Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Dönts felelősen: szavazz érvénytelenül! – 2.

2014.02.11. 19:51 magyaridióta

viacolor_f.jpg

7 komment

Címkék: vote képtelen

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr525809965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

istike612 2014.02.12. 08:12:35

A NAGYORRÚT kéne lekövezni

lesly &jerry 2014.02.12. 10:51:20

@istike612: Ki az a nagyóru? Csak nem a Gyurcsány?

harmincas 2014.02.12. 12:12:25

Na ha már három cikk erről, akkor három komment: szavazz a kisebbik rossz pártra. Végre vállalj felelősséget a nyavalygás helyett.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.02.12. 14:55:07

@harmincas: nincs kisebbik rossz. csak több ugyanolyan rossz van.

Neked ugatok nem a házat őrzöm 2014.02.12. 16:56:00

Kedves Posztiró: én még emlékszem arra az időkre amikor nem szavazni még nem volt olyan vicces, nem elmenni, esetleg érvénytelen bedobni.
Mindaddig amíg amíg szabad választások vannak, élni kell ezzel a joggal.
Én az életem első 4 szavazását kihagytam, mert még ezzel a két tolvonással sem akartam azt a rendszer legitimizálni, de szerencsére már nem így van. Volt amikor utólag megbántam a döntésem, de hát a házasságát is felbontja az ember, a rossz döntés is az enyém, vállalom a felelősséget.
Ez a választék, most ebből lehet választani. Vagy ha mégis úgy dönt, hogy nem, akkor a következő 4 évet töltse el kussba, hiszem amikor érdemben kérdezték, baszott hozzá szólni.
Az ilyen emberekről az a vicc jut eszembe: elmegy a bolond az orvoshoz: doktorúr olyan bizonytalan vagyok, vagy talán nem?

Untermensch4 2014.03.15. 12:31:19

@Neked ugatok nem a házat őrzöm: olvasta ön "a kormány nem nyugszik közmegegyezésen" című írást?
süti beállítások módosítása