Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Levelesláda, lájf!

2014.03.26. 19:14 magyaridióta

leveleslada_s.jpg

2 komment

Címkék: képtelen feliratozás nemnegatív

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr915880238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szúrófény 2014.04.03. 06:23:05

Párt házalók kíméljenek! Írtam ki annak idején kopogtató cédula gyűjtőknek! Mért nem adom? Ha megvan igazolni tudom, egy országrontók se támogattam! Most igazoláskérésen gondolkodom, nem szavaztam, egyet se támogattam, lopó helyzetbe nem hoztam!
süti beállítások módosítása