Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Nepperem

2013.05.22. 19:24 magyaridióta

Az én nepperem egy olyan srác, aki
minden bizniszt megbugáz,
hízeleg vagy fenyeget,
és lefizet pár egyedet
a nepperem.
Ő az én nepperem.

Az én nepperem egy olyan srác, aki
mindenkivel paroláz,
megveszi az eladót,
és átadja a leadót
a nepperem.
Ő az én nepperem.

Mert nekem nincs most más
emberem, csak a nepperem.
Mások úgy hívják,
hogy a strómenem, de ő a nepperem.
És nyolc koncessziót nyertünk
a tenderen, trafiktenderen,
mert jól fekszik
Vásárhelyen, Vásárhelyen
ez az arc.

Az én nepperem egy olyan srác, aki
minden infót kikukáz,
és megtudja a titkokat,
hogy ki kivel dug fű alatt -
a nepperem.
Ő az én nepperem.

Az én nepperem egy olyan srác, aki

ha nem muszáj, nem pofáz,
mert jól tudja, hogy megverem,

ha elcseszi az életem

a nepperem.
Ő az én nepperem.


Mert nekem nincs most más

emberem, csak a nepperem.
Mások úgy hívják,
hogy a strómenem, de ő a nepperem.
És nyolc koncessziót nyertünk
a tenderen, trafiktenderen,
mert jól fekszik

Vásárhelyen, Vásárhelyen

ez az arc.

Szólj hozzá!

Címkék: polifika vicceskedés müvvészet

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr885313305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása