Magyaridióta

Ha az idiotizmusból energiát lehetne nyerni, nagyhatalom lennénk.

Te mondád

A közszolgálatiság vége

2011.02.16. 23:47 idelle

Jó, persze, már akkor tudtuk, hogy ez lesz, amikor Orbánék kétharmaddal megnyerték a fülkeforradalmat országgyűlési választásokat, minden más csak ennek egyenes következménye, Médiaávóstól, Szalai Annamáriástól, folytatva a köztévé pártkatonákkal történő feltöltésével, satöbbi, satöbbi.

Aztán azt is fölösleges lenne mondani, hogy a legutolsó aljasságnak is van elegáns(nak mondható) módja, persze azt is régóta tudjuk, hogy a stílus és az elegancia nem volt divat Alcsúton, sem Felcsúton, és most hadd ne nézzek utána egyenként, hogy melyik jobbos médiaseggnyaló hol született. (képinnen)

Nyilván az sem újdonság, hogy már régóta nem nézek Híradót a királyi tévén, ma is véletlenül maradtunk azon a csatornán, de talán nem is baj, mert olyat láttam, amit legutóbb gyerekkoromban, Kádár alatt, pedig Pálffy G. sem volt semmi Antall (Boross) idején.

Az természetes, hogy a hírfolyam nagy részét a ma délutáni-esti csúcshír töltötte ki, tényleg, ki hitte volna, hogy ebben az országban gyorshajtásokat lehet elintézni politikai-rendőri kapcsolatokon keresztül, hova lesz ez a világ, nem is értem, jézusmária.

Felvezetésnek viszont kétségtelenül jó a cirkusz előtt, mert ami ezután következett, az a legrohadtabb kádári időket idézte. Az alaphír az volt, hogy Gyurcsány is év/országértékelőt tart majd, hát ez tényleg érdekes, szerintem szót sem érdemel, ha én lennék a hírszerkesztő, utána beszámolnék róla három mondatban, a kiegyensúlyozott tájékoztatást követelményeinek megfelelően.

Miután D. Tóth Kriszta felvezetésében megtudhattuk, hogy Gyurcsány egy luxusszállodában tartja majd a beszédet (luxuskormány, emlékezhetünk), a helyszínről beköszönt az MTV fiatal riportere, bekapcsolva a telefonján a zenelejátszót az Internacionáléval (!), majd néhány taktus után, úgy, hogy még szólt az internaci, szenvtelen arccal közölte, hogy a terem akusztikája kiváló.

Aztán persze felemlegették és képbejátszásokkal illusztrálták is, hogy tavaly még elég volt a zuglói művelődési központ nívója. Azt is megemlítették, hogy az elmúlt évben már ment a beszéd, amikor még mindig voltak sorban állók, akik nem jutottak be, de a következő riportban már egy politológus fejtegette, hogy egy ekkora termet már rég nem tud megtölteni Gyurcsány.

Végül - miután persze megkérdezték az MSZP szervezőjét és a szálloda emberét is a helyválasztás miértjéről - még bevágták a Puch Lászlóval ("volt pártpénztárnok"-ként nevezték, de mi egymás között maradjunk annyiban, hogy ő volt az MSZP-s Simicska, ezermilliárdok útjának meghatározója és egyengetője, aki valószínűleg mostanában vásárolja meg a szabadságát) készült és az fn.hu-n közreadott interjú lényegét: ha Gyurcsány nem képes alkalmazkodni, álljon odébb.

A híradás legalább öt perces volt, és talán finom megfogalmazás, hogy koncepciózusan rakták össze. Fogalmazzunk inkább úgy, hogy a hírszerkesztés a legalja HírTV-s vagy ECHO TV-s, egyébként a kommunizmusból jól ismert, jól megkomponált, szándékos lejárató módszerrel készült.

Akár nevetségesnek is tarthatnánk, ahogy a jobboldal sleppje fölhabosítja a politikailag halott Gyurcsányt. Hívhatnánk szánalmasnak is, mert egyébként nyilvánvalóan az, filléres kurva csinovnyikok szolgálnak ki egy rendszert, harminc ezüstpénznél jóval olcsóbban. De van az egészben egy szomorú faktor is, mégpedig az, hogy tudható: a magyar lakosság többsége még mindig a közszolgálati médiából tájékozódik. És ha hozzávesszük a magyarember mentalitását, akkor ez az egész - internet ide, internet oda - egyelőre nem sok jót ígér.

Most persze elvicceskedhetnék azon, hogy nyilván nem véletlen, miért a kiegyensúlyozott tájékoztatás az egyik pont, amit a kormány Brüsszel nyomására (nyilván boldogan) kivesz az elcseszett médiatörvényből, de persze tudom,hogy a kiegyensúlyozott tájékoztatás követelménye a közmédiára nézve továbbra is kötelező. Lenne.

Lenne, ha nem tudnánk régóta, hogy visszafelé megyünk a Kádár-korba, annak minden átkával és bármilyen előnye nélkül. Ugyanakkor az is nyilvánvaló, hogy hosszabb távon éppen az internet lesz az, ami ha biztosítani nem is, de segíteni fogja, hogy az ilyen diktátorocskák ne tudjanak sokáig vigéckedni.

Úgyhogy nem fogom siratni a közszolgálatiságot, mert azt bizonyos értelemben és kevéske nagyképűséggel fogalmazva mi fogjuk végezni. És az újságírók is mi leszünk, és tudom, hogy ezerszer jobban fogjuk végezni a dolgunkat, mint ezek a hátrakötött kezű médiamunkások.

Munkára fel!

110 komment

Címkék: médiákok seggfejmagyar polifika nehazuggy nemzetveszető ellenforradalmat

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaridiot.blog.hu/api/trackback/id/tr442666564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrs. bateman 2011.02.17. 00:42:35

perverzeknek ajánlom a következő sorrendet: atv-hirtv híradó. mintha tudathasadásod lenne, de egész jól összerakhatóak belőlük a nap történései.
szépen bevárják a másik végét. bár néha már a hirtv is csuklóztatja a fideszeseket, kifejezetten szórakoztató a meglepett arcokat nézni olyankor :)

spontan · http://erdekessegek.info 2011.02.17. 09:17:26

Nagy kár, mert a bulvárhíradókat nem kedvelem, ezért jó lenne az mtv-s, de a múltkor, amikor belenéztem, ordított belőle az elfogultság sajnos.

Marad az, hogy meg kell nézni a hírtv híradót is, meg az atv-t is, és a kettőből összerakni a történéseket, ha valaki teljes képet akar kapni.

Illetve alternatívaként ott a net, de én szeretem látni is, ha valahol történt valami, nem csak olvasni.

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.17. 09:18:31

Aki a királyin híradót néz, az meg is érdemli.
Párom mániája, hogy mindegy, csak hírműsor legyen, mert különben kimarad a napi történésekből, ezért volt rá példa néhányszor, hogy kénytelen voltam belehallgatni a megújult, roppantmód kiegyensúlyozott ( :D ) hírműsorba. Szerintem ilyet te Kádárék alatt nem láthattál. Ez kb. Rákosi elvtársék színvonala.

Eugéne Tribulet 2011.02.17. 09:43:05

Én lassan egy éve kerülök minden adót. Na jó, néha, amikor a gyerekek nézik a Minimaxot, én is rápillantok a képernyőre...
És ennek semmi köze nincs a mai vezetésnek. Egy kicsit elvonatkoztatva a cikk lényegétől és témájától, engem irritál minden adó, de még az ismeretterjesztő csatornák is, mert ugyan érdekelnének, de azok is "bulvárosodnak", a műsoraik reklámja csapnivaló, idegesítő (számomra). Persze ízlések és pofonok...Elég szenny ömlik így is rám (ránk) az internetről :-)

Gera 2011.02.17. 09:45:24

Én nem a közszolgálatiságot sajnálom, hanem azt a több 10milliárdot, amit évente elkúrunk erre a szarra. Ha úgyis csak az a célja az egésznek, hogy a politikusok parádézhassanak a tvben, meg nyomathassák a hülyeségeket, ezt párszáz millából is meg lehetne oldani.

Mind1 2011.02.17. 09:46:53

Tegnap volt a másik Kedves Vezető szülinapi ünnepsége - bizosan meg lehet nézni valahol:) Van még mit tanulni, de jó úton járunk. Már csak a kényszermunka-táborokat kell kialakítani (újságírók, focisták reszkessetek)

a-kis-herceg 2011.02.17. 09:49:27

@spontan:

figy van a neten video és fotó is. ha akarod látni szíjártót háttérnek is felrakhatod a képernyődre...

igazából zavarban vagyok, mit nyithacc meg, ha CSAK betűt lácc...

Morfeusz 2011.02.17. 09:49:36

Nem tudom, hogy miről beszél a cikkíró, a Kádár-rendszerben a Híradó stílusa - hosszú éveken át néztem - egyáltalán nem volt lejárató. Volt elhallgatás, de alapvetően tényeket közöltek visszafogott stílusban.

Pl. a március 15-i tüntetésekről nem lejárató módon, hanem egy félmondatban számoltak be. Lehet kritizálni az akkori híradókat, de hazudozni nem kellene.

a-kis-herceg 2011.02.17. 09:50:00

@spontan: lehet közszolga vagy? jogtárad van csak?

Mitya Ivanov 2011.02.17. 09:54:40

@Eugéne Tribulet: vigyázz mert adóelkerülés miatt rádmegy az APEH

lone 2011.02.17. 09:57:51

ez már durva, ilyet még a hírtv-s riporterek sem sokszor engednek meg maguknak, menjenek anyjukba..
nem csoda, hogy a D. Tóth sem kér már a mocsokból..

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.02.17. 09:58:12

@Morfeusz: a fő ellenség akkoriba az "imperializmus" volt. és azzal kapcsolatban azért ment a hangulatkeltés, meg a félretájékoztatás. (igaz, nem '88-'89-ben, hanem - jóval - előbb.)

Morfeusz 2011.02.17. 10:02:23

@Morfeusz: A kádári-aczéli politika eleve kizárta, hogy konfrontatív módon nyilatkozzanak meg bármilyen kérdésben. A Híradó ezért alapvetően tényszerű, szinte családias és igen unalmas volt, talán úgy 86-87-től vittek bele egy kis színt (amikor pl. Juszt bevitte a gyerekét a stúdióba, mert nem tudta senkire hagyni). Egészen más volt akkor egy újságírók szerepfelfogása, s a magyar televíziózásban a mai médiacápák és hiénák ismeretlenek voltak.

A cikkíró szerintem sosem látott tévéhíradót 90 előtt, vagy súlyos amnéziában szenved.

Nem egészen értem, hogy a Fidesz ellen miért pont a Fidesz és elődjeinek hazugsággyárából kell érveket gyűjteni. Ezzel az idősebbek előtt teljesen lejáratod magad, még ha néhány tapasztalatlan fiatal előtt ez nagyon "cool"-nak tűnhet.

igényes 2011.02.17. 10:03:34

@lone: Orbáncban szenved a HÍR TV!

Orbáncot kaptunk!

Az orbánc olyan fertőző bőrgyulladás, amelyet leggyakrabban a Fidesz A csoportjába tartozó Kövér baktérium okoz, de kórokozó lehet a Lázár csoportjába tartozó baktérium is.

Nagyon gyakori betegség. A bőrben felületesen, a nyirokereken keresztül a bőr felszíne mentén tovaterjedő, a mélyebb szövetrétegeket nem érintő gyulladás keletkezik, magas láz és hidegrázás kíséretében.

Okok: A betegséget legtöbbször az a baktérium okozza, amely az ún. A-csoportú, KDNP családjába tartozik. A kórokozó hámsérüléseken keresztül jut be a szervezetbe.
A fertőzés behatolási kapuja a lábujjak közötti gombás fertőzés vagy egyéb okokból képződő repedés is lehet, de az arcon az orrnyílás körüli berepedések is kiindulási helyek lehetnek. A fertőzés folyamata indulhat belülről is a mandulák és a garat Rogán baktréiumflórájából vagy fülgyulladásból.
Előfordulhat műtéti seb fertőződése is, ilyenkor a beteget azonnal el kell különíteni.

Morfeusz 2011.02.17. 10:13:43

@idelle: Azon nem volt mit árnyalni, hogy amerikai gépek bombázzák Vietnamot, a CIA vezette puccs megdöntötte Allendét, az USA lerohanta Grenadát vagy hogy Franciaországban általános sztrájk van két hete stb.

A Híradó nyilvánvalóan nem volt független, de lejárató stílusról nem volt szó. A Híradó a '80-as évek közepéig vállaltan pártos volt, a szocialista állam melletti kiállása egyértelmű volt. Talán néha el is hallgatta a híreket (az amerikai imperializmus mellett természetesen a szovjetről másképp kellett beszélni, esetenként talán más jellegű is volt), de a tendenciózus lejáratás nem volt az eszköztárában. Még az újságírók függetlensége sem volt kisebb, mint ma, erre a széles memoárirodalomból, visszaemlékezésekből bárki rájöhet. Egy hülye MSZMP-titkárral szemben a Híradó szerkesztői többnyire megvédték a riportereiket, s persze vissza is fogták a túlzónak minősített kritikát. Voltak persze botrányok, kirúgások, de még az sem volt mindig egyértelmű, hogy valaki ezzel lefelé bukott. Az egész rendszer mechanizmusa más volt. Nem volt semmi sem tökéletes, de szerintem nem volt rosszabb, mint most...

Ma viszont a függetlenség álcája mögött totálisan elfogult újságírók botrány- és lejárató tudósításait nézzük minden csatornán.

Ezt a véleményt akkor is vállalom, ha nem felel meg a korszellemnek.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.02.17. 10:14:00

@Morfeusz: "A cikkíró szerintem sosem látott tévéhíradót 90 előtt"

a cikkíró 72-ben született.

Rókakígyó 2011.02.17. 10:18:20

Az mtv híradó már rég nem lényeges. Teljesen mindegy, hogy Gyurcsány évértékelőjéről mit mondanak.

Morfeusz 2011.02.17. 10:18:35

@idelle: Akkor nem nézte eleget a tévét, vagy behódol valaminek, vagy én emlékszem rosszul.

A mai lejárató technikákra a '80-as években egészen biztosan nem emlékezhetett.

Emlékszik pl. a Parabolára az MTV-n? Az nem szólt másról, mint a rendszer vadhajtásainak és ostobaságainak kifigurázásáról. Volt ebből Árkusnak komoly baja azon kívül, hogy néha leüvöltötték a fejét? Hol van ma Orbánt bíráló kabaré az MTV-n?

Biztos, hogy az a mélypont, s nem ez?

Morfeusz 2011.02.17. 10:20:56

@idelle: Akkor nem ugyanazt a Híradót néztük.

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.17. 10:21:12

@idelle: ez még nem jelent semmit. Én se vagyok sokkal régebbi évjárat, de nem sokat foglalkoztam a híradóval, pláne a politikai részével.
De nem emlékszem rá, hogy ilyen jellegű mocsok akár a tévében, akár a rádióban megjelent volna, ami manapság az ú.n. "jobbos" (valójában vérkomcsi) médiában megy.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2011.02.17. 10:23:46

"Ugyanakkor az is nyilvánvaló, hogy hosszabb távon éppen az internet lesz az, ami ha biztosítani nem is, de segíteni fogja, hogy az ilyen diktátorocskák ne tudjanak sokáig vigéckedni."

Amíg meg nem találják a módját, hogy hogyan lehet azt is az ő javukra fordítani, amíg meg nem veszik a zindexet, amíg nem kezdenek el mindenféle szerverparkokat ellenőrizgetni, befolyás alá vonni... ehh, tényleg kádárizmus van, csak szeretett vezérünknek kicsit kisebb a tájszólása.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.02.17. 10:34:35

@idelle: én meg 74-ben születtem, és nem emlékszem ilyen jellegű híradóra. Egyet kell értenem @Morfeusz-szal: tényleg nem ez volt a szint. Egyszerűen nem számoltak be arról, ami nem volt jó nekik. (Ez ma is jól megy a hírlapnál és a nemzetnél.) Ennyire nem voltak bénák, mert akkor tudták, hogy mittom, a Hofi beszerkeszti őket a műsorába, és rajtuk röhög az ország.

Ma már nincs Hofi. De van internet. Szarrá szopatjuk őket, figyeld meg! :)

DillingerEscapePlan 2011.02.17. 10:39:03

húha! bántották a gyurcsánybácsit! azonnal blogot kell írni róla! azonnal kikell tenni az indexcímlapra! lol :D

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.02.17. 10:39:04

@Morfeusz: @Atomot az indexre!: nem gondoltam, hogy végül is ez a rész lesz az, ami a leginkább vitát vált ki.
a dolog lényege az irányított hírszerkesztés, a sugalmazás, a ferdítés, ami - véleményem szerint - igenis jelen volt a szocializmus hírszolgáltatásában.
ezt persze úgy lehetne igazolni vagy cáfolni, ha átnyálaznánk néhány tucat akkori híradót, de szerintem ezt egyikünk sem akarja. :-)

szerintem maradjunk annyiban, hogy a mostani stílus jobban fáj.

kubatov_kommunista 2011.02.17. 10:39:18

"...a magyar lakosság többsége még mindig a közszolgálati médiából tájékozódik."

Csak saját környezetembe körbenézve már rég nem nézi senki az m1 (néha retek és csiga) híradót - szüleim normál nyugdíjasok, az internetet ismerik és még használják is, ugyan így nem divat testvéremnél és nálam sem.
A közszolgálati TV-nek ilyen szempontból szerintem csak egyszámjegyű évei lehetnek hátra. A fanatizmussal persze nehéz mit kezdeni, de az meg személyiség (ember) függő és nem médium (média) függő.
Szerintem Te is csak sokkot kaptál az úgy felejtett híradó miatt.
Szóval, ha híradót néznék és hallgatnám a fényes győzelmeket, miután a órákkal, napokkal korábban már ismerem a sztorit a netről - én is sokkot kapnék. Így meg csak döbbenten olvasom néha, hogy mit össze tudnak hazudni idehaza. (tudom, nem hazugság - kommunikációs fogás)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.02.17. 10:39:36

@idelle: eltűnt a kommentem. Azt akartam írni, hogy én meg 74-ben születtem, de @Morfeusz-szal értek egyet. Ennyire bénák nem mertek lenni, mert a Hofi beszerkesztette volna őket a műsorába.

Most nincs Hofi, de van internet, és igazad van: mi fogjuk szétszivatni őket.

(Bocs az esetleges ismétlésért!)

spiccpork · http://paperback.blog.hu 2011.02.17. 10:39:56

Kedves blogger!

Szerinted ebben a mondatban mennyi elegancia és stílus van: "Aztán azt is fölösleges lenne mondani, hogy a legutolsó aljasságnak is van elegáns(nak mondható) módja, persze azt is régóta tudjuk, hogy a stílus és az elegancia nem volt divat Alcsúton, sem Felcsúton, és most hadd ne nézzek utána egyenként, hogy melyik jobbos médiaseggnyaló hol született"
Mi köze van akárkinek aki Alcsúton,Felcsúton lakik ahoz, hogy Orbán lett a miniszterelnök? Vagy ahoz, hogy neked ez nem tetszik? Miért ők a bunkók?
Ez még ettől a csúsztatásoktól, hazugságoktól, képmutatástól terhelt magyar médiától is erős.
Az egyszerre szánalmas és megmosolyogtató ahogy az írás végére szabadságharcos újságíróvá változtatod magad :)
Egy ilyen mocskolódó alpári írással, még ha igazad is lenne, csak egy mocskolódó blogger troll lehetsz!!!

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.02.17. 10:40:54

haha! megvan kétszer is! blogmotor monnyonle! :)

Bocsmégeccer. Nem én voltam türelmetlen: közben jártam a vincenten is. :)

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.17. 10:42:28

@spiccpork: csak tudnám, hogy a fidesznek és a jobbiknak miért csupa ilyen agyatlan, fanatikus hívei vannak? Miért nincs köztük értelmesnek látszó ember?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.02.17. 10:43:27

@spiccpork: én két és fél évig tanultam Alcsúton, ugyanaz volt a tanítónénink ezzel a zorbánnal. Később a helyi lapban nyilatkozott is róla, és dettó ugyanazt mondta el, amit rólam ballagáskor anyáméknak... Szerintem összekevert minket! :))

Ja, mért is hoztam ezt fel: én is médiával foglalkozom, már amennyiben a blogolás média. Mégse sértődtem meg. Nem vagyok seggnyaló, azért lehet. Fura.

nemlatnemhall 2011.02.17. 10:54:50

Végre rengeteg szabad időm lett, amióta nem nézek "kiegyensúlyozattan tájékoztató" tv-adásokat. Elolvashastom a könyveimet, megnézhetem a művészfilmeket. Csak az a veszélye ennek (nem számomra!), hogy lehet, ha mások is rájönnek erre, nem lehet többé agyat mosni és építeni a buták, nem gondolkodók társadalmát.

eremita 2011.02.17. 10:56:40

1998 és 2002 között a FIDESZ szócsővé ledegradált MTV egyszer már eljátszotta ugyanezt a műsort. A hírműsorok nézhetetlenek voltak köszönhetően az akkori pártkatonáknak. Emlékszik még valaki Szabó László Zsoltra, Medveczky Károlyra, Csermely Péterre? (Most hirtelen csak ők jutottak eszembe), Miután végrehajtották párt feladatukat az MTV lezüllesztésében, mindnyájan 10 milliós végkielégítésekkel távoztak a tévétől 2002-ben.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2011.02.17. 10:56:54

@Dillinger: nem az a lényeg, hogy kit bántottak, hanem az, hogy milyen módszerekkel... olyan igazi gengszterváltás előtti irányított pártállami romantikával. Ezt kellene felfogni. Nagyjából leszarom Gyurcsányt is önmagáért. De szeretett vezérünk és a viktoriánusok médiája már tényleg gáz.

Dr Kangörény 2011.02.17. 10:58:43

Jé, valaki emlékszik még a Pálffy G. féle rettenetekre?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.02.17. 11:02:17

@spiccpork: "Szerinted ebben a mondatban mennyi elegancia és stílus van:"

abban a mondatban leginkább irónia van, és az irónia mindig elegáns. :-)

"Az egyszerre szánalmas és megmosolyogtató ahogy az írás végére szabadságharcos újságíróvá változtatod magad :)"

persze hogy az. viszont amikor majd jelentkezni lehet, hogy ki vett részt a gyűlölt Orbán-éra lebontásában, én nem leszek ott.
azok közül meg sokan, akik most elalélnak még csak a portréjától is a Nagy Embernek.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.02.17. 11:02:31

arról megnem is beszélve, hogy az 4-5%, aki fideszhíradót néz, meg is érdemli. Azzal nem esz legközelebb is kétharmaduk... :)

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.17. 11:04:26

@eremita: a háromnevű, az nem torgyánista volt?
Rémlik valami nagyfejű a kisgazdák közül...

Felmosórongy (törölt) 2011.02.17. 11:05:23

LE AZ ORBÁNREZSIMMEL!

BORSODBAN MÁR ÖSSZEVEREKEDNEK A GYEREKEK AZ ÉTELÉRT OLYAN ÉHESEK, EMIATT A FELNŐTTEK BOLTOKAT FOSZTOGATNAK MIVEL AZ ÚJ ORBÁNI RENDSZERBEN ELVESZTETTÉK A KÖZMUNKÁJUKAT, SEGÉLYÜKET...ÉS EZ CSAK A KEZDET!

2011.02.17. 11:05:46

A Kádár rendszer médiája (1db magyar TV adás volt + néhány újság))a külső "imperialista kizsákmányolás" ellen harcolt,jelszavaival önmagát,és a szocialista,kommunista tábort éltette,az egypártrendszerből fakadóan más,belső konkurenciával nem kellett számolnia,vagy lejárató kampányt folytatni ellene.
Viszont eltűrte a TV-ben,pl.Hofi kemény "megmondó" kabaréit,és az olyan filmszatíra elkészítését,mint p. A tanú,melynek témája akár napjaink tanulsága is lehet.

Minden információ egy tőről fakadt,az emberek gondolkodását,véleményét úgy formálták,ahogy akarták,a nép azt hitte jónak,amit beléje sulykoltak.

Persze léteztek "szkeptikusok",pl. az akkori disszidensek(ma külföldi munkavállalóknak hívják),a Szabad Európa rádiót hallgatók(ma külföldi hírportálokat böngészők),az 1956-ot (a tankönyvek tanításaival szemben) forradalomnak tekintők (a fülkeforradalom...)

Felmosórongy (törölt) 2011.02.17. 11:12:03

@éberség elvtársak: egyrészt 2 tv adás volt, másrészt ilyen alapon mondjuk a 30 as évek még elnyomóbb volt mert akkor tv sem volt, és lehet így folytatni.
egyszer valaki azt is mondta hogy a komcsi kádár nem engedte a netet meg az mp3-at.
kb olyan agya volt mint neked.

brazileiro 2011.02.17. 11:15:04

Te jó ég...

Nem csak durván manipulatív, de durván dilettáns is. Ezzel a kísérlettel vajon mit érzékel a néző a terem akusztikájából? 30 centire tartja a telefont a mikrofontól...

csárli hárper 2011.02.17. 11:17:14

azért ez nem semmi, ha már magyaridióta:

comment.blog.hu/2011/02/17/breaking_megszuletett_racz_alekosz

ennek a szerencsétlennek a szülei mit érdemelnek?

2011.02.17. 11:19:52

Egy párbeszéd a Tanú c.filmből (1969) :-)

Bástya= Rákosi
Virág= AVH főnök

Bástya elvtárs: Mi ez? Bástya elvtársat már meg sem akarják gyilkolni? Én már szart érek?

Újságíró: Gondoltam az előző perben is nem akartam magamat ismételni,de korrigálni fogom,Bástya elvtársat a második helyen készültek meggyilkolni,jó esz így?

Bástya elvtárs: Jó,egyébként tetszik

Virág elvtárs: Nekem is. Sok álmatlan éjszakánk fekszik benne,kerülni akartuk a sablonokat.

Bástya elvtárs: Szerénység! Ne tömjénezze magát!
Szerénység! Ha én valamit szeretek magamban, az a szerénység.

balf 2011.02.17. 11:25:37

Ez a poszt de alja volt!

Annyit kérdeznék csak: hol volt a hős "idelle" amikor itt tombolt a Gyurcsány-diktatúra? Ja, a nyugdíjasok megverése, egy ellenzéki parlamenti képviselő eszméletlenre verése, az belefér, persze. A köztévé híradóinak és egyéb műsorainak (pl Este) akkori nagyon egyértelmű elfogultsága is. Már akinek!!

Kérünk a 2003-2009-es időszakből egy hasonlóan harcos posztot a szerzőtől, és akkor azonnal bocsánatot kérünk!

Addig meg: ugyan már, kérem........

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.17. 11:29:27

@balf: már megint egy agymosott fidesz-jobbik fan...
Hol volt itt diktatúra Gyurcsányék alatt, te szánalomra méltó istenbarma?

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.17. 11:30:21

@balf: mondd te fasz! Melyik képviselőt verték eszméletlenre? Ugye nem a mártíriuszodra célzol? :DDDD

2011.02.17. 11:31:13

@Felmosórongy: Először 1 TV adás volt,(hétfőn nem volt),később vezették be a teljes adást,majd annál is később a 2 csatornát.
Másrészt itt a Kádár rendszerről volt szó,és nem a harmincas évekről,amit a te felmosórongy agyaddal nehéz lehet felfogni.

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.17. 11:31:34

Bocs, visszavonva: ez nem fidesz fan, ez egy ostoba náci.

sannya 2011.02.17. 11:33:46

jaajjjj,ejropa segiccss,csunyak bancsak a gyurcsanyi bacsit!!!!
vejmaaaarrrr!!!

kiscsillag,amikor vegletekig elfogult part,ize,napklete tombolt minden nap a kozszolgalati tvben,akkor hol tiltakoztal???
amikor(figyelj,2002es adatok!!!)az akkori kampanyban a fideszt(akkori kormanypart)pozitivan erinto hireket nem olvastak be es csak negativ formatumban jelenitettek meg oket,akkor hol tiltakoztal???
(kontroll csoport 2001-2002mediafelmeres...)
amikor 2002utan ugy zajlottak le a hiradok,hogy egy "jobboldali"ember nem jelent meg,csak a baloldal,termeszetesen tulprezentalva,akkor hol tiltakoztal???
(ugye,akkor talaltak ki,hogy 33%kormany,33%vezeto kormanypart,33%osszestobbi)
es bar ez nem kozszolgalat,de ha annyira veded a sajtoszabadsagot...
amikor gyurcsanyi elvtarsad felszolitotta az intezmenyeket a jobboldali lapok elofizetesenek felmondasara,hol tiltakoztal???

menj inkabb lopni a bakacssal meg a dopmennel,az valo nektek,nem az eszosztas...

brazileiro 2011.02.17. 11:36:49

@balf:

"Kérünk a 2003-2009-es időszakből egy hasonlóan harcos posztot a szerzőtől, és akkor azonnal bocsánatot kérünk!"

Kik kértek? A párt? Amúgy még nincs itt az ideje, hogy előríjátok, ki miről írhat/beszélhet, ha nem vetted volna észre a médiatörvény sorsát.

Ha nem tetszik, olvass Bayer Zsoltot!

Egyébként nem tudom, mi bajod van pl. a 2006 őszi MTV Híradókkal (merhogy ez a poszt az MTV Híradóról szól, ha nem tűnt volna fel), de ha van, keresd fel Pálffy István kereszténydemokrata képviselőt és kérd számon.

Feri45 2011.02.17. 11:41:03

Teljesen egyetértek! Azt persze nem értem, mi is a csodálkozás tárgya. Szeretnék mindenkit emlékeztetni az M1 szintvonalára 98-2002 között. Akinek az nem volt elég,az most élvezheti újra. Valahol azt olvastam,azok a nemzetek akik képtelenek tanulni a hibáikból,arra kárhoztatnak,hogy megismételjék,hogy újra éljék azokat.Attól tartok ezen hibák között a médiák bekebelezése,a tájékoztatás eltorzítása csak apróbb hiba. Néhány,csak emlékeztetőnek: Első és második zsidó törvény, doni katasztrófa, vérkorszak,Maort per,egypártrendszer,ÁVH,Rajk per,56-os megtorlás, Kádár rezsim. A felsorolás nem teljes körű és nem koncepciózus.Érzékeltetni szerettem volna, mi jöhet még, ha nem gondolkodunk és ha nem emelünk szót magunkért.Nincsenek jó diktátorok! Nincsen jó diktatúra! Kezdeti népszerűségük ellenére mindegyik saját nemzete vérében fullad meg! Még csak az sem számít, jobb vagy bal oldaliak voltak-e. Tehát: "Őrzők vigyázzatok a vártán"

balf 2011.02.17. 11:41:41

@brazileiro: Hű, de tombol itt a bolsevik lelkület... Ki akart itt előírni bármit is? Ne magadból indulj ki!

Ha jól tudom, véleményt még szabad mondani e hazában. Én is csak ezt tettem, erről szól a net, bármennyire is nem tetszik ez neked vagy az elvbarátaidnak.

Mocskolódni tehát máshol kellene. Szervusz.

brazileiro 2011.02.17. 11:42:40

@sannya:

Kontroll csoport, basszus, ne röhögtesd ki magad :-)

2002-ben az EBESZ választási megfigyelői elmarasztálták az MTV-t, jobboldali elfogultság miatt. Tudod, ekkor volt a Vangelis-zenés Orbán dicshimnusz kontra Medgyessy-basztatás.

De nyilván neked egy no name Fidesz-intézmény jelentése többet mond.

Felmosórongy (törölt) 2011.02.17. 11:43:36

@éberség elvtársak: én csak azt akartam mondani te nagyon gyengeelméjű hogy az hogy mennyi tv adás volt inkább technikafüggő mint rendszerfüggő.
a 60-as 70 es években nyugaton sem volt több sajátnyelvű adás a hasonló méretű országokban.
a kábeltelevizíózás meg a műholdazás elterjedésével lett ennyi csatorna.

amúgy a mai sok semmirevaló szemét csannel nem ér annyit mint az akkor 2 adó.igaz akkor az embereknek még más életük is volt nemcsak a stresszes csicskázás meg utána az agyzsibbasztó VV bámulása.

Más.

"Fiam, túléltem én már sok a mai rendszerhez hasonló aljasságot: 2. világháborút, Szálasit, Rákosit akkor túl fogom ezt az Orbán nevű gonosztevőt is" - az öreg a szomszédból.

brazileiro 2011.02.17. 11:46:10

@balf:

"Mocskolódni tehát máshol kellene"

Akkor máshol mocskolódj. Vagy, ha itt teszed, ne lepődj meg, ha visszapofáznak.

balf 2011.02.17. 11:46:34

@Atomot az indexre!: Kuncze alpári, útszéli viccelődése azon hogy R.M.-t eszméletre verték a rendőrök (miután felmutatta a képviselői igazolványát) remélem, hogy nem minta. Igen, rá gondoltam.
Most, hogy ezt tisztáztuk, mit tudsz erre mondani? Úgy is kérdezhetném: mit szólnál akkor, ha valamelyik mostani tüntetés oszlatásánál mondjuk Kiss Pétert leütnék a rendőrök?

spiccpork · http://paperback.blog.hu 2011.02.17. 11:46:58

@Atomot az indexre!: fasz
@Humperdickk: Nem vagyok alcsúti, ez, hogy bunkó 'csútiak mer' onnan van az a szemét Orbán, nagyon nem tetszik. Főleg nem index címlapon.A "Pápa városa bocsánatot kér" viccek sem tetszenek. Lényeg: egyszerűen az írás alapján a bejegyzés írója egy bunkó. Szerintem nem kéne ilyen stílusban írni akárkiről, akármiről ha nyilvánosságnak szánod.
@idelle: "persze hogy az. viszont amikor majd jelentkezni lehet, hogy ki vett részt a gyűlölt Orbán-éra lebontásában, én nem leszek ott"
Te már most ott vagy: nem létező helyen,egy nem létező szabadságharcos, nem létező zászlóval a kezében. De legalább fontosnak érzed magad, már ezért megéri ;)

balf 2011.02.17. 11:49:21

@brazileiro: Nem is lepődtem meg. És az első posztomban én nem mocskólódtam. Meg utána sem. Ellentétben veled.

Art Mooney 2011.02.17. 11:53:59

"A legutolsó aljasságnak is van elegáns(nak mondható) módja"

ti már csak tudjátok

parttalan 2011.02.17. 11:55:46

Tóth Krisztánál már leesett, nem véletlenűl távozik...jobb később mint soha.

Amúgy az nem igaz, hogy a magyar lakosság döntő többsége közszolgálati hírforrásból tájékozódik. Meg kell nézni a nézettségi adatokat: a két nagy kereskedelmi csatorna esti híradója vezeti a hírműsorok nézettségét, a leghallgatottabb rádiók pedig az országosan fogható kereskedelmiek és a fővárosi adók.

brazileiro 2011.02.17. 11:57:53

@balf:

Hogy a posztjaidban mit írtál nem tudom, mert azokat nem láttam. A kommentjeidre reagáltam.

Tudomásul vettem, hogy szerinted nem mocskolódás lebolsevikozni valakit, csak mert nem ért veled egyet. Ezek szerint te is azok közé tartozol, akik szerint a mocskolódás definíciója az, ha őt kritizálják/támadják.

Végezetül csak két mondatot hadd idézzek tőled: "Ha jól tudom, véleményt még szabad mondani e hazában. Én is csak ezt tettem, erről szól a net, bármennyire is nem tetszik ez neked vagy az elvbarátaidnak."

Akkor most, ha szabad kérni, próbáld ezt alkalmazni a posztra, és elmagyarázni, hogy fér ez össze azzal a megállapításoddal, hogy a posztírót majd akkor lehet komolyan venni, ha a 2003-2009 közti időszakról is harcias posztot ír.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.02.17. 12:09:41

vessetek meg érte, de az internacionális "poént" leszámítva ez azért nem olyan durva.

2011.02.17. 12:11:59

@Felmosórongy: Vissza kellene olvasni,és értelmezni.
Írtam néhány tényt az akkori rendszerről, médiáról,és az emberekre gyakorolt hatásaikról.
Pont.
A vége pedig arról szólt (szintén tényként),hogy sokan nem dőltek be,nem hunyászkodtak meg, külföldre mentek,vagy hitelesebb információs forrásokat kerestek.
Pont.
A tény nem vélemény, belekötni lehet,de nem érdemes :-)

balf 2011.02.17. 12:15:55

@brazileiro: Oké, vájkáljunk a poszt és a komment definíciói közötti nüanszokban, itt nyilván a te terminológiád (vagy az általános, és akkor le vagyok maradva, ez van) szerinti KOMMENTjeimre céloztam. :)

Én bolsevik LELKÜLET-ről beszéltem, ha már nüanszoknál tartunk, nem mindegy! Lebolsevikozni valakit en bloc kicsit talán más, nem is tettem ilyet...

Amúgy meg némileg befolyásolta a lelkivilágomat az, hogy röpke pár perc alatt megkaptam a "fasz", a "náci", az "agymosott", stb jelzőket - tudom, egyiket sem tőled, de akkor is.

A lényegre térve: IGAZ, hogy a mai Híradók elfogultak. Pont. Ez ténykérdés, számtalan elemzés bizonyítja, + lehet is "érezni", és még a jobboldali/jobbközép táborhoz tartozóak is el fogják ezt ismerni, én is megteszem!

DE! Az én kritikám nem erre vonatkozott, hanem arra, hogy ez az elfogultság a kenyéradó gazda felé sok ember számára CSAKIS akkor baj, ha jobboldali kormány van hatalmon. EZ AZ IGAZI PROBLÉMA. Tudom, a kettős mérce fogalma lerágott csont .. de miért van az, hogy ha a Híradó elfogult OV idején akkor az hűha mekkora tragédia, vége a sajtószabadságnak, stb, ellenben a GYF alatti elfogultság az nem volt probléma.

Igenis, hitelességi kérdés ez, és én csak erre próbáltam utalni. Ha valaki akkor is kiabál, amikor GYF van kormányon meg akkor is, amikor OV, annak hajlandó vagyok hinni. Ellenkező esetben felmerül a gyanú......

Te lépsz!

Link Elek 2011.02.17. 12:23:08

A kiralyi tv mindig is a media kurvak gyulekezo helye volt.
akiket nem az erdekel, hogy mi tortent, hanem az, hogy mit kell rola elmondani.
most oriasi orommel nyaljak orban segget, de ha orban bukik akkor ugyanilyen orommel fogjak az uj vezert isteniteni es ellensegeit lejaratni.

a legjobb lenne a kiralyi tv-t megszuntetni, helyet beszantani es soval behinteni.

balf 2011.02.17. 12:26:26

@Link Elek: Még jobb lenne, ha sikerülne eljutni odáig, hogy közpénzből is lehessen ténylegesen a köz javát szolgálni, és a közpénz ne az elqrvulás meg a lopás szinonimája legyen. Ez lenne az igazi nagy áttörés...

WOWBAGGER 2011.02.17. 12:40:00

"Hívhatnánk szánalmasnak is, mert egyébként nyilvánvalóan az, filléres kurva csinovnyikok szolgálnak ki egy rendszert, harminc ezüstpénznél jóval olcsóbban. "

Mint például Te az Index és ez a blog.

"Úgyhogy nem fogom siratni a közszolgálatiságot, mert azt bizonyos értelemben és kevéske nagyképűséggel fogalmazva mi fogjuk végezni. És az újságírók is mi leszünk, és tudom, hogy ezerszer jobban fogjuk végezni a dolgunkat, mint ezek a hátrakötött kezű médiamunkások."

Soha nem voltál közszolgálati, nincs mit siratnod.
Nem vagy "újságíró" és nem is leszel az.
...ezerszer jobban...??? több szerénységet, te bekötött szemű médiamunkás.

a semmitmondás mélynövésű világbajnoka 2011.02.17. 12:40:20

Ez a 70-es évek közepe színvonala. Akkor mentek ilyen lejárató, félrevezető dumák pl. a Balatonnál nyaraló nyugat-németekről, akik mind kizsákmányoló gyártulajdonosok és itt pöffeszkednek szivarozva a Mercedeseikben miközben a gályarabok otthon vért izzadnak a gyáraikban aprópénzért a szabadságról hasztalan álmodozva.

dean23 2011.02.17. 12:41:22

Viktoréknak csak sikerül bebizonyítani, hogy semmi szükség közszolgálati tv-re!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.02.17. 12:46:19

@balf: "Ez a poszt de alja volt!"

ja persze, ez az alja, nem az, amit a híradó csinált... :-DDDDDDDD

"hol volt a hős "idelle" amikor itt tombolt a Gyurcsány-diktatúra?"

a Gyurcsány-diktatúra az csak egy legenda, csak egy ábránd, egy média- és szociohekk.
egyszer már összefoglaltam, de maradjunk csupán a konklúziónál: milyen diktatúra az, amelyet egy országgyűlési választás "dönt meg", amelyen az elnyomottak kétharmadot szereznek az ellenzéknek, ne vicceljünk már!?

egyébként 2009 elején kezdtem blogolni, ahhoz képest gyurcsány ölég hamar lemondott, de tessék, itt van egy pár bekezdés a szocikról alkotott véleményemmel:

magyaridiot.blog.hu/2009/06/09/balam_szamara

"Kérünk a 2003-2009-es időszakből egy hasonlóan harcos posztot a szerzőtől, és akkor azonnal bocsánatot kérünk!"

ööö...hadd kérdezzem meg, a HírTV-t, a Magyar Nemzetet és a Hírlapot valamint az ECHO tévét is felszólítottad már valami hasonló "kiegyensúlyozottságra"? és ha nem, akkor nem velük illene kezdeni?

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2011.02.17. 12:46:39

A reggeli tv1 műsorban a "szánalmas" O. Péter "véletlenül" 5x mondja ki a Magyar Nemzetet és 10x orbán nevét szépen burkoltan.
Szarjankók!
Pécsett megbukik a fideszes költségvetés, a sajátjukat nem szavazzák meg.

KÉSZÜLJ AZ ÚJ VÁLASZTÁSOKRA!

Roy 2011.02.17. 12:47:37

@Mind1: Nem kell sokat várni. Már készülnek a munkatáborok.
@dean23: Dehogy nincsViktoréknak közszolgálati TV-re. Hol parádéznának, osztanák az "okosságaikat".

WOWBAGGER 2011.02.17. 12:48:54

"és most hadd ne nézzek utána egyenként, hogy melyik jobbos médiaseggnyaló hol született."

Kár, hogy a segnyaló balos bér bloggerek születési helyének, meg semmilyen módon nem lehet utána nézni.

Se arcod, se neved, se felelősséged, csak ugatod a szavakat a vakvilágba. Nem véletlen, hogy csúcsparán voltatok a média törvény egyes elemeitől.

borovi 2011.02.17. 12:49:01

@Atomot az indexre!: Sajnos az én feleségem is ilyen kis hírfüggő, ezért nálunk is gyakran megy mindenféle (ATV-s, HírTV-s, M1-es, Duna Tv-s stb.) híradó. Mrs. Bateman (első komment) fogta meg jól a lényeget: ha ezeket egymás után nézed, olyan, mintha tudathasadásod lenne. Hát tényleg. Vagy mintha mindegyik másik Magyarországról szólna.

brazileiro 2011.02.17. 12:49:39

@balf:

Jól ragadtad meg a lényeget, egyiket sem tőlem kaptad. Se a faszt, se a nácit, se az agymosottat. Amúgy, ha náci lelkületűnek neveztek volna náci helyett, az rendben lenne?

Szerintem akinek bolsevik lelkülete van, az bolsevik, akinek náci lelkülete van, az náci, stb. (a kettő közt akkor lehetne formális különbség, ha lenne Bolsevik Párt és Náci Párt). Így csak eufemizmus "bolsevik lelkületről" vagy "náci lelkületről" írni bolsevik és náci helyett.

Ami a kettős mércéről szóló részt illeti, elvben egyetértek vele, csak egyrészt az a baj, hogy szerencsétlen bloggernek nem volt sok lehetősége a Gyurcsány-korszakbeli Híradót posztolni, mert (az archívum alapján) alighogy elindult a blog, néhány hónap múlva Gyurcsány lemondott. Másrészt szerintem Gyurcsány alatt soha nem volt ennyire elfogult az MTV Híradó, mint most (a Bajnai-időszakról meg ne is beszéljünk, mert akkor már konkrétan a Fidesznek nyaltak). Ezért is említettem a KDNP-s Pálffyt, aki éveken keresztül vezette a Gyurcsány-korszakban az MTV Híradót, pedig már 2002-ben lehetett tudni, hogy hova húz. Még a szocialista elfogultság mintapéldájaként számon tartott Napkeltében is ott volt Bethlen János, aki mostanában harciasan aláz meg mindenkit, aki bántja a kormányt, aztán meg Süveges is, ha jól emlékszem.

Így ezt a részt csak konkrét példák összevetésével tudnám értelmezni.

(most el kell mennem ügyeket intézni, ha lesz példád, lehet, hogy csak este reagálok)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.02.17. 12:51:13

@WOWBAGGER: "Mint például Te az Index és ez a blog."

pil-pill-pillanat, kedves fidesznyik felebarátom! én a szabadidőmben, a saját szórakoztatásomra, ingyen végzem bloggeri tevékenységemet. ezt morzsolgasd egy kicsit, és ha megvan, ha fel bírod fogni, akkor tovább léphetünk arra felé, hogy mi a különbség a bértollnokok és a szabadidős ellenzők között.

"Nem vagy "újságíró" és nem is leszel az."

mutass egyet, azok közül, akik a magyar tévénél dolgoznak!

"több szerénységet, te bekötött szemű médiamunkás."

bekötött szemű. HA-HA-HA: magyaridiot.blog.hu/2011/02/16/mindenki_mas_rossz_es_gonosz

a szerénységgel meg megvárom a kormány politikusait, szeretném megtanulni tőlük, hogyan kell.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.02.17. 12:53:35

@balf: Révész Máriusz maga vallotta be egy interjúban, hogy rátámadt a rendőrökre. Ezek után megverték, én valahogy nem csodálkozom. Tökmindegy, hogy miért, ha rátámadsz egy rendőrre, nem csak megverni fognak, de le is ültetnek, és ez így helyes.

Kismacska (BELLA) 2011.02.17. 12:54:22

Nem tűnt fel itt senkinek, hogy Hofi eltűnt 1989 után a királyi tévéből? Hogy azelőtt a szilveszter elképzelhetetlen lett volna nélküle, de aztán már nem adtak le szinte egyetlen műsorát sem?

Csak nekem tűnt ez fel?

Hiába. Az életben és mindenhol mindent a pénz mozgat. Hofit büntették, bevitték stb., de leadták a tv-ben. És őszintén: egyáltalán az elmúlt 21-22 évben láttatok egyáltalán POLITIKAI KABARÉT???

Mert én nem.
Hiányolom is!

Roy 2011.02.17. 12:54:24

@Link Elek: Ezt nem sajátmaguktól teszik. Mindig az adott kormány emberei kerülnek oda vezetőknek, és ők szabják meg mit hogyan lehet.
Ezt sajnos kokrétan tudom. 35 év Tévés múlttal nagyon sok elnököt, felsővezetőt megéltem mint műszaki dolgozó. Mindig is az adott rendszer kiszolgálója volt a Magyar televízió.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.02.17. 12:55:49

@WOWBAGGER: "Se arcod, se neved, se felelősséged, csak ugatod a szavakat a vakvilágba."

no, úgy látom, ez az eszmei iránymutatást a kormányt kritizálni merészelő bloggerek ellen, tudom, Bayer adta ki a parancsot.
úgy látszik, nem értetek semmit a XXI. századi tömegkommunikációból.

de ha szerinted egy senki vagyok, akkor miért ez a féktelen düh irányotokból? nem kellene magabiztosnak lennetek a végletekig, vagy legalább 67%-osan? miért baj, ha egy-két maradvány komcsi ugat a neten, mit veszélyeztetünk, mert hogy valami miatt tartotok tőlünk, az nyilvánvaló.

balf 2011.02.17. 12:59:19

@Tzimisce: Egyszál magában "rátámadt" a képviselői igazolványával a gumibotos, védőfelszereléses, jól kiképzett rendőrökre, jah.... Na neeee.
Ha felindult, kiabált velük, netán arrébb is próbálta őket lökni (nem tudom, nem láttam ezt az általad idézett interjút), akkor az a körülmények ismeretében maximálisan indokolt volt. De ez sem jogosít fel egyetlen rendőrt sem arra, hogy egy országgyűlési képviselőt leüssön.
Megint csak: mit mondanál, ha ma ez egy MSZP-s képviselővel történne meg? Akkor is ilyen "megértő" lennél??

Kismacska (BELLA) 2011.02.17. 13:03:33

@Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke: ezzel az egyeddel ne beszélj, mert pártkatona, elkötelezett fideszes agyhalott.

Rajtad múlik, megfogadod-e a tanácsot vagy sem... :D

Dr.Betépett felhasználó 2011.02.17. 13:08:10

@Kismac: Drága,csak nézz meg egy országgyűlési napot a kiráji tv-n,és ott van.......

Dr.Betépett felhasználó 2011.02.17. 13:09:43

@balf: no asse lenne rossz. :-)))))
Kűggyem a listát????

balf 2011.02.17. 13:10:46

@idelle: És belinkelted a poszot, ami az MSZP-t (és az SZDSZ-t is!!) ekézi, méghozzá 2009-ben!!! Pfff.... Na, erre nem számítottam!

Ígéretemhez híven: elnézést kérek. Az a posztod összességében jó (vannak részek, persze ... de ebbe most ne menjünk bele...........)

De akkor neked is emlékezned kell, hogy az akkori Híradók hasonlóan tendenciózusak voltak mint a maiak. Tehát azt lehetne talán várni, hogy erre legyen valami kis referencia a mostani posztodban is. Ha beletettél volna akár csak egy félmondatot is arról, hogy ez a rendkívüli szubjektivitás, alsófél-nyalás, stb NEM most fordult elő először, akkor máris mindenki számára elfogadható lett volna az írás, sztem. De így, pláne a Kádár-korszak iderángatásával, nagyon karcos lett.

Na mindegy, ennyit erről, legközelebb is megnézzük! :))

Üdv

Kismacska (BELLA) 2011.02.17. 13:11:33

@balf: Mekkora egy... Gyurcsány-diktatúra? Hol élsz te, egybites barátom?

Jézus, és ilyenek egyáltalán képesek életben maradni ezzel az agysejt készlettel. Anyám...

NEM magyarázom el, melyik éra volt a diktatúra, ugyanis képtelen lennél felfogni.

TomDo 2011.02.17. 13:15:10

@balf: "mit szólnál akkor, ha valamelyik mostani tüntetés oszlatásánál mondjuk Kiss Pétert leütnék a rendőrök? "

Szerinted Kiss Péter elmenne egy nem engedélyezett tüntetésre ?, vagy ha felszólítanák, hogy menjen haza, mert eldurvult a tüntetés ( kockakő, gyújtogatás, kirakatok betörése stb ) nekimenne a rendőröknek ? Láttál már baloldali tüntetőket törni, zúzni, rendőrökre támadni ?
Mielőtt még kénéd a "vörös pártkönyvemet ", közlöm, 50 éves vagyok, soha nem voltam baloldali párt híve, és már 79-ben is az akkor még titokban működő keresztény ifjúsági mozgalomhoz tartoztam.
Egyre inkább azt látom, hogy a kereszténység lényegéhez közelebb van a baloldal, mint a jobbosok. ( Szeretet, békesség, megbocsátás, a szegények támogatása stb )No nem a magukat baloldalinak nevező tolvaj kapitalistákról beszélek, hanem az eredeti baloldali eszméket valló egyszerű emberekről.

Kismacska (BELLA) 2011.02.17. 13:16:20

@Atomot az indexre!: A Révész Máriuszra célzott.
Még most is röhögök, ha arra a képre gondolok, amire rámontírozták a fejét, hát az állat volt.

Nem kellene, kellett volna ilyen helyre menni! Nem kellett volna egybeterelni a Jobbikosokkal a menetet! A rendőrök meg nézetem szerint még nem is alkalmaztak kellő erőszakot az ilyen csürhével szemben. Ha meg aki nem volt csürhe, nem ment el, az meg vessen magára.

Vállalta ennek a kockázatát, basszus, PLÁNE a tévészékház balhé után!!!

Hagyjuk már ezeket a faszságokat, de komolyan. (Nem neked írom, hanem akinek te is reagáltál!)

lüke 2011.02.17. 13:17:57

luxuskurváknak luxusszálló

Kismacska (BELLA) 2011.02.17. 13:18:34

@sannya: 2002 után volt pozitívum a Fidesszel kapcsolatban? Vitya még a munkáját se végezte el, be se járt a munkahelyére, az utcán politizált.

Miről beszélsz, te szerencsétlen?

balf 2011.02.17. 13:18:49

@idelle: Ja, a HírTV-s, stb kérdésedre: nem, őket nem szólítom fel (mert sztem ők alapvetően jól gondolkodnak, ennyi elfogultság talán megengedhető egy egyszerű szavazónak). VISZONT: tény, hogy SOKKAL kevesebbet nézem őket az utóbbi hónapokban, és, most kapaszkodj: elkezdtem nézni az ATV-t is (ááááááááá!), mert a szervilis attitűd és az alákérdezés sokkal kevesebb információt ad, mint a szurkálódó, piszkálódó kérdezés. Na persze mondjuk az ATV-n is válogatok, az Újságíróklubtól pl továbbra is hányok, az nézhetetlen sz.r, de Kálmán Olga pl kimondottan elviselhető.

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.17. 13:22:18

@Kismac: tudom. Szerinted véletlen volt a kérdés?
Kíváncsi leszek, mártíriuszka beismeri-e valaha, hogy részéről az egész eset egy tudatos provokáció volt, aminek a várható következményeivel is tisztában volt.
Mert ugye akit olyan súlyosan bántalmaznak, ahogy _állítólag_ őt, az először orvosért megy, max. utána foglalkozik a firkászokkal, ennek meg első dolga volt, hogy véres fejjel keresett néhány hithű kommancs fotóst... A másnapi, parlamenti jelenete a gézturbánnal meg... Esküszöm, jobb volt, mint egy Sas kabaré. (mondjuk annál nem nehéz, de akkor is... :DDDDD )

fidesz = házmesterek pártja 2011.02.17. 13:23:25

@balf: légy hű nickedhez, kicsi, ostoba balfasz! :D

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.02.17. 13:26:51

@balf: :-O akkor enyhe túlzással: a végén kölcsönösen beszartunk egymáson! :-)

balf 2011.02.17. 13:26:57

@Kismac: Az agysejtkészletemet BÁRMILYEN szinten hajlandó vagyok összevetni a tiéddel. Nagyon rosszul jönnél ki az összehasonlításból, garantálom!

Szerinted ha valaki nem szereti Gyurcsányt az már automatikusan egybites? Jézus.....

Szavazz csak mindig rájuk és élj békében magaddal. Nagy az ország, te is elférsz benne.

balf 2011.02.17. 13:29:43

@idelle: Jaja :)) Over and out.

kútásó 2011.02.17. 13:32:35

Ezek mindent tonkrertesznek meg azt is, ami valaha jol mukodott. A napkelte epp csak hogy lerakta a kozszolgalatisag alapjait ezek meg szetverik csakannyal. Azt hiszik, h vicces bejatszani egy 5*-s szallo haljaban az ehes proletart. Szerintem ez minen baloldali demokratat verig sert. Raadasul mindezt csak azert h bemocskoljak azt az Embert, aki meggyozodesem szerint a magyar tortenelem kimelkedo allamferfije, s a magyar irodalom egyik legfigyelemremeltobb nyelvemleket hagyta a magyarsagra. Sztem jo volna valami media szabalyozas h ne lehessen ilyet csinalni. Megserteni csoportokat kiegyensulyozatlanul, meg ilyenek.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.02.17. 13:35:39

@balf: Igen, akkor is. Rendőrt nem ütünk, lökünk arrébb, mikor intézkedik. Ez kimeríti a hivatalos személy elleni erőszak törvényi tényállását, és akár 5 év börtönnel is büntethető. Egy képviselő nem parancsol egy rendőrnek. Ha ő lenne a belügyminiszter, akkor más lenne a helyzet, mert ő megteheti. Ja és nem lehetett indokolt. Érdekes módon az egyik jó barátom kint volt ezen a rendezvényen, és mikor megérezte a könnygázt, nem kezdett izmozni, hanem fogta a kis hátizsákját és hazament. Csak itthon divat fikázni az intézkedő rendőröket. Az már egy másik kérdés, hogy a rendőrök vért akartak, mert kicsit rosszul tűrték, hogy szétverték a kollegáikat az MTV-nél.

Kismacska (BELLA) 2011.02.17. 13:40:16

@Betépett felhasználó: ááááááá... az mégse Hofi...
Jó, mostmár tényleg nem lehet, de valami jó kis politikai kabarét (mindegy, melyik oldalról) tudnék értékelni!

Johnny Tinenbalm 2011.02.17. 13:56:50

tl;dr: amikor bemocskolásról van szó, akkor a baloldal ezt technikailag ügyesebben oldja meg.

ezért akkor most utálni kéne a jobboldalt? hm, hm

dbeata 2011.02.17. 13:57:09

@Morfeusz:

Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Én is ezt érzem. Minden szinten mindenfelé kavarás. Igaz, hogy a vita, a véleménycsere szerintem előreviszi az országot, a fejlődés motorja, ha úgy tetszik, de sajnos mára a vita - és ne tagadjuk, jórészt a Fidesz stílusának, valamint az MSZP nyúlásainak köszönhetően - teljesen elfajult, és már nem visz sehová, csak elfedi a nagyobb zsiványságokat, amik történnek kedves hazánkban.

Kismacska (BELLA) 2011.02.17. 13:57:23

@balf: az a baj, hogy emlékezetem szerint egyetlen külföldi vizsgálat se mutatta azt ki, hogy anno az MTV túlzottan is erre vagy arra hajlott. Emlékeim szerint meg lett volna a lehetőségük a Fidesz embereknek is benne lenni a Napkeltében, de bojkottálták (unalmas is volt emiatt!).

Én se hinnék önmagában a politikusainknak, jobban hiszek a nemzetközi visszhangoknak.

Kismacska (BELLA) 2011.02.17. 14:05:30

@TomDo: és mi lenne akkor, ha baloldali ember lennél? Mi lenne akkor, ha MSZP szavazó lennél? Mi történne akkor?? Komolyan mondom, azt gondolom, hogy a baloldali emberek illegalitásba vonultak. Ha - esetleg - bármilyen okból valahogy védi valaki az előző kormányt, vagy akárkit, mindig eszkuzálni kezdi magát: én nem vagyok ez meg az, meg sose voltam és így meg úgy.

Mi lenne, ha a baloldali emberek előjönnének végre a sötétből és felvállalnák magukat? Most ezt barátian kérdezem.

dbeata 2011.02.17. 16:21:13

@Kismac:

Az Alkonyat-ot én is szeretem. Baloldalinak tartom magam, de nem nekem kell kijönnöm a sötétből, hanem az MSZP-nek. Szerintem.

Morfeusz 2011.02.17. 17:09:04

@Kismac: Én pl. baloldali vagyok, aki életerős kommunista párt hiányában a baloldali-liberális MSZP-re szavaz.

Személy szerint semmi sértőt nem látok az Internacionáléban, ezt nyugaton is szinte minden szocialista/szociáldemokrata, s természetesen az összes kommunista párt hívei éneklik.

Gyurcsány mondjuk évek óta nem énekli, tehát esetében a dolog nem sértő, hanem egyszerűen tévedés, a riporter ostobaságára utal.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.02.18. 15:35:05

@Kismac: Én jobboldali vagyok, ezért szavaztam az MSZP-re anno. Ez a legijesztőbb. Mert a nagy Nemzeti Pártunk és Kormányunk minden, csak nem jobboldali. De ezt a sok egybites nem érti, mert ahhoz műveltség is kéne.
@TomDo: Egyetértek veled, ugyanakkor nem. Attól, hogy valaki kapitalista, még nem feltétlen tolvaj. Sajnos ez is a mostani kormánynak köszönhető, olvasd vissza ezt a blogot, remekül leírja idelle ezt a Mindenki más rossz és gonosz című posztban.
süti beállítások módosítása