Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Dönts felelősen: szavazz érvénytelenül! – 5.

2014.02.14. 11:57 magyaridióta

acsarkodas_helyett_s.jpg

8 komment

Címkék: vote képtelen

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr565814188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szúrófény 2014.02.16. 09:40:58

Nagyok a lehetőségek!
b) Baloldali ellenforradalom az, amelyik azzal buktatja meg a forradalmat, hogy azt a szélsőséges elemekre támaszkodva túlhajszolja azzal, hogy a társadalom számára megemészthetetlen rendszert vezet be. Másként megfogalmazva: a baloldali ellenforradalom a forradalom túlhajszolása.
c) A jobboldali ellenforradalom a forradalom visszafordítása. Az idejét múlt rendszer híveire és a baloldali ellenforradalom okozta kiábrándulásra támaszkodva, a társadalmi viszonyok korábbinál is elmaradtabb restaurációját hajtja végre.
Kopátsy Sándor

stone pit(er) 2014.02.21. 10:39:33

Én elmegyek szavazni. Csak akkor nem tenném, ha biztos lennék abba, hogy a részvétel alacsony lesz, de ez nem valószínű. Az pedig azért lenne fontos, mert a többség kifejezné vele sommás ítéletét.
Ja, a völgyhíd nem sík terepre épült. Az anyósom Balatonföldváron lakott egy ideig. Ez biztos nem a legolcsóbb megoldás volt, de amiket felkaptak helyette, azok mind röhejesebbek voltak. Még a Wikipedián is feltűnik egy mérnők neve aki állítólag azt mondta, hogy Balatonföldváron átvezetni 10x olcsóbb lett volna. Tehát nem 3,5 milliárd, hanem 350 millió egy kilométer autópálya. Ühm. Milyen mérnők? Ruhaipari?

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2014.02.21. 11:28:22

@stone pit(er): ó, hát persze, fölmerült mindenféle látszatindok, de a fő ok az volt, hogy a kedves építőknek nem volt még viaduktépítési referenciájuk. és hát ki tiltakozott volna, hogy többe kerül, ha többnek nominálisan több ugyanaz a százaléka?

stone pit(er) 2014.02.21. 12:03:06

Én azt mondom, hogy a Völgyhíd ellen lehet érvelni. Teljesen elfogadható, hogy néhány kilométerrel hosszabb vonalért cserébe kevesebb műtárgy kellett volna és a 10 milliárd körüli spórolás is nagy pénz. Ez rendben van. Az is feltételezem, hogy a pártkasszát és valószínűleg magánzsebeket is kitömte a beruházás. De az előbbit az utóbbival indokolni, teljesen felesleges. Lopni bármilyen nyomvonal költségéből lehet. Mendemondák meg erősen tartják magukat. Tessék a józan paraszti logikára hagyatkozni! A Hídépítőnek vajon tényleg szüksége volt még további referenciára? Hol épült még ilyen viadukt? Kisebb viaduktok már nem is számítanak referenciának? Akkor ez egyik médiumban megjelent, hogy öt kilométerrel délebre építve, fele ekkora és negyed ilyen magas viadukt kellet volna, meg egy több száz méteres alagút. És hogy az mennyivel olcsóbb! Az alagút? Biztonságtechnikailag, az alagút nagyon magas költséggel üzemeltethető. Szellőzés, tűzvédelem, világítás, stb.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2014.02.21. 12:38:04

@stone pit(er): "Tessék a józan paraszti logikára hagyatkozni!"

azt tettem.

alte trottel 2014.02.24. 01:38:38

@magyaridióta:
Szakmai kérdésben fasság a "józan paraszti ész".

Untermensch4 2014.03.15. 12:44:50

@alte trottel: mondjuk útépítés-ügyben az utolsó "józan paraszti ész" torgyán beszólása volt hogy ha drága az autópálya építsenek négysávos autóutakat. ha van önnek építőiparban rálátással bíró ismerőse, kérdezze meg hogy mennyi % a korrupció egy bárminek az építésénél...
süti beállítások módosítása