Megfejtés és kommentár a hajtás után.
Igen, aki észrevette, hogy e helyszíni szolgáltatás hirdetésében éppen pont a helyszín, azaz a cím nem szerepel, az ügyes és jól tippelt. (Külön említést érdemel a szórólap hátuljára, remek minőségben nyomdázott "pótlás"!)
Én magam nem becsülöm sokra a marketinget, éppen ezért sem gondolom, hogy egy egyszerű szórólap megszerkesztéséhez marketinges képzettségre van szükség. Ugyanakkor az országban számtalan helyen és ilyen apróságokban is előtör a "magyar gagyi", ami mögött nyilvánvalóan spórolás, az "ezt én is meg tudom csinálni" magabiztossága, adott esetben a "van egy unokahúgom, most végzett el egy számítógépes grafikus tanfolyamot, majd ő megcsinálja" rokonizmus-háverizmus húzódik meg.
Egyébként e helyről is sok sikert kívánok az Oxydental vezetőinek és csapatának, valamint javaslom, hogy a szórólapjuk helyett inkább bulvár hetilapokat tegyenek ki a várójukban. Ugyanis azokban a sok szöveg helyett a képek dominálnak.