Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

Ha nem szóltál volna

2010.04.15. 16:04 idelle

Kezdem azzal, hogy én szóltam. Igaz, nagyon (túl) későn, és az is igaz, hogy nem arra az aspektusra hívtam fel a figyelmet, amelyben végül az igazi probléma keletkezett.

De hogy valami nem stimmel, az már az igazolás kézhez vételekor nyilvánvaló volt a számomra.

A vasárnapi ebédet követő szieszta után kerekedtünk fel a párommal, hogy a XIII. kerületben kijelölt Kassák Gimnáziumban leadjuk a szavazatunkat.

16:10-kor értünk be az udvarra, ahol megdöbbenve láttuk, hogy a sportpálya körül kígyózik a sor (1. kép). Egy huszonéves lány szólította meg az érkezőket, tájékoztatva őket, hogy ha igazolással akarnak szavazni, akkor bizony be kell állniuk a sorba. A párom két perc alatt úgy döntött, hogy neki ennyi elég is a demokráciából, elindult hazafelé. Mivel azonban közben elkezdett csöpögni az eső, még egy esernyőt hozott nekem.

16:20-kor eleredt az eső. Az emberek többségénél nem volt esernyő, a legtöbbjük még csak nem is öltözködött rétegesen. Az előttem álló lány is telefonált a barátjának, hogy ha amaz végez a szavazással, hozzon már neki legalább egy pulóvert. Miért is készültünk volna fel jobban? Jövök, beszaladok, leszavazok, megyek - gondoltuk több mint ezren.

16:30 körül valakinek eszébe jutott, hogy egy ekkora épületben baromi sok hely van, ezért akár benn is ácsoroghatnánk, így tömött sorban elkezdtük feltölteni a lépcsőházat (2. kép).

16:40-kor én állok a sor végén, mindezt a legfelső, III. emeleten, a lépcsőháztól távolabb, de még a folyosó elején.

17:10-re már egy negyed emelettel lejjebb vagyok, a nép folyamatosan érkezik, lassan a folyosó is megtelik, pedig nem rövid. Közben hírt kapok arról, hogy egy elcseszett törvénymódosítás áll a szopásunk hátterében. Vajon miért van az, hogy nálunk képtelenek bármit normálisan végiggondolni és bármilyen problémát megoldani?

17:20-kor elkezdem dúdolni a Van egy ország című opuszt, az álomról eszembe jut a rémálom. Tán sosem lesz vége.

17:24-kor elérem a félemeleti lépcsőfordulót. Nem jelent semmit.

17:30 körül megjelenik az index lótifuti újságírója, mindenáron azt akarja kiszedni belőlünk, hogy véletlenül nem a Jobbikra szavazunk-e.

17:40 - a második emeleten vagyok. Se étel, se ital nincs senkinél, többen elindulnak vásárolni.

17:50-kor a kettővel előttem álló lány visszajön a bevásárlásból, és közli, hogy két szavazófülke van. Nyilván nem ez a fő probléma, de azért csodálatos adalék az egészhez.

18:02-kor a közvetlenül előttem álló lány elindul a mosdóba és elszívni egy cigit, kezeit összetéve rimánkodik, hogy ugye visszaengedem, ugye visszaengedem. Persze - biztosítom mosolyogva. Közben az egymás előtt-mögött álló vadidegenek között alkalmi barátság szövődik, jókat beszélgetünk, röhögünk. Néha nem kínunkban.

18:10-re újabb félemeletet haladunk. Közben folyamatos a mozgás, jönnek és mennek az emberek.

18:30-kor megjelenik Ókovács Szilveszter - aki anno Kovácsnak lett anyakönyvezve, de ez most a legkisebb probléma -, nyomában a HírTV kamerája. Ókovács mosolyog. Mi nem.

18:35 - már az első emeleten vagyunk.

18:45 - megjön a Duna TV.

19:05 - újabb félemeletet teszünk meg.

19:24 - a földszinten állok, el sem hiszem.

19:30-kor egy férfi elkezdi mantrázni, hogy ő tudja, hogy 21 órakor bezárják a szavazóhelyiségeket, és aki addig nem került sorra, az hiába vár.

19:40 - a választási bizottság egyik tagja ásványvizet és műanyag poharakat hoz. Engem jobban érdekelne a tanári dugipálinka-készlete, de már nincs erőm ezzel poénkodni.

19:52-kor elérem a tornaterem ajtaját. Odabent flottul és érdekes módon, az adminisztráció mennyiségéhez képest gyorsan mennek a dolgok.

20:10-kor hívom a páromat, hogy indulhat értem az autóval, mivel végeztem.

Csekély négy óra alatt sikerült leadni a szavazataimat, mindezt egy összpártilag megszavazott jogszabály-módosítás következtében.

Bármennyire is meglepő, számomra az első pillanatban - amikor még nem tudtam az egész ügy jogi és történelmi háttertét - világos volt, hogy egyszerű adminisztrációs hibáról van szó. Vagy ha úgy tetszik, egy szokásos magyar bürokratikus seggfejségről.

A korrektor szakma ismeri a szuperkorrektúra fogalmát: ez azt jelenti, hogy a szöveget a véglegesítése előtt - és többszöri korrektúrázás után - megmutatják egy olyan korrektornak, aki még nem találkozott vele. Ugyanígy elvárható lenne, hogy a jogszabályokat a végszavazás előtt megtekintse egy, a témakörben járatos szakértő. Ha így történt volna, valószínűleg észrevette volna az a valaki, hogy ez így nagyon nem lesz jó, és mondhatta volna a parlamenti vízfejeknek: gyerekek, basszátok meg, komolyan gondoljátok, hogy egy szavazókörre, ahol mondjuk eddig kilencszáz ember szavazott, ráengedtek még másfél ezret? Ez az ellenőrzés nem történt meg, így átment a jogszabály, a választáson pedig botrány alakult ki, a botrány oka pedig igen banális volt. (A helyzetet pedig súlyosbítja, hogy a probléma már évek óta ismert volt!)

Na, ehhez képest minden oldalról, de főként az idei választás nagy vesztese, az MSZP és képviselői részéről jöttek a konspirációs teóriák. Köztük Szanyi Tibortól, aki választási csalásra gyanakszik. Függetlenül attól, hogy normális, egyszerű és épeszű gondolkodás nem várható el egy politikustól, az azért bevillanhatna Szanyinak, hogy esetleg ő és pártja elkúrtak valamit az elmúlt legalább négy évben, ezért alakult így a választási eredmény. De Szanyinak még csak ez sem jutott eszébe: január elején, a Krumplis Spallerről szóló cikk kommentjeiben még bőszen dicsekedett, hogy a XIII. kerület mindig is vörös volt és az is marad.

Hát nem marad, legalábbis az ő választókerülete. És mondok még két dolgot, e kijelentés alátámasztására.

Függetlenül attól, hogy nem szavazhattam abban a választókerületben, amelyben élek - és ahol dr. Tóth József a szocialista jelölt -, egy rövid időre megfordult a fejemben, hogy csessze-bassza meg, ettől függetlenül mégis ezekre szavazok. Legfeljebb, miután kijöttem a szavazóhelyiségből, felköpök és aláállok. A négyórás sorbanállás azonban még akkor is meggyőzött volna arról, hogy ilyet épeszű ember nem tehet, ha tegyük fel, MSZP pártaktivista lennék. Mert hiába a csaknem egyhangú parlamenti szavazás, a törvények előkészítése a kormány dolga!

A másik: bár az első fordulóban nem az MSZP-re szavaztam, szintén felmerült bennem, hogy legalább a második fordulóban Szanyinak adom a voksomat. Nos, Tibiklém, ezzel a választási csalásos dumával ezt az esélyt is elkúrtad elszúrtad.

Talán nem ártott volna ismerned azt a nagy igazságot, amelyet az én apám úgy öt-hatéves koromban megtanított: ha nem szóltál volna, bölcs maradtál volna.

129 komment · 4 trackback

Címkék: bürók seggfejmagyar polifika kicsihülyefiam kénegondolkozni

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr291923561

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tibor, te kis hamis 2010.04.16. 12:15:37

Ha a két legnagyobb párt közül az egyikről megjelenik valami kínos, leleplező anyag, akkor mennyi idő telik el az ellencsapásig? Ez az utóbbi hetek játéka. A Kubatov videóra a válasz igen hamar megérkezett, vicces fénytörésbe állítva Lendvai Ildikó fel...

Trackback: Egy szavazat - egy tanulságos rövidfilm 2010.04.15. 23:09:22

Egy 18 perces videó Edit néniről, aki élete utolsó percében még hozzászólhatott nemzetünk jövőjlhez. Nagyon tanulságos magyar rövidfilm, angol felirattal.

Trackback: Netvokosolást, voksturizmus helyett! 2010.04.15. 22:16:33

Valamikor a politika egy társadalmi jelenségre igen izzadság szagú választ ad. Erre politikai oldaltól függetlenül láthatunk példákat. Egy ilyen gyöngyöző hónalj mögé bujt kezdeményezésre leltünk a Mandineren. Szanyi „voksturista” kifejezés...

Trackback: A Fidesz ötlete volt a sorban állós szavazás 2010.04.15. 22:15:42

Egy Facebookon terjedő dokumentum alapján megállapítható, hogy a fideszes  dj  politikus, Nyitrai Zsolt kezdeményezte az, hogy azon településeken, ahol több szavazókör működik csupán egy előre kijelölt szavazókörben lehessen szavazni. A kezde...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pakesz (törölt) 2010.04.16. 01:37:45

"Bármennyire is meglepő, számomra az első pillanatban - amikor még nem tudtam az egész ügy jogi és történelmi háttertét - világos volt, hogy egyszerű adminisztrációs hibáról van szó. Vagy ha úgy tetszik, egy szokásos magyar bürokratikus seggfejségről."

na latod ebben igazad volt!!!
egy hatalmas nagy seggfejseg ez az egesz, ez a szavazosdi!!!
midnenki a lakhelyen, ha meg nem tud akkor bukta...
ha annyira nem fontos neki akkor ennyi nem fontos hogy eljen a valasztojogaval, ha meg akar elni hat akkor menjen a sajat helyere

avanivi 2010.04.16. 02:15:29

ermi71
Azt írod, " ha a Tóthoz sorsolták volna őket, akkor a Tóth sziv . Ezért sem lehet csalásról beszélni"
Kérdés : Azt honnét lehet tudni, hogy nem a Tóthra szavaztak volna?

Interlock (törölt) 2010.04.16. 02:48:22

1. Ez az átszavazósdi egy nagy baromság, úgy kéne eltörölni, ahogy van. Akinek fontos az ország dolga, menjen haza ikszelni, "Több is veszett Mohácsnál" alapon. Tessék ott szavazni, ahol élünk, vagy ott lakni, ahová szavazni akarunk, hagyjuk békén mások körzeteit.
2. Rossz napon volt a szavazás, nem kötelező a vasárnap. Lett volna pénteken, országos tanítási szünettel és szabadnappal, akkor a többfelé említett csóró kollégisták is csábítóbbnak látták volna, hogy a húsvét utáni hosszú hétvégén megint hazamenjenek.
3. Mintha valahol úgy olvastam volna, hogy eredetileg Fideszes előterjesztés volt a törvénymódosítás, ha tévedek, ez a pont kilőve.
4. Minden tiszteletem azoké, akik órákat álltak ott az esőben és a hidegben; ha úgy határoznának, hogy legközelebb az OVB és az OVI balfasz vezetésének, tagjainak leváltását akarják egy békés tüntetés keretében követelni, én is megyek, pedig nem is voltam érintett.

Rigor_mortis 2010.04.16. 04:22:17

Mekkora balfasz vagy! A barátnődnek volt igaza, hogy hazament. Ja persze akkor elestél volna a juttatástól...

harcsabajuszos 2010.04.16. 05:15:04

No, érthető a blog névválasztása, mert ki másnak fordulna meg a fejében a történelmi események után hogy az mszpre gondoljon a szvazásnál?

2010.04.16. 05:47:53

Ha én ezt láttam volna, amikor elmentem szavazni, kb 3,5 másodperc alatt letudom a szavazást, egy "Hát ez meg mi a f*sz?" felkiáltással, és egy gyors hátraarc indulással. A tököm fog 4 órát sorban állni. 10 percet sem.
Nem ér annyit az egész!

De amúgy ezzel az átjelentkezem Veszprémből és szavazok a diósdi jelöltre dologgal én sem értek egyet. Egy veszprémi embernek mi köze van a diósdi jelölthöz?
Miért is nem lehet megoldani h Diósdon vki a veszprémi jelöltre voksoljon? MErt hogy technikailag nehéz megoldani? Japánból, meg Ausztráliából, meg az ördög balheréjéről technikailag könnyebb szavazni... Hát perszeeeee.

Ha vki Veszprémben van bejelentve, akkor ő bizony szavazzon is ott, ha már nagyon szavazni akar.
Semmi értelme ennek az átjelentkezésnek, oldja meg h vasnap ott legyen ahová be van jelentve.

borzzz 2010.04.16. 05:57:44

"bár az első fordulóban nem az MSZP-re szavaztam (sic!), szintén felmerült bennem, hogy legalább a második fordulóban Szanyinak adom a voksomat. Nos, Tibiklém, ezzel a választási csalásos dumával ezt az esélyt is elkúrtad elszúrtad."

Ez kissé óvodásra sikeredett. Bár még nem homokoztam veled, felmerült bennem, hogy neked adom a kislapátomat. De most már azért se. Beee:-))

nestrot10 2010.04.16. 06:26:27

"bár az első fordulóban nem az MSZP-re szavaztam (sic!), szintén felmerült bennem, hogy legalább a második fordulóban Szanyinak adom a voksomat. Nos, Tibiklém, ezzel a választási csalásos dumával ezt az esélyt is elkúrtad elszúrtad."

Hazudsz MINT MINDEN ROHADT FITYISZES!!!!

nestrot10 2010.04.16. 06:27:30

A HATALOMÉRT ÉS A SZEMÉLYI KULTUSZÉRT ÉS AZ EGYPÁRT RENDSZER kialakításáért---megölnétek a saját anyátokat rohadt Fidesz banda!

nestrot10 2010.04.16. 06:29:12

Rohadt lepénzelt voks túristák! Fidesz seggnyalók!
Rákban dögöljetek meg! nagy szenvedéssel!

Diopapa_sok 2010.04.16. 06:50:47

Nah. Ugye az világos, hogy arról is az MSZP tehet, hogy bezárták az elmegyógyintézteket és szélnek eresztették ezeket a futóbolondokat? :D

yafet 2010.04.16. 07:24:19

Eleshet Angyalföld?

Kádár forogna a sírjában, ha nem lopták volna ki....

DW73 2010.04.16. 07:36:36

Nem értem, hogy szavazhat valaki ezután a 8 év után az mszp-re.

DW73 2010.04.16. 07:37:18

@nestrot10: Az igazmondó elvtársak...

:DDD

lioliom 2010.04.16. 07:40:06

Azt azért áruld már el,milyen lelkiállapot kell ahhoz,hogy étlen,szomja,ázva,fázva sorbaállj 4 órát,hogy lead szavazatodat egy általad teljesen ismeretlen emberre,hiszen semmi kötődésed a helyhez.És tényleg miért nem mentél 2 villamos megállót a saját kerületedbe,hogy ott végezz 10 perc alatt?Ja már tudom!Olyan mintha a koleszbe lettél volna,hiszen csak a korosztályod volt ott.Olyan volt ez,mint amikor jó pár éve kibocsájtották az OTP részvényeket és csak fiatalok álltak sorba megvenni.Pénzt kaptak a fáradozásukért.

Mmok 2010.04.16. 07:52:23

@AutosVilli: Miert kene meggyozodesbol szavazni? En megforditanam, nem ertem, hogy lehet valaki a mai felhozatal mellett meggyozodeses? :o

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 08:04:08

@mzperxx: "oszt végül kire szavaztáél ? "

érvénytelenül. fasszal.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 08:04:55

@fkorbi: "miért jelentkeztél át egyáltalán Újlipótba?"

lehet, hogy félreérthető voltam: vidéken van az állandóm, és a XIII. kerületben lakom.

guga 2010.04.16. 08:05:12

szanyi a kurva anyád

1. adai anyu árny vaksz
2. adai anyu nyak vársz
3. adai anyu nyák szarv
4. adai anyu nyár vaksz
5. adai nyak suny zárva
6. adai nyák suny zavar
7. adás nyak unyi zavar
8. aduz anya árny vaksi
9. aduz anya nyak sivár
10. aduz anya nyár vaksi

11. aduz arany ivás nyak
12. aduz arany nyák vasi
13. aduz arány nyak vasi
14. aduz árny avas nyaki
15. aduz árny nyaka vasi
16. aduz árny nyaki sava
17. aduz árny nyaki vasa
18. aduz árnya nyak vasi
19. aduz avas irány nyak
20. aduz avas nyak nyári

21. aduz avas nyaki nyár
22. aduz irány nyak sava
23. aduz irány nyak vasa
24. aduz ivás nyak nyara
25. aduz nyak nyári sava
26. aduz nyak nyári vasa
27. aduz nyak varasányi
28. aduz nyák nyara vasi
29. aduz nyaka nyár vasi
30. aduz nyaka varsányi

31. aduz nyaki nyár sava
32. aduz nyaki nyár vasa
33. adva anya kiráz suny
34. adva anya kizár suny
35. adva anya nyák ruzsi
36. adva anyák anyu rizs
37. adva anyák rasz unyi
38. adva anyák szar unyi
39. adva anyányi zsaruk
40. adva anyázik rusnya

41. adva anyu arány iksz
42. adva anyu arány szik
43. adva anyu árny aszik
44. adva anyu árny szaki
45. adva anyu árnya iksz
46. adva anyu árnya szik
47. adva anyu aszik nyár
48. adva anyu irány szak
49. adva anyu kánya rizs
50. adva anyu kányi rasz

51. adva anyu kányi szar
52. adva anyu nyak szári
53. adva anyu nyak zsári
54. adva anyu nyák rizsa
55. adva anyu nyaki szár
56. adva anyu nyár szaki
57. adva anyu nyári szak
58. adva arany ázik suny
59. adva arany szák unyi
60. adva arany unyi zsák

61. adva arány nyuszika
62. adva arány szak unyi
63. adva arasz nyák unyi
64. adva áraz nyak sunyi
65. adva áraz nyaki suny
66. adva árny kasza unyi
67. adva árny nyak uzsai
68. adva árny szaka unyi
69. adva árnya nyuszika
70. adva árnya szak unyi

71. adva ázik nyara suny
72. adva kánya rasz unyi
73. adva kánya szar unyi
74. adva kanyári szunya
75. adva kasza nyár unyi
76. adva kaszárnya unyi
77. adva kurázsi nyanya
78. adva nyak nyár uzsai
79. adva nyaka szár unyi
80. adva nyakára nyuszi

81. adva nyakas zurányi
82. adva nyakaz surányi
83. adva nyár szaka unyi
84. adva nyara szák unyi
85. adva nyara unyi zsák
86. adys akna unyi zárva
87. adys aknáz anyu ivar
88. adys aknáz avar unyi
89. adys annyi áraz vaku
90. adys annyi avar ukáz

91. adys annyi ázva urak
92. adys annyi káva uraz
93. adys annyi urak váza
94. adys anya ázva runki
95. adys anya kvázi urna
96. adys anya runki váza
97. adys anya ukrán viza
98. adys anya vaku zárni
99. adys anyaian kurváz
100. adys anyák naiv uraz

101. adys anyák urna viza
102. adys anyu áraz kivan
103. adys anyu ázva rakni
104. adys anyu inak zárva
105. adys anyu inka zárva
106. adys anyu ivar kazán
107. adys anyu káni zavar
108. adys anyu kazár naiv
109. adys anyu naiv zárak
110. adys anyu naiv zárka

111. adys anyu naki zárva
112. adys anyu rakná viza
113. adys anyu rakni váza
114. adys anyu rian vázak
115. adys arany naiv ukáz
116. adys árun nyaka viza
117. adys avar kazán unyi
118. adys ázva nyaki urna
119. adys ázva rakna unyi
120. adys kánya naiv uraz

121. adys kánya urna viza
122. adys naiv nyara ukáz
123. adys naiva nyák uraz
124. adys nyaka urán viza
125. adys nyaki urna váza
126. adys rakna unyi váza
127. AIDS anyu nyak zárva
128. AIDS anyu nyák zavar
129. aisz anya durva nyák
130. aisz anya nyák udvar

131. aisz anyu árny vadak
132. aisz anyu nyák vadra
133. aisz anyu nyaka várd
134. aisz anyu nyár vadak
135. aisz nyakára nyuvad
136. akad anya unyi vársz
137. akad anyu arány visz
138. akad anyu árny viasz
139. akad anyu árnya visz
140. akad anyu nyár viasz

141. akad anyu nyárs viza
142. akad arány suny viza
143. akad árny savaz unyi
144. akad árny szava unyi
145. akad árny unyi vasaz
146. akad árnya suny viza
147. akad nyár savaz unyi
148. akad nyár szava unyi
149. akad nyár unyi vasaz
150. akadva arány nyuszi

151. akadva árnya nyuszi
152. akadva irány szunya
153. akadva nyári szunya
154. akadva szárnya unyi
155. akai nyuvad szárnya
156. akarva dányi szunya
157. akna ázva sunyi yard
158. akna sunyi váza yard
159. aknáz anyu vasi yard
160. aknáz avas unyi yard

161. aknáz sava unyi yard
162. aknáz unyi vasa yard
163. ánizs anya vaku yard
164. annyi avas ukáz yard
165. annyi sava ukáz yard
166. annyi ukáz vasa yard
167. ANSI anyu vázak yard
168. anya anyák daru visz
169. anya anyu árva diszk
170. anya anyu aszik várd

171. anya anyu diák szarv
172. anya anyu disz vakár
173. anya anyu disz várak
174. anya anyu kádi szarv
175. anya anyu kiad vársz
176. anya anyu rádi vaksz
177. anya anyu raksz vádi
178. anya anyu rizs vádak
179. anya anyu szák vidra
180. anya anyu szaki várd

181. anya anyu szid vakár
182. anya anyu szid várak
183. anya anyu vidra zsák
184. anya árad unyi vaksz
185. anya arány disz vaku
186. anya arány szid vaku
187. anya árny savak uzdi
188. anya árny szadi vaku
189. anya árny szak udvai
190. anya árny uzdi vasak

191. anya árnya disz vaku
192. anya árnya szid vaku
193. anya áruda nyak visz
194. anya ázik suny vadra
195. anya ázva kard sunyi
196. anya ázva nyak surdi
197. anya ázva rakd sunyi
198. anya dányi rasz vaku
199. anya dányi szar vaku
200. anya dara kvázi suny

nestrot10 2010.04.16. 08:05:32

@DW73: te cigó seggnyaló én jobbikos vagyok..és kicsináljuk az Orsós Orbánt

Mocoria 2010.04.16. 08:05:46

@lioliom: Úgy látom, még mindig nem érthető. Ha valaki Tóth körzetében lakik albérletben vagy kollégiumban, hiába jelentkezik át bp-i szavazásra, nem voksolhat Tóthra, mert neki Szanyit sorsolták ki. A választási törvény szerint.
Ez pont ezért hülyeség, ez a sorsolásosdi. Van ideiglenes lakcíme vagy kollégiumi igazolása - van valami kötődése a helyhez - szavazhasson abban a választókerületben. De egy másikban?!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 08:07:08

@DW73: "Nem értem, hogy szavazhat valaki ezután a 8 év után az mszp-re."

listán esetleg úgy, hogy egyébként baloldali politikai orientációjú, és nem akarja a Fidesz-banda kétharmadát.

egyéniben meg például úgy, hogy Tóth József tényleg sokat tett a kerületért, de ha ez nem lenne elég, akkor a kihívója egy két szénszünetes szociológus, a krumplis Spaller, aki egy faszkalap.

Mocoria 2010.04.16. 08:10:22

@idelle: Ezt már azért én se nagyon értem. F@szt rajzolhattál volna bármikor, a kerítésre meg a WC falára is. Ezért álltál sorba négy órát?!

Gondoljátok, hogy számon tartja bárki azt, hogy az érvénytelen szavazatok közül hány volt totál analfabéta, aki még egy keresztet se tud felismerhetően rajzolni, és hány volt az obszcén, művészkedő, gyalázkodó szöveges? Max. a szavazatszámláló bizottság látja a "művet", dobja is át gyorsan az "érvénytelen szavazat" kosárba.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 08:11:41

@Calwer: "Épp arról beszélt, hogy kb. 1000-en valódi szavazók voltak és kb. 500-an lehettek odaszervezettek."

nehéz lehetett utánanézni,hogy abban a választókörben úgy 900 ember volt EREDETILEG bejelentve. és kb. 1400-an vetették fel magukat a választás napján.

ODA LETTÜNK IRÁNYÍTVA, bakker, ezen nem tudom, mit nem lehet megérteni.

Mocoria 2010.04.16. 08:13:50

Aki ideiglenes lakcímen lakik, akár hosszú évekig egy helyen, annak mitől nincs kötődése a helyhez? Millió oka lehet annak, hogy valakinek hol van az állandó, és hol az ideiglenes lakcíme. Vagy van egy állandó lakcíme, mert az kell, hogy legyen, de gyakorlatilag sosem tartózkodik ott. Nem, nem elsősorban a hajléktalanokra gondolok.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 08:15:12

@Mocoria: "Ezért álltál sorba négy órát?!"

igen, ezért. de jól mondod, a faszt leszámítva is érvénytelenül szavaztam.
nem azt mondja mindenki,hogy a szavazás a véleménynyilvánításról szól? nekem megért négy órát várni arra, hogy kinyilváníthassam, hoyg egyik sem kell.

DocBulywood 2010.04.16. 08:16:37

@lioliom:

Néztem egy darabig a tv-ben a sorban állókat. Feltűnt, hogy nyugger alig van közöttük, csak vidám, jópofa, viccelődő fiatalok, akik 3-6 órát is képesek voltak sorban állni.

Természetesen semmilyen választási csalás nem történt - mint kiderült, 4 éve is hasonló mennyiségű massza igényelte, hogy máshol x-elhessen, akkor nem volt fennakadás.

Szerintem ezeknek fizettek azért, hogy sorban álljanak. Órákig állni az utcán étlen-szomjan, hogy egy vadidegennek biztosítsam 4 évre a biztos állását, ahol lophat és még felelősségre sem lehet vonni?!

Igaza volt Madáchnak, mint már annyiszor:
"A nép egy gyapjas állat..."

nefelejcs-chanel 2010.04.16. 08:19:46

@lioliom:
Nézd, ennak a jóembernek sikerült 16:10-re elbugdácsolnia szavazni, kb. 100 méterre, mert olyan fene kibaszott kényelmes ember, hogy egész délelőtt arra futotta neki, hogy az ebédhez felkeljen, majd még utána is sziesztázgasson. Két villamosmegálló legalább 1km, oda eljutni egy egész hétbe fájna neki. Kár, hogy nem 16óra 10percet kellett abban az iskolában rohadnia. Pfff...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 08:24:06

@nefelejcs-chanel:

1) a bukdácsolást k-val írjuk.
2) kb. két kilométer.
3) délelőtt speciel dolgoztam.
4) az ebéd utáni szieszta roppant hasznos dolog.
5) nem értem a problémádat.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.16. 08:25:49

Hehe. Ez jó ez az étlen-szomjan négy órát állni valamiért.

Bassza már meg a ló, mi abban a megterhelő egy egészséges embernek, ha 4 órán keresztül étlen-szomjan van?

Bigskorpio 2010.04.16. 08:27:16

Kicsit eltérve a vokstúrista iránytól:
1.: Nekem érthetetlen, mi késztet valakit, hogy 4 órát álljon sorba egy érvénytelen szavazat leadásáért?
2.: Érdekes tapasztalat volt: az ember belépéskor és távozáskor köszön -mert így illik-, a bizottsági tagok visszaköszönnek -mert így illik. Egy, csak egy legény volt, aki méltóságteljesen fogadta a köszönést, de nem viszonozta. Árpádsávos kitűző volt rajta, vajon melyik párt delegáltja lehetett?
3.: Kedves Idelle! Te 18 órakor mentél szavazni. Boltba sem jó záróra előtt beesni, mert megszívja az ember. Ott mondjuk a takarító üti el a bokádat a partvissal. Szavazni reggel kell, nincs tömeg és utána tied a nap. Az a gyerek aki a XI. ker.-ben 1/4 2-kor szavazott, 3/4 7-kor (18.45) ért a szavazóhelyhez. Mégis mire számított?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 08:33:00

@idelle2: 1) mint a Földön másik hétmilliárd ember, én is imádom a saját véleményemet. most az volt a véleményem, hogy egyik sem. szerintem, ha lenne egyik sem rubrika, akkor akár mésfél vagy kétszázezer "érvénytelen" szavazat is lenne.

3) 16 órakor mentem, az még talán nem olyan vad időpont!? ;-)

Kelly és a szexi dög 2010.04.16. 08:33:22

Én most tuti a CERKABLOGra szavazok!

yafet 2010.04.16. 08:34:02

@guga: Hát, én se bírom Szanyit, de Neked komolyan a bögyödben lehet :)

arconfosom 2010.04.16. 08:35:01

Kedvencem a soha le nem mondó, hányszormegmondjamnemleszgázáremelés Lendvai Ildikó, aki ahelyett hogy megköszönte volna az összes embernek, aki a demokrácia érvényesítésért képes volt egy fél napot szavazni, egyből betámadott és mozgósított, kubatovi-szavazóknak minősítette őket, arcon köpve

Ha mosta annyira "félti" a demokráciát a Fidesztől, miért nem volt boldog, hogy ennyi lelkes demokratája van az országnak?

Szánalmasak

Komolyan mondom, ezek azt hitték, az elmúlt évet egy hónap kampányolással kitörölhetik az emberek emlékezetéből?

DocBulywood 2010.04.16. 08:35:27

Azt kívánom, hogy csak a megyeszékhelyeken lehessen szavazni és Bp-n csak a Kossuth téren. Jó kis zimankós-felhőszakadásos idő kellene, vajon mennyire kitartó a tömeg?

Na balfékek, ki állna sorban?

nefelejcs-chanel 2010.04.16. 08:35:27

Azt hittem főiskolás vagy és szombat este elszívtál 1-2 spanglit, azért nem tértél magadhoz időben:), majd még az ebéd utáni sziesztára is szükséged volt, hogy a kábulatból felébredj;)
Sokkal jobb bigdácsolni mint bukdácsolni.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 08:37:42

@nefelejcs-chanel: "Azt hittem főiskolás vagy és szombat este elszívtál 1-2 spanglit, azért nem tértél magadhoz időben:)"

bárcsak! :-)

nefelejcs-chanel 2010.04.16. 08:38:00

@DocBulywood:
A nyuggerek nem tudnak aludni és reggel a kv után már rohantak is szavazni. Nem is álltak sorba 4 órát. Olyan nyuggerek akik itt élnak a lányukkal BP-en, de Piripócson van a bejelentett lakcímük.
Szerintem sok főiskolást láttál.
Ó, már megint a fősulisokat emlegetem:D

DocBulywood 2010.04.16. 08:38:03

@nefelejcs-chanel:

... és csak arra maradt ereje, hogy sorban álljon. Az asszony meg hazaszaladt, őt meg a szomszéd kezelgette 4 órán keresztül, míg a férj élt állampolgári jogával.

(Idelle2: ha viszket, pirosodik, vagy hugyozás közben fáj, keress fel egy bőrgyógyászt.)

SZDSZPistike 2010.04.16. 08:38:06

@idelle2: Azért b+, mert szerette volna kifejezni azon véleményét, hogy azok, akiket TE szeretsz, azok nem tűnnek számára vállalható egyéneknek

Mi a fenét nem lehet ezen érteni, ennyire szint alatt van az agyad, vagy még nem csúszott le a reggeli feles?

1. honnan tudod, hogy érvénytelen szavazatot adott le aki 4 órát állt sorba? Talán webkamerát szereltél a fülkébe, vén kommer?

Na, húzzál nyugger

gergo a kolyokkutya 2010.04.16. 08:40:18

nekem az egészben az tetszett hogy amikor az utolso par szaz ember leadta a szavazatot, mar tudni lehetett hogy a fidesz nagyon nyer.

annak fenyeben pedig hogy este tizenegykor meg elkuro szanyi vezetett es pont az utolso emberek szavazatai forditottak meg az eredmenyt, kulon riszpekt.

csak egy no volt a a bizottsagi ulesen aki arra utalt hogy nem a dontest valtoztathatja meg az eredemenykozles hanem azt hogy mennyi le nem adott szavazat lesz "ugyis nyert az en partom", "ugyis vesztett az en partom" felkialtassal.

ha pedig szigeti maradhat... az tokeletes lenyomata lesz a mai magyarorszagnak. csak engem idegesitett annyira hogy egesz este kente a szart ahelyett hogy elismerte volna felelosseget?

DocBulywood 2010.04.16. 08:40:41

@nefelejcs-chanel:

Ha már a főiskolások kerültek szóba, szerintem csak rágyúratták őket a beiratkozás izgalmaira, valószínűleg ott is órákig kell ácsorogni.

Gondolom büszke magára az a nyugger, amelyik szavazott, aztán megmurdelt. Ki tudja milyen szart hozott ránk, de őt ebben a szarevésben már nem vesz részt.

Ennyi birkát... :)))

DocBulywood 2010.04.16. 08:43:01

Idelle2 !!!

Nem neked ment, csak nem figyeltem a 2-t a nicked mellett. Bocs!

hairytiger 2010.04.16. 08:45:00

azoknak, akik a "szavazz ott, ahol be vagy jelentve" mondatot szajkózzák:
2 éve költöztem le pestről Keszthelyre. Bejelentett címem szüleim lakása, itt egyelőre még albérletben lakom. Namármost, rohadtul nincs közöm ahhoz a kerülethez, szavazókörhöz, lévén hogy csak a sátoros ünnepekre megyek szüleimet meglátogatni, vagy azt se, mert inkább ők jönnek hozzám. Nem ismerem a jelölteket, nem tudom a helyi viszonyokat. Ellenben Keszthelyen egyre jobban. Miért is lett volna jó, ha ott szavazok és nem itt, ahol élek?

genyamagyar 2010.04.16. 08:45:29

lófaszt szavaznál te Szanyira, hazudsz!
átjelentkeztél, így jártál!

Parajpuding 2010.04.16. 08:45:42

Szánalmas mosollyal tudom nyugtázni az ilyen gyermeteg sértettség által vezérelt gondolkodást:)))

Anyád a baráthal 2010.04.16. 08:50:04

@nestrot10: Jééé!
Azt hittem ez a gyökér szívinfarktust kap a választási eredményt megismerve. Már kezdtem sajnálni, hogy nem röhöghetek a gyermeteg írásain. :)))

Anyád a baráthal 2010.04.16. 08:54:17

@nestrot10: "én jobbikos vagyok"
Ja, statisztikailag még LI vagy MA is, hiszen Vona megmondta, az ország kétharmada az, csak nem tud róla. Mivel Vona megmondta, már tudsz róla.
A szöveged alapján primitív komcsi vagy.

Bigskorpio 2010.04.16. 08:56:58

@SZDSZPistike: Honnan tudod, hogy én kit szeretek?
Az érvénytelen szavazatot a posztoló 08:04:08-kor tett beírásából tudom.
Nem vagyok nyugger. Vén kommer sem. De te sem vagy szdszpISTIKE.

Idelle: bocs elszámoltam és téged toltalak le, meg-nem-érdemelten.

hairytiger 2010.04.16. 09:01:03

@hairytiger: az lemaradt, hogy mindettől függetlenül hibás a rendszer, de nyelje le a békát az, aki segített ennek a szerencsétlennek, hogy a pohárba kerüljön

is 2010.04.16. 09:12:37

@Calwer: @tölgyes: most nem arról beszélgetünk, hogy Szanyi hülye-e, vagy sem, hanem hogy a posztoló sikeresen arra építi a posztját, hogy őt lecsalózták. ez pedig tényszerűen nem igaz, ha jól értem.

kedves posztíró: a tények figyelmbe vétele után is azt állítod, hogy lecsalóztak, vagy inkább elnézést kérsz a posztért?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 09:16:41

@is: a posztomat arra építem, hogy egy elbaszott törvény miatt több száz embernek négy órát kellett várnia, hogy szavazhasson, ezt megtettük, erre jön egy faszkalap, és ahelyett, hogy magába nézne, hogy ő és a kedves pártja mit kúrt el az elmúlt 4-8-20-65 évben, voksturizmusról, meg választási visszaélésről kezd el hadoválni.

ezért nemhogy nem kérek elnézést a posztért, hanem ha Szanyiban lenne egy csepp tisztesség, akkor ő kérne bocsánatot. nem tőlem, mert nekem nem hiányzik, hanem azoktól, akiket választási visszaéléssel vádolt.

blacklord 2010.04.16. 09:16:41

Szanyi az egész politikai paletta egyik legundorítóbb alakja. Egy beképzelt, senkiházi seggfej. Aki az ország miniszterelnökének feleségére képes azt mondani, hogy "megellett", az egy Zuschlag-kaliberű faszkalap, semmi több. Egyáltalán nem lep meg ez a gyökérkedése ennek kapcsán sem. Mint ahogy merevítettarcú Ildikó is roppant mulatságos dolgokkal jön elő (választási csalás - bmeg, mikor több, mint 30%-ot rádvernek? Hol él ez???), vagy hogy lépjen vissza az LMP velük... Pffff. Szánalomtenger, remélem szétmarakodják magukat a következő pár évben! Hajrá LMP, a Fidesznek meg jó munkát!

pakesz (törölt) 2010.04.16. 09:25:58

@idelle: hat ugy latszik hogy ez csak egyszeru szajtepes volt akkor a reszedrol hogy a cocikra akartal szavazni...

szerintem altalanos also szint ez hogy az egyik kisgyerek nem akar valamit megtenni a masiknak es akkor keresi a kifogasokat es allandoan azt mondja hogy hat eppen megcsinaltam volna szivesen Neked de hat megint te ezt meg ezt ettted

deak.atti 2010.04.16. 09:32:53

Üdv!

Én személy szerint könnyebb helyzetben voltam, mint a vidékiek, mert Szigetszentmiklóson lakom, de a IX. kerületben van állandó címem. Átjeletkezhettem volna Miklósra szavazni, ehelyett reggeli után 8.30-kor motorra ültem, és átgurultam szavazni a IX.kerületbe. Körülbelül 5-10 percet szántam állampolgári jogaim gyakorlására, majd ismét motor, és irány haza. Amit nem értek: miért kellett sok embernek 18.50-ig húzni a dolgot? Merthogy még akkor is érkeztek szavazók a sor végére több helyen is. Oké, hogy 6-19 óra közt lehet szavazni, de nem kötelező az utolsó 10 percre halasztani. Szerintem. Ettől függetlenül tényleg sz@rul lett megszervezve ez az átjelentkezős szavazás, igenis meg kellett volna a kijelölt szavazóhelyeket (amelyek ugyebár hetekkel korábban ki lettek jelölve, mint igazolással szavazók részére kijelölt szavazókör)erősíteni plusz emberekkel, hogy ne legyen ilyen káosz. Most meg megy a másik gyanúsítgatása minden oldalról.

blacklord 2010.04.16. 09:35:46

@is: Ne haragudj, de röhejes az érvelésed. A XIII. kerület talán első fordulóban nagy-nehezen győztessé tette volna Szanyit (2. fordulóban már biztosan nem), de bármilyen átjelentkezős rendszerben amikor országosan 3-szor erősebb a Fidesz, mint az MSZP, akkor esélye se volt/lenne. Ha 5-10%-a lett volna, mert többezer Fideszes zúzta volna porrá az eredményét, akkor lenne ennek valamennyi aktualitása, de így a plusz szavaztok kb. az országos átlagnak megfelelően oszlottak el. Megszavaztak egy törvénymódosítást, ez a logikus következménye. Ezek után még a választókat elkezdeni basztatni, ez nagyon okos (és az MSZP-re maximálisan jellemző) húzás.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 09:36:55

@pakesz: "hat ugy latszik hogy ez csak egyszeru szajtepes volt akkor a reszedrol hogy a cocikra akartal szavazni..."

nem.

részletesebben: egyet kell értenem azokkal, akik azt mondták, hogy ilyen négy (nyolc) év után egyszerűen nincs semmi alapja annak, hogy bárki is a szocikra szavazzon. és hogy nem lehet - politikai értelemben - büntetlenül hagyni ezt a sok elkúrást.
igen ám, de ugyanígy elképzelhetetlennek tartottam, hogy arra a Fideszre szavazzak, amelyik - több kardinális hiábja mellett - még arra sem méltatta a választópolgárokat, hogy elmondja: ő milyen országot fog alakítani a parlamenti hatalmával.
a Jobbik számomra szóra sem érdemes, az MDF-ről tudni lehetett, hogy nem jut be, az LMP "programjában" pedig semmiféle koherencia nem volt.
mégis: ha valami rosszabb lehet a szocialista nihilnél, az a Fidesz-féle retrohorthysta-retrokádárista, tekintélyelvű egypárturalmi rendszer, aminek most elébe nézünk. ha ehhez hozzáveszem, hogy bizony az én lakhelyemen a szocialista képviselő-polgármester elég jól teszi a dolgát, akkor adódott volna, hogy a kettőből az egyik szavazat legalább a szociknál landoljon.

istenkém, ezt is elkúrták...

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.04.16. 09:38:39

A Szanyi féle voksturizmus vádja tiszta baromság. Az nyilván igaz, hogy az igazolásosok fordították meg az eredményt, de ebben valami összeesküvést sejteni elég szánalmas, különös tekintettel arra a teljesen normális jelenségre, hogy egy nagyvárosban mindig sok "ideiglenesen" ott tartózkodó lakos van.

@mzperxx: "teljesen jogos... olyan alapon átkérned magad, mert lusta vagy mondjuk 2 megállót metrózn"

A posztoló azért kérte át magát, mert vidéken van bejelentve és ténylegesen Pesten lakik. A vidék-Budapest távolság biztos nem 2 metrómegálló.

indapass90210 2010.04.16. 09:39:02

Szerintem az is idióta, aki képes órákat állni egy lejátszott választás miatt.

Komponista 2010.04.16. 09:40:01

Kedves Barátom!

Ha egy sorállás, vagy akár egy szerencsétlen nyilatkozat ekkorát képes változtatni a politikai meggyőződéseden, akkor szavazz bátran bárkire. A hülyeség is történelem formáló tényező. Majd emlékezz minderre néhány hónap múlva: hogy milyen birka módra dolgoztatok a Fidesz diktatúra létrejöttén.
Üdvözlettel:
Weisz Endre

pakesz (törölt) 2010.04.16. 09:49:01

@promontor: a szomszed keruletekbol 2-3 atjelentkezett...
azokkal mi van?
csak ugy hipotetikusan?

Joco es Bela pokereznek, Joco beemel egy ászt es megvan a 4 ász póker, de Belanak meg Rojálflösse van, ezert aznap Belanak megoldodtak az anyagi gondjai
ay osszes "nem volt csalas mert nem fordult meg az eredmeny" hitterito szerint Joco nem csalt!!!
koszike!!!

pakesz (törölt) 2010.04.16. 09:49:44

Joco beemel egy --> asztal alol a csizmabol emeli be :)

szenon 2010.04.16. 09:50:39

A hóhér állt volna 4 órát, hogy voksolhasson! Ha meglátom a sort, már hátat fordítok. Szerintem is voksoljon mindenki ott, ahol lakik! Minek voksolnak vidékről egy "Y" kerületire, akit talán nem is ismernek! Ha meg bevállalta a 4 órát, akkor ne panaszkodjon. Ő dolga.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 09:50:53

@Komponista: azért ennél bonyolultabb a dolog...

a Fidesz-diktatúráról: az elmúlt években sokan, sokszor, sok helyütt elmondták - és nem csak véres szájjal vicsorogva -, hogy milyen irányba viszi az országot a szoci-nihil-töketlenkedés, az elvetelen megalkuvás a szadesszal, a korlátlan lopás.
nem hallgattak senkire. cserébe most ezt dobta a gép.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 09:52:22

@szenon: "Szerintem is voksoljon mindenki ott, ahol lakik!"

na, erre nem volt lehetőség. de te valszeg arra gondoltál, hoyg mindenki szavazzon ott, ahol az állandója van. viszont egy csomóan nem ott laknak. tudom, legyen ott az állandója, ahol lakik.... ;-)))

elég.volt 2010.04.16. 10:03:30

Te neharagudjál, de te normális vagy??? Az első fordulóban ide ikszelek (nem az MSZP-re), a másodikban gondoltam egye fene mégiscsak az MSZP-re, ha lenne harmadik forduló akkor "csessze-bassza meg" a Jobbikra...

Ha ennyire sík hülye vagy, hogy még azt sem tudod eldönteni hová húzol, akkor tényleg tök felesleges volt kiállni a sort.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 10:11:08

@elég.volt: kétségtelen, hogy a kétkedés nehezebbé teszi az életet, mint az Örök Bizonyosságban Való Hit, de nem feltétlenül rossz dolog, hidd el!

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2010.04.16. 10:15:25

na akkor én is közlöm az én receptemet, ugyanis a XIII. kerületben, a Kassák Gimiben szavaztam, ugyanebben a körben, nem állandó lakhelyemen. És nem kellett végigállnom a sort. Hogy mi volt az oka?

Két héttel ezelőtt, amikor megkaptam az igazolásomat, megnéztem az OVI honlapját, ahol le volt írva, hogy nem csak ott lehet névjegyzékbe vetetni magam. Rájöttem, hogy fene fog emiatt ott szenvedni, ezért fogtam magam, és ELMENTEM a kerületi jegyzőhöz, ahol egy kedves hölgy, a helyi választási iroda munkatársa 5 perc alatt felvett a névjegyzékbe. Sorbanállás nélkül.

Nem azt mondom, hogy erre mindenkinek rá kellett volna jönnie, mert ez nem igaz. Hanem azt, hogy ezt a lehetőséget rendesen kellett volna terjeszteni, mert lett volna rá lehetőség. De ha már akkor nem tették meg, legalább most, a második forduló előtt olvastam volna valami ajánlást, de nem. Inkompetens barmok gyülekezete az egész, komolyan mondom.

DocBulywood 2010.04.16. 10:17:24

@elég.volt:

Legalább az asszonyának volt némi nemű nemi örömkéje, ha már az ura áll a sorban, hát az asszonkában is állt - és alternáló mozgást végzett - valaki... Hihihihi...

Az a baj az ilyen kétkedőkkel, hogy veszélyesek. Mint az egyszeri ember, aki előz egy kocsisort, de ha jönnek szembe képtelen dönteni, hogy fék, vissza a soromba valaki elé, vagy árok. Helyette rángatja a kormányt, gondolkozni nem tud... és csatttt....

Bozdurgán 2010.04.16. 10:19:03

Mondjuk Szanyi az egyik legjobb fej az MSZP-ben.
Gyakorlatilag nem értek vele egyet egyetlen pontban sem,sosem lennék képes rászavani, de az elvhűsége miatt abszolút tiszteletreméltó.
Mérsékelt Moldovához lehetne hasonlítani.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 10:23:18

@DocBulywood: remélem, eddigi életed során te már belegondoltál abba, hogy ha mindenki olyan Nagyszerű Elme lenne, mint amilyen te vagy, akkor kvázi Aromóként nem tudnál kitűnni a tömegből. úgyhogy adj hálát a sorsnak, és ne feledd el azt az ősi intelmet, hogy aki sokat osztja az eszét, annak a végén nem marad semmi. :-)

DW73 2010.04.16. 10:25:45

@nestrot10: Menj és vedd be a gyógyszered. Bár a jelek szerint nem használ.

Researcher 2010.04.16. 10:29:20

Újabb hangfelvétel: Szanyi és az átjelentkezés
kuruc.info/r/9/58259/

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.04.16. 10:36:08

@Bruzsy: Egyetértek, hogy ezt már az első forduló előtt "reklámozni" kellett volna.

Most viszont már csinálják, nyitott kapukat döngetsz: index.hu/belfold/2010/valasztas/az_ovi_felgyorsitana_az_igazolasos_szavazast/

EG0 2010.04.16. 10:38:13

Ötlet csupán: van magyarorszag.hu, oda lehet adóbevallani, akkor miért ne lehetne ott szavazni is? Aki nem tud, nem akar elmenni bejelentett lakóhelye szerint szavazni, az felmegy netre, bejelentkezik, majd titkosított csatornán leszavaz. (A regisztráció előzetesen amúgy is csak személyesen lehetséges.)

Szanyi: egyik legantipatikusabb szoci arc. Sok köztük az ostoba, de Szanyi még idegesítő is mellette. Olyan, mint mondjuk a Kövér vagy a Navrasics a Fidesznél.
Tulajdonképpen az egyetlen érvem mellette, hogy a postaládákba dobott, róla szóló lejárató szórólapok annyira övön aluliak, tisztességtelen eszközök, hogy ha ez nem is emel a Szanyin, de a felelős ellenfeleit még alá is süllyesztik.

tölgyes 2010.04.16. 10:42:37

@AutosVilli: Állítása egy feltételezés, ami Szanyi állítását erősítené..EZT IS CSAK AKKOR HA EZ NEM LETT VOLNA MÁR EGY ISMERT SZABÁLY 2007 ÓTA.. EGY OLYAN SZABÁLY, AMIT SZANYI IS MEGSZAVAZOTT!!Ez a szabály azonban évek óta létezik és mindenkire érvényes..Szanyi simán nyert volna ha az MSZP jól kormányoz, ha ő maga nem egy mocskos szájú, primitívséget mutató trágár ember.. stb.

pakesz (törölt) 2010.04.16. 10:43:42

@Researcher: mindig mondtam!!!
a valasztasi csalas benen van a rendszerben

amugy: kekcedula.blog.hu/tags/%C3%A1tjelentkez%C3%A9s
ott van mar februartol...

amugy poszt iro: lecsaloztak na es???
a vallalkozokat nem szoktak? hogy adocsalok? es a koztisztviselok hogy delelott kavezgatnak?

tölgyes 2010.04.16. 10:45:33

@is: Sajnos a posztoló érzékenysége jogos!Azért jogos mert nem választható szét a szavazók közül a csaló és nem csaló.. így a minősítés mindenkit rossz fényben tüntet fel... Ez az állítás annál is inkább hazugság, mert nem volt csalás

DocBulywood 2010.04.16. 10:46:31

@idelle:

Milyen észt kéne osztanom? Az asszonkádnak több esze volt, mint Neked, hogy otthagyta az egész szánalmas bandát a sorban állással.
Vagy Te még mindig azt hiszed, hogy április 26-tól lámpavasra húzzák a MaSzoP-os / SzaDeSz-es tolvaj bandát? Ha nem is, teljes vagyonelkobzást csinálnak függetlenül attól, hogy melyik rokonára/ismerősére íratta a vagyonát? Lófaszt.
A Jogállamodat a narancsosok is ugyan úgy megszavazták, mert ők is ugyan úgy lopni fognak, hogy lehessen takarózni azzal, jogállamban élünk - ergo: felelősségre vonás nem lesz egy bizonyos praxistól felfelé... Idealista vagy, nem baj, csak jó lenne, ha felébrednél.
Ha nem tűnt volna fel, a Fideszesek is ugyan azokban a bizottságokban voltak benne, ugyan úgy tudtak a lopásokról, mégsem tettek semmit! (Kivéve Vitézi Dávid, aki most SEHOL SINCS. Na vajon, miért?)

tölgyes 2010.04.16. 10:51:01

@DocBulywood: Sajnos az állítása nem igaz!!! Az MSZP gondosan kivette a közgyűlés hatásköréből a fővárosi cégeket és egy bizottságba utalta a jogkört, hogy ott szabadon, döntő többség birtokában a fidesznek csak elvi beleszólási lehetőséget adjon. Erről tudnia kéne, mielőtt csacsiságokat ír!

Steve 2010.04.16. 10:51:59

@ermi71: Ebben szerintem nincs igazad. Ha jól értem a szavazókört döntik el, nem a kerületet.

DocBulywood 2010.04.16. 11:03:56

@tölgyes:
"Az MSZP gondosan kivette a közgyűlés hatásköréből a fővárosi cégeket és egy bizottságba utalta a jogkört, hogy ott szabadon, döntő többség birtokában a fidesznek csak elvi beleszólási lehetőséget adjon. "

Most is azt mondom: lámpavas / teljes vagyonelkobzás attól is, akinek a nevére íratta.

Név szerint ki szavazta ezt meg? Ki volt benne? Lássuk, tiltakoztak-e a fideszesek, vagy csak elcsukló hangon nyilatkoztak a tv-ben, hogy ők szóltak.

Mondok még egy példát a fidesz bűnére: amikor az alfa buszokkal ment a kavarás EGYSZER SEM üvöltötték torkuk szakadtából, hogy miért nem a hazai buszgyártást favorizálják:

totalcar.hu/magazin/hirek/2010/04/14/itt_az_uj_ikarus_rozsdamentes_acelbol/

www.vezess.hu/zold/villanyautok_debrecenbol/23683/

www.vezess.hu/magazin/amerikai_alom_magyar_autobusz/18488/

Nekünk miért nem jó az, ami a fényesre nyalt USA-nak bőven megfelel?

Tehetném fel a további kérdéseimet, de nem fogsz rá tudni érdemben válaszolni.

Őszödi Majom 2010.04.16. 11:06:52

angyalfold.blog.hu

Szanyi átszavazásra buzdít Húsvét előtt!!!!!!!!!!

szenon 2010.04.16. 11:08:01

@tölgyes: Szerinted változni fog valami? Elárulom: Sajnos semmi! Akik eddig fehérek voltak, azok szürkék lesznek, akik feketék voltak, azok meg megint csak szürkék lesznek:)))) Minden a pénzről és hatalomról szól!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 11:15:22

@DocBulywood: én ezeket tudom. mégis: tekintettel arra, hogy a politikai pártok között nem csak politikai, hanem ELSŐSORBAN gazdasági harc dúl, a most kapott felhatalmazással a Fidesz sokkal durvább pozícióépítésbe fog majd.

ennek részeként - hiába voltak közösek a bizniszek - lesznek...khm...meglepő letartóztatások is.

illúzióim nekem sincsenek, de egy ember csak mikrobasztatást tud küldeni a politikusai felé. ilyen lehet pl. az érvénytelen szavazat, főleg, ha majd nagyobb számban csinálják az emberek.

én értem a te álláspontodat is, de éppen a mindenre szarás a legrosszabb módszer szvsz.

MÁV tulaj 2010.04.16. 11:20:54

@alsojozsa: 2010.04.16. 00:54:43
Te tényleg egy idióta vagy, ha 4 órát vársz egy szar szavazásra. Jobb lett volna tartalékolni, mikor egy év múlva húsért kell ennyit sorban állni...

Igazad lenne, ha az MSZP győzött volna, akkor valóban kondizni kellene a húsért való sorban állásra.
Így viszont nem a húsboltok előtt lesznek a sorok, hanem a börtönmenzán, ahol a sok tolvaj/lenyúlós MSZP-s tülekszik majd...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 11:28:57

@MÁV tulaj: "nem a húsboltok előtt lesznek a sorok, hanem a börtönmenzán, ahol a sok tolvaj/lenyúlós MSZP-s tülekszik majd..."

ez eddig rendben is van.

engem viszont már egyre inkább az érdekel, hogy a sok mostani bátor börtönbeküldős honpolgárnak mekkora lesz a szája 3-5-7 év múlva, amikor a Simicska-féléket kellene majd börtönbe küldeni, de már nem lesz ügyész, meg bíró, aki elítélje őket vagy legalább vádat emeljen...!?

MÁV tulaj 2010.04.16. 11:32:24

@idelle: "ha valami rosszabb lehet a szocialista nihilnél, az a Fidesz-féle retrohorthysta-retrokádárista, tekintélyelvű egypárturalmi rendszer, aminek most elébe nézünk"

Nem tudom, hogyan érted Te a nihilt, de itt sok minden volt az elmúlt években, s az nem nihil. Nem nihil, ha a forradalom 50. évfordulóján békés üneplőket és járókelőket IS összevernek, megaláznak, s nem nihil, hogy megduplázzák az államadósságot. S az sem nihil, ahogy loptak - lásd Zuhslagtól Hagyóig.
A Fidesznek pedig ad most a magyar nép egy esélyt, s ha nem él, hanem visszaél ezzel, azt irtóztatóan meg fogja bánni. Gyurcsánynál jobban nem nehéz vezetni ezt az országot, de ez most kevés lesz, NAGYON JÓL kell vezetni, hogy ne okozzanak csalódást.
Én remélem, hogy fel tudnak nőni a feladathoz, aztán majd meglátjuk.

halfi 2010.04.16. 11:55:38

Most olvastam a Mandineren, hogy egy felvétel szerint a jó Szanyi Tibi buzdította arra az aktivistáit, hogy az ismerőseiket kérjék, hogy igazoással az ő körzetében savazzanak.

mandiner.hu/cikk/20100416_szanyi_szavazokat_importalt_sajat_korzetebe

Tibi ez aztán a szopóág!

Egyedül vagy!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 12:11:20

@MÁV tulaj: "hogyan érted Te a nihilt"

a nihilt úgy értem, hogy gyáván vezették az országot, ezért semmi előre mutatót sem tettek.

"Nem nihil, ha a forradalom 50. évfordulóján békés üneplőket és járókelőket IS összevernek, megaláznak"

azért az nem úgy kezdődött, hogy a karhatalom visszaütött!
a burzsoázia megvédi önmagát, mégpedig a karhatalommal, majd meglátod, amikor a Jobbik tüntetését veri szét Orbán rendőrsége.

"s ha nem él, hanem visszaél ezzel, azt irtóztatóan meg fogja bánni."

mire a nép föleszmél, addigra nem marad más eszköze, mint a villamosborogatás, onanntól kezdve ld. az előző pont.

DocBulywood 2010.04.16. 12:18:55

@idelle:

Hajlok arra, hogy igazad van, mindenképpen kellett szavazni. De akkor sem mentem, meg ez előtt sem, meg az előtt sem. Egyszerű az ok: nem látok semmit arra tekintettel, hogy megélhetési politikusaink a zsebtömködésen kívül bármi mást tettek volna - most az autópályákkal kár jönni, mert amíg bármelyikre felhajtanál, bombakráterek között visz odáig az út.

Nem látom, hogy:
- egyszerűsítették volna a mezei állampolgár mindennapjait azzal, hogy ne kelljen a szalmaszáligénylést 45 papíron, 12 ablakon 23 pecséten 180 elbíráláson keresztül kérni

- hogy az adóellenőrzéseket ne arra használnák, hogy a bögre takonyban fikát találva büntessék az egyszer állampolgárt - a számlagyárosokat meg nem, mert annyi számlát csináltak, hogy nem tudják átnyálazni

- hogy a vámellenőrzéseket ne a Józsefvárosi piacon tegyék, hanem a határon. Máig nem értem, hogy a picsába jut el oda az áru, miért nem fogják meg a vámosok amikor belép az országba?

- hogy ne kényszerítsék csalásra, hazugságra az egyszeri vállalkozót, aki gombostű véséssel foglalkozna

- hogy az olajosokat felelősségre vonták volna - benne volt az egész Parlament a buliba, érthető, miért nem kerültek vérpadra

De hogy visszatérjünk a mai napra: Orbán Viktor azt szajkózza orrba-szájba, hogy 10 év alatt 1.000.000 munkahelyet teremtenek.

Lefordítom magyarra, mert sztm senki sem ért magyarul: mi van akkor, ha most van 2.000.000 munkahely és Ovi azt mondja, 1.000.000 munkahelyet teremt? Mi a garancia arra, hogy 3.000.000 munkahely lesz?
SEMMI. A kijelentése hazugság:

- szinte mindent Kínából hozunk be, itthon mit kéne csinálni? Lásd buszok, azt sem itthon vásároljuk...

- ha megszűnik 1.000.000 munkahely és Ovi csinál 1.000.000, akkor az előzőek fényében hány munkahely lesz? Megsúgom: 2.000.000. Ha azt mondta volna, hogy a 2millió munkahely mellé csinálunk plusz 1 milliót, hogy 3 millió munkahely legyen, nem kötnék bele.

No, nem mennék bele jobban, mert azt mondanád, szétOFFolom a topikodat.

DocBulywood 2010.04.16. 12:22:23

@tölgyes:

Jogos, mert ezt írtam:

"...ergo: felelősségre vonás nem lesz egy bizonyos praxistól felfelé... "

Így helyes:

... ergo: felelősségre vonás nem lesz egy bizonyos praxistól LEfelé...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.16. 12:23:45

@DocBulywood: én meg veled értek egyet :-), de mi a náthás p*csát tudunk csinálni?

Phxmike 2010.04.16. 12:29:59

@gande: PONTOSAN!

micsoda bolcs meglatas
tokmindegy hogy a parlament mit szavazott meg 2007-ben 3 evuk volt hogy kitalaljak hogy azt hogyan lehetne megvalositani
de nemhogy a megvalsoitason nemgondolkoztak hanem meg csak azt sem vettek szamba hogy ez a modositas milyen kovetkezmenyekkel jarhat...

es a legfelhaboritobb ebben az hogy ennek az egesz valasztasi bizottsagosdinak kurvara semmi mas dolga nincs mint 4 evente egyszer erre figyelni (tekintsunk most el nehany idokozi meg egy ep valasztastol)
de basztak erre figyelni es meg ami hab a tortan elo adasban csinaltak magukbol hulyet amikor meg azt is megszavaztak es meg is szamlaltak a sajat voksaikat!! hogy tartsanak 10 perc szuntetet avagy ne tartsanak tiz perc szuntete
na en ott kuldtem volna be egy rpg-t az ablakon.... nem lett volna kar ertuk

pakesz (törölt) 2010.04.16. 16:44:59

@DocBulywood: megvalaszolnam :)
a mai nyuggerek kihalnak aki meg el akarna menni elonyugdijba nem lesz elengedve :)
igy kb 5 evnyi embertomeg bennmarad, nem tudom mennyi pontosan de legyen a foglalkoztatottaknak a 15 % -a, na ha 10 millabol 56% -os foglalkoztatottsaggal es annak a 15% -a == 840e

a nagy resze mar megvan :)
süti beállítások módosítása