajta 10+ év távlatából.
és egyébként is nem arról szól a poszt, hogy a poszt toló hülye, hanem arról, hogy ez egy világcég, elvileg jól szervezettnek kéne lennie...
gyakorlatilag meg őrizetlen birkák gyülekezete.

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2013.01.05. 21:09:29

@Mitzimackó: Csoportos beszedésnél is megadhatsz egy limitet, hogy az feletti összeg már ne menjen át. Nálam így van pölö. Hogy ne szedjenek le tévedésből háromszor annyit.

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2013.01.05. 21:10:37

@zbzbzb: "ez egy világcég, elvileg jól szervezettnek kéne lennie" - aki ilyet ír, az még nem dolgozott multinál :-)

Minden cég a szükséges minimumot teszi bele az IT-be. Szar, átláthatatlan, de működik? Akkor nem fejlesztjük tovább...

zbzbzb 2013.01.05. 21:10:40

@peetmaster: 6 év múlva lesz. majd próbáld bebizonyítani, hogy neked van igazad, papír nélkül. elárulom, egyik bíróság sem fogja elfogadni az elektronikus számláidat bizonyítékként. akkor majd fizetsz, egyben.

zbzbzb 2013.01.05. 21:16:17

@fovarosi.blog.hu: khmmm... kicsit gyorsan ítélsz :)

Lesből Támadó Szárítókötél 2013.01.05. 21:50:44

@HgGina:

Az "elektronikus számla" értelemszerűen az elektronikusan aláírt számlát jelenti. Aki meg olyan hülye, hogy befogad egy aláírás nélküli számlát, az magára vessen. Emlékeim szerint amúgy a Telenor számlái elektronikusan aláírtak.

Lesből Támadó Szárítókötél 2013.01.05. 21:52:17

@magyaridióta:

Nem, de a költségeit a töredékére csökkenti, márpedig neked ez volt a bajod a posztban.

Lesből Támadó Szárítókötél 2013.01.05. 21:53:41

@zbzbzb:

Khm, bizonylatmegőrzési kötelezettség elektronikusan is teljesíthető, lásd 114/2007 GKM rendelet.

ubu1 2013.01.05. 22:20:32

Pannonéknak az elmúlt fél évben igencsak meggyűlt a bajuk a számlázással. A rendszer cseréje miatt először hónapokig nem jöttek számlák, utána is csak akadozva. Képzeljük el, hogy mindez mekkora zűröket és mekkora kiesést okozott nekik! Talán mostanában érik utol magukat. Nem csoda, hogy ilyen körülmények között előfordulnak furcsa dolgok. De kevés olyan szolgáltató van, ahol mindezt meg lehet értelmesen beszélni és lehet rendezni. Igen, kell egy kis utánajárás, de még mindig jobb így, mint egy "nem akarom" szolgáltatóval hadakozni.

Csomorkány 2013.01.05. 22:31:47

@Lesből Támadó Szárítókötél: A posztolónak az a baja, hogy a cég kiállított egy számlát 1 Ft-ról. Ha villanyos számlája van, akkor esetleg elhiszem, hogy a cég oldalán ezzel senki nem foglalkozik, csak egy szoftver, de a júzer oldalán akkor is emberi időt rabol a dolog. Ha meg csoportos beszedési, annak van egy jutaléka, és máris ott vagyunk az 50X-es költségnél.

Másrészt a cégnek joga van leírni tartozásokat, ilyen nagyságrendben kötelessége is volna, ha nem teszi, akkor mindenképpen a fogyasztói frusztrálja.

Most kellett a Telenornak ez a poszt?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2013.01.05. 22:53:24

@passziv: "elmész a postára, feladod az 1 forintot (kerekítés után 0 forint) és már rendben is vagy"

És nekem mindez kerülne 2x350 Ft-nyi villamosjegybe, mivel a legközelebbi posta másfél kilométerre van :) Hát kösz...

Egyáltalán hogyan várhatja el egy cég az ügyfelétől 2013-ban, hogy postára járkáljon? Mi az, hogy az új csekkeken nem lesz bankszámlaszám, nehogy bármilyen, a XXI. században elfogadható módon ki lehessen fizetni?

Shopping 2013.01.05. 22:56:14

Hívtam a Vodafone t hogy átmennék hozzájuk.
Gondoltam örülnek egy új ügyfélnek 2 évre havi 16,000-es csomaggal.

Annyit kértem, hogy egy bizonyos készüléket annyiért adjanak, mint a Tmobile
(azonos összegű dijcsomagért).

Azt hiszem nem túl bonyolult sztori.

3 levelet váltottam velük, mire kiderült hogy idióták.
nem sikerült nekik ezt a hatalmas feladatot megugrani.
Maradtam Tmobile os...

ubu1 2013.01.05. 23:00:30

@passziv: Én is kíváncsi lennék, hogy ez a kerekítés a gyakorlatban működik-e. Én Auchanban akartam egyszer kipróbálni: Bizonyos zöldségekből ki lehet mérni 1 vagy 2 forint értékű csomagot. De nem vitt rá a lélek, hogy szívassam a pénztárost, pedig néha ők is megérdemelnék.

@pcmci: Ez igencsak IT infrastruktúra kérdése. Normális esetben sokkal biztonságosabb az elektronikus archiválás. A papírból csak egy van, ami el tud ázni árvízben, el tud égni tűzben... Hogy egyesek nem veszik komolyan az IT beruházásokat, az más kérdés. A papír egyetlen vélt előnye, hogy kézbe lehet fogni.

@azbest: Ez általában igaz; Einstein óta tudjuk, hogy az emberi hülyeségnek nincs felső korlátja. De szerencsére ennél a cégnél az átlagnál értelmesebb emberek dolgoznak, így a gyakorlatban ettől nem félnék.

@fourgee: Hát, ez ilyen skandináv hülyeség. Ugyanezt tapasztalhatod az Ikeában is. Szerintem ez legyen a legnagyobb baj. Különben is, én személyes ügyintézéskor igyekszem egy normálisabban kinéző fiatal csajt keresni. Azt meg már nehogy magázni kelljen... :-)

@Macropus Rufus: Ez nem igaz. Az 5 Ft-os kerekítést a készpénz átadásakor kell alkalmazni. A számla bármilyen (nem kerekített) összegről szólhat és elektronikus fizetéskor sem kell 5 Ft-ra kerekíteni.

@fovarosi.blog.hu: Ez jó ötlet lenne, az APEH (NAV) is évek óta alkalmazza. Kérdés, hogy a számviteli törvény megengedi-e cégeknek is ezt a "számlázom, de nem fizettetem ki / nem adom vissza" dolgot. Az APEH/OEP törvényi szempontból nyilván más megítélés alá esik. Persze a kis tartozásokra még mindig ott a lehetőség, hogy kedvezményként írják le azokat. A kis túlfizetések hasonló indokkal való vissza nem térítésére viszont sajnos az idióta fogyasztóvédők nagyon gyorsan ráugranának.

ubu1 2013.01.05. 23:18:13

@fovarosi.blog.hu: Szerencsére az sem igaz mindig, hogy az IT kiadásokat minimalizálják. Ha így lenne, nem lenne munkám. Pedig van. Én olyan rendszerekkel foglalkozom, amik megléte Magyarországon csak bankoknál (PSZÁF előírás) és amerikai tőzsdén jelenlévő cégeknél (SOX elvárás) kötelező. Mégis nagyobb az ügyfélkör.

@Gery Greyhound / project eleven: Nem várják el a postára járást. Ott van a számlaszámuk a jobb felső sarokban. Nézd meg a képet alaposabban. :-) A számlázási azonosítót (amire hivatkozni kell átutaláskor) pedig csak kitakarta a képről a posztoló, az is ott van egyébként.

Az meg, hogy az ún. fehér csekkeken nem lesz számlaszám, nem a szolgáltatók hibája. Így próbálja a magyar posta röghöz kötni az embereket, mert félti a saját liberalizáció utáni piaci pozícióját. De ettől még a számlákon lehet (és nyilván lesz is) számlaszám, a fizetést el lehet majd intézni átutalással a jövőben is. A nehezítés csak annyi lesz, hogy a netbankok sárga csekkes befizetés menüpontját nem lehet majd ilyenkor használni, hanem egy picit gondolkodni kell.

@Shopping: Aki a vodával szóba áll, sikeres ember nem lehet. De látom, szerencsére még idejében rájöttél, hogy nem érdemes velük kezdeni.

ubu1 2013.01.05. 23:43:07

Ja, a poszt utolsó bekezdésével kapcsolatban: Tekintettel a számlázási rendszer körül felmerült zűrökre (amit előbb írtam), Pannonék ígéretet tettek, hogy a nagy nehezen, sok hónap késéssel kiállított számlákon megjelölt fizetési határidőn túl további egy hónap türelmi időt fognak adni a befizetésre. Bár a konkrét dátumok ki vannak takarva, az évszámok alapján esélyes, hogy ilyesmi ügyről lehet szó. Úgyhogy ha tényleg nem jogos a késedelmi kamat (bármennyiről is van szó), akkor meg kell reklamálni. Saját tapasztalataim alapján nem valószínű, hogy sokat rugóznának a témán, csak kerüljön végre az ügy egy emberhez.

Mercel 2013.01.06. 00:29:28

Ja pannon izé telenor..?
Nem lep meg az idiotizmusuk, ezeknél akkor se lennék mèg egyszer ügyfél ha ők lennének az egyetlen szolgáltató.
Havonta buknak egy rakás ügyfelet a baromságaik miatt.

"Frigyes"
süti beállítások módosítása