Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Mehr licht!

2010.02.01. 09:24 idelle

Már volt szerencsém írni a témakörről, ám az időjárás alakulása újabb apropót ad rá.

Az autóvezetők nagy része némiképp a kettes számrendszerben él, amelyben nem sok lehetőség adatik a kombinációra: igen vagy nem. Ha óra szerint este van - kell lámpa, ha óra szerint nappal van - nem kell lámpa. (Más kérdés, hogy néhányukat az óra sem zavarja.)

Ahogy a hivatkozott posztban is megidéztem már: a legfontosabb, hogy a látás és útviszonyoknak megfelelően közlekedjen az ember fia. És lánya.

Az elmúlt napokban az egész országban tekintélyes mennyiségű hó hullott, és a hófellegeknek köszönhetően nappal is szürkületi fényviszonyok voltak a jellemzőek. Ahogy a képeken is látható, ez jó néhány kollégát nem zavart, az első két kép külön pikantériája, hogy mindezt szürke autóval sikerült produkálniuk a sofőröknek.

Ha előveszem buddhista énemet és vele együtt türelmemet, akkor azt mondhatnám, hogy a nappali lámpa nem kapcsolás még hagyján, de a hétvégén nem egyszer tapasztaltam este is, hogy emberek fényszóró nélkül indultak útnak, és az még a jobbik eset volt, ha indulás előtt a lámpáról letakarították a havat.

A múlt héten külföldön volt dolgom, a reptérre taxival mentem. Útközben jó pár közlekedési témát megvitattunk a taxissal, ő mondta, hogy már régóta nem villant vagy villog a lámpát nem használókra, egyszerűen felnyomja a reflektort, azt nem lehet félreérteni. Nos, átvettem én is ezt a szokást, és az eredményeket látva mondhatom, beigazolódott rutinos emberünk  tanácsa.

A kollégák mint a kisangyal kapcsoltak (3-15 mp alatt), és immáron a közlekedési szabályoknak megfelelően haladhattak tovább.

Talán megértették, hogy az életükről van szó.

1 komment

Címkék: tanfolyás megyamagyar seggfejmagyar mostanábanolyanfeledékenyvagyok magictorch efp762 ipy196

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr181718810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.02.01. 10:25:12

Én is gondolkoztam már azon, hogy hogy a jó életbe nem veszik észre. Az én kocsimban (Ford Fiesta, 2003) mindaddig nem gyullad ki a műszerfalvilágítás, amíg nem kapcsolom fel legalább a helyzetjelzőt. Konkrétabban: amíg nem világítok, szart se látok odabent. Talán akik este kivilágítatlanul autóznak, olyan géppel nyomják, amiben már a gyújtás ráadása után egyből ég a műszerfalvilágítás, tehát nem tűnik fel nekik, hogy gáz van, hiszen odabent minden olyan, mint amilyennek megszokták. Nappal más a helyzet, egyértelmű hanyagság szerintem...
süti beállítások módosítása